Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Molde. Mandag 1. August klokka 19.00. (Tilbud til alle på Norway Cup)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En stor karriere ble avsluttet etter å ha blitt lekt med av oss:

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423248439.html

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      En stor karriere ble avsluttet etter å ha blitt lekt med av oss:

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423248439.html
      Synd at det siste han gjorde i norsk fotball var å grisetakle Lundström i magehøyde

Comment

• Originally posted by anderan View Post
        Synd at det siste han gjorde i norsk fotball var å grisetakle Lundström i magehøyde
        Siste han gjorde var å kjefte på dommeren for å bli rundspilt

Comment

• Originally posted by Farmor View Post
          Lekker en liten hemmelighet her:
          http://www.fotballsupporter.no/index...or-supporterne

Registrer deg, vent på godkjenning, se alt du vil... Det har blitt mer klønete å bruke kreativt enn i fjor, men helt greit for å se på. Lykke til
          Dette virket jo knallbra! Men ser jo ut til at kravet er at man skal lage videoer, og at det derfor ikke er åpent for den vanlige supporter?

Selv skulle jeg ønske en slik tilgang, både for min egen nytelse og det å kunne dele en video i ny og ne. Kanskje jeg også klarer å lage video, selv om dette ikke er noe jeg foreløpig har på agendaen. Men lagde småtterier privat før.
          Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Originally posted by Cyrus View Post
            Så det etter at jeg la det ut. Tenkte den var oppdadert, men husket feil. Men som jeg nevnte, nye VGLive er ikke ferdig ennå, langt derifra. Det er masse som står igjen der. Det du ser nå er bare starten på noe som kommer til å bli veldig bra. Den er fortsatt i en beta-utgave. I løpet av 2 uker skal forhåpentlig all info for VG-børsen være overført til nye VGLive. VG har jo en avtale med OPTA og man sitter på mye tall og statistikk som man tidligere ikke har fått frem på gamle VGLive. Målet er at dette skal bli mer tilgjengelig på nye VGLive Og selv når VG-børsen er oppdatert og korrekt er det more to come �� [/url]
            Jeg opplevde innlegget ditt sist som litt sarkastisk jeg Og trodde det var ment som det også.

Får håpe at VG-Live blir bedre etter hvert I går var det fryktelig tregt.
            Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
              Det høres veldig merkelig ut om verken klubben eller TV2 har klipp av dette. Er mange kameraer som tar det opp hvilket i så fall betyr at tapene er slettet.
              Minimal produksjon på mandag. Fem kameraer eller noe, men dem sier dem ikke hadde det noen plass.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                Minimal produksjon på mandag. Fem kameraer eller noe, men dem sier dem ikke hadde det noen plass.
                Synes fremdeles det er merkelig om det er fem kameraer og ingen av de fokuserer på ballen når spillet er i gang. Jeg tror TV2 sitter på det, men av en eller annen grunn ikke vil frigi klippet. Om vi hadde spilt i firkant og Zahid eller en annen plutselig hadde slått til en motspiller eller gjort noe annet rart mens hovedkameraet fokuserte på islendingen skal du nok se at noen hadde klart å hoste opp et klipp.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                  Men du skal ha takk for forsøket, Frank

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                    Synes fremdeles det er merkelig om det er fem kameraer og ingen av de fokuserer på ballen når spillet er i gang. Jeg tror TV2 sitter på det, men av en eller annen grunn ikke vil frigi klippet. Om vi hadde spilt i firkant og Zahid eller en annen plutselig hadde slått til en motspiller eller gjort noe annet rart mens hovedkameraet fokuserte på islendingen skal du nok se at noen hadde klart å hoste opp et klipp.
                    Sa noe av det samme til sidemannen når dem skifta kamera vekk fra rundspillingen. Akkurat som vi ikke måtte se hvor gode vi var, eller hvor dårlige Molde var!
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                      Jeg opplevde innlegget ditt sist som litt sarkastisk jeg Og trodde det var ment som det også.

Får håpe at VG-Live blir bedre etter hvert I går var det fryktelig tregt.
                      Sarkasme og ironi funker sjelden i skriftlig form på internett, så pleier å avstå fra det Men nye VGLive blir veldig mye bedre, det vil bare være sånn det er nå i overgangsfasen mellom det gamle og det nye. Man gidder ikke å bruke ressurser på å holde den gamle oppdatert mens man utvikler den nye. Så man får bare holde ut og akseptere en del feil her og der til å begynne med.

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                        Dette virket jo knallbra! Men ser jo ut til at kravet er at man skal lage videoer, og at det derfor ikke er åpent for den vanlige supporter?

Selv skulle jeg ønske en slik tilgang, både for min egen nytelse og det å kunne dele en video i ny og ne. Kanskje jeg også klarer å lage video, selv om dette ikke er noe jeg foreløpig har på agendaen. Men lagde småtterier privat før.
                        Er vanlig supporter sjøl og fikk tilgang uten videre. Men jeg synes det er vrient å finne ut hvordan det egentlig er meningen at dette skal brukes. Det ligger derfor litt juks og fanteri bak det klippet jeg nå har lagt ut. Håper det er den riktige situasjonen jeg har fanget. Fikk nemlig ikke sett kampen sjøl, verken på stadion eller på TV
                        Forsøksvis lenke her:
                        https://plus.google.com/u/0/collection/UvcjcB

Comment

• Originally posted by Farmor View Post
                          Er vanlig supporter sjøl og fikk tilgang uten videre. Men jeg synes det er vrient å finne ut hvordan det egentlig er meningen at dette skal brukes. Det ligger derfor litt juks og fanteri bak det klippet jeg nå har lagt ut. Håper det er den riktige situasjonen jeg har fanget. Fikk nemlig ikke sett kampen sjøl, verken på stadion eller på TV
                          Forsøksvis lenke her:
                          https://plus.google.com/u/0/collection/UvcjcB
                          Tusen takk for video! Samme som ble vist på TV, men morsomt å se igjen Det fortsatte visst en stund til, mens kameraene var opptatt med å vise ryggen til Gudjohnsen.

Comment

• Bedre seint enn aldri, mine 3 reaksjoner på kampen:

1. Fantastisk med AE tilbake, håper de er det for å bli. (Tror dette var med på å bidra til den svært gode stemningen på VB og)
                            2. 4-kantspillet på slutten. Helt magisk. Håper nesten det var bevisst at de spilte slik foran VB når det ble jublet ved hver pasning.
                            3. Simon Larsens to-fots-takling. Soleklart årets takling.
                            - LGRW

Comment

Working...
                            X