Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Magnus Lekven klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magnus Lekven klar for Vålerenga

Selvsagt gikk forumet i svart da meldingen kom. Uansett, han fortjener en egen tråd. 4,5 års kontrakt, noe som jeg liker. Gjør et godt inntrykk i intervjuet også.

Velkommen til Vålerenga, Magnus.

Velkommmen. Antar han tar Stefan Johansen-rollen i en 4-3-3 til neste år. Dypt nede for å hente ball, styre tempo, spre pasninger. Spent på hva det vil si for Grindheim.

Fin alder, god lengde på kontrakten, virker som han er god utenfor banen også.

Comment

– Jeg gleder meg veldig for å være på plass, Selvfølgelig er det veldig spennende med nytt prosjekt og satsingen fremover med ny stadion, forteller Lekven til TV 2 etter at overgangen har kommet på plass.

– Det er nok totalpakken som gjør det. Vålerenga skal etablere seg som en toppklubb i Norge og konstant ligge på øvre halvdel der de hører hjemme, forteller Lekven videre.

http://www.tv2.no/sport/8480035/

Dette er musikk i mine ører. Velkommen Magnus. Gleder meg til å se deg i aksjon på Mandag.

Comment

Ingen tvil om at han har prestert godt i Esbjerg, når man leser her https://www.facebook.com/esbjergfb/#

Majoriteten mener at de mister sin kanskje beste spiller, og det er tydelig at han har satt sine spor. Gode nyheter for oss.

Comment

Originally posted by Juro View Post
          Velkommmen. Antar han tar Stefan Johansen-rollen i en 4-3-3 til neste år. Dypt nede for å hente ball, styre tempo, spre pasninger. Spent på hva det vil si for Grindheim.

Fin alder, god lengde på kontrakten, virker som han er god utenfor banen også.
          Antagelig en bra signering, men begynner ikke nå igjen stallen å blir feil sammensatt ?
          Berge, Grindheim, Stengel, Lekven, Sakor og Zahid pluss et par ungutter.
          Disse seks kjemper vel i praksis om tre plasser, hvis ikke noen dyttes ut på vingen, hvor ingen av dem er særlig gode.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
            Antagelig en bra signering, men begynner ikke nå igjen stallen å blir feil sammensatt ?
            Berge, Grindheim, Stengel, Lekven, Sakor og Zahid pluss et par ungutter.
            Disse seks kjemper vel i praksis om tre plasser, hvis ikke noen dyttes ut på vingen, hvor ingen av dem er særlig gode.
            Berge blir nok solgt. Kanskje nå, kanskje til vinteren eller kanskje neste sommer. Enn så lenge er Sakor her på lån. Grindheim er vel ikke det han en gang var. Stengel har vel ikke klart å ta det siste steget skikkelig og vil nok ha godt av litt mer erfarne folk rundt seg. Zahid er litt annerledes de andre.

Har ikke noe problem med å ha seks spillere som skal denne 3-4 plasser.

Comment

-Med lønnen til Magnus Lekven kan i hvert fall ikke Kjetil Rekdal lenger si at Vålerenga ikke har penger.
              Skriver Stokstad:https://twitter.com/mortenstokstad/s...99950785073158

Vi har brent oss på lange dyre kontrakter tidligere også, uten at jeg vet hva lønnen hans er på.

Comment

Klassespiller! Bra vindu dette her 😃

Comment

Stokstad er vel i grunnen bare bitter. Hva vet han om lønnen til Lekven?

Når det er sagt så var min første tanke når jeg leste at kontrakten var på 4,5 år at jeg håper vi ikke blir sittende men en lang og dyr kontrakt om han ikke skulle slå til.
                  Jeg regner med de som styrer har kontroll og at tiden der vi overbetalte spillere er forbi.

Noe betenkelig er det at Odd ikke klarte å møte lønnskravet.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    -Med lønnen til Magnus Lekven kan i hvert fall ikke Kjetil Rekdal lenger si at Vålerenga ikke har penger.
                    Skriver Stokstad:https://twitter.com/mortenstokstad/s...99950785073158

Vi har brent oss på lange dyre kontrakter tidligere også, uten at jeg vet hva lønnen hans er på.
                    Med dette så høres det ut som Trøim har spytta inn penger, og det er jeg skikkelig glad for.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                      Stokstad er vel i grunnen bare bitter. Hva vet han om lønnen til Lekven?

.
                      Blir bare spekulasjoner men virker som om Stokstad sitter på en del Vålerenga relatert info. Han var vel en av de første til å melde om at Deila skulle komme.

Comment

Zahid spiller jo oftest på vingen om dagen, og har ikke siden Ørn spilte på topp prestert bak spissen.
                        Grindheim er jo fort den som viker plass her. Håper nå jeg. Stengel har vært varierende, men fortsatt ung og har tid.
                        Sakor er foreløpig bare på lån så man griner vel ikke for han..
                        Berge blir fort solgt. Om ikke i dette vinduet blir det fort innen et år.

Dette er en strålende signering! Mannen er 28 år. Akkurat sånn at han kan ha mange år igjen her, men nærmer seg 30 og skal være veldig god for at noen andre snapper ham opp!

Comment

Kan det tenkes at Grindheim er på vei bort? Ikke et rykte, bare spekulasjon etter vårens begivenheter

Comment

Meldes her: https://twitter.com/laolse/status/759009648838004736

At Deila har 5 mill i året, og en eller annen Robinson Erik har 3,5. Uvisst om jeg missforstår og han mener at Lekven har 3,5 mill men stemmer greit da han hadde rundt 2-3 i Esbjerg.

Comment

Originally posted by anderan View Post
                              Kan det tenkes at Grindheim er på vei bort? Ikke et rykte, bare spekulasjon etter vårens begivenheter
                              Ja det er vel nærliggende å tenke at det er han som er mest utsatt. Alder, prestasjoner, lønn og evt. problemer med Reka taler for det.

Comment

Working...
                              X