Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Magnus Lekven klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tordvif View Post
    Meldes her: https://twitter.com/laolse/status/759009648838004736

At Deila har 5 mill i året, og en eller annen Robinson Erik har 3,5. Uvisst om jeg missforstår og han mener at Lekven har 3,5 mill men stemmer greit da han hadde rundt 2-3 i Esbjerg.
    Robinson-Erik er vår nye daglige leder. Han var visst med i en sesong.

Comment

Originally posted by anderan View Post
      Kan det tenkes at Grindheim er på vei bort? Ikke et rykte, bare spekulasjon etter vårens begivenheter
      Har en stund gått med en følelse av at Grindheim er på vei vekk jeg også. Hjem til Haugesund kanskje?

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
        Har en stund gått med en følelse av at Grindheim er på vei vekk jeg også. Hjem til Haugesund kanskje?
        Glemte det viktigste.
        Velkommen til Enga, Magnus!

Tror dette er en meget god signering for oss.
        Gleder meg til å se ham i aksjon.

Comment

Hvem som går og blir og forlenges med spørs nok litt på om Deila går for 4-3-3 (som i Godset) eller 4-2-3-1 som (hovedsakelig) i Celtic. Det siste er kanskje mer trolig med vår nåværende spillerstall, men 4-3-3-modellen har han jo brukt med stor suksess i Tippeligaen tidligere. Blir spennende å se.

Comment

Vil tro at det er Berge som må vike fra de 11 som starter nå som Lekven har kommet. Prestasjoner eller ei, vi trenger rutinen til Grindheim for å komme oss ut av denne sumpa.

Comment

Meldes her: https://twitter.com/laolse/status/759009648838004736

At Deila har 5 mill i året, og en eller annen Robinson Erik har 3,5. Uvisst om jeg missforstår og han mener at Lekven har 3,5 mill men stemmer greit da han hadde rundt 2-3 i Esbjerg.
              Det kan ikke stemme, trodde at hele fjøla sa at det var slutt på million lønninger.
              Så det vil være rart hvis vi plutselig spytter 12 mill I lønninger på tre personer på en måned?

Hva skjedde da med krone rullingen vi bidro med?

Comment

Synes det er rart at Grindheim skulle være på vei bort når han i denne artikkelen trekkes frem av Rekdal som en av de som må stå frem for å berge plassen: http://www.dagsavisen.no/sport/valer...ll-32-1.758658

Comment

Synes det er rart at Grindheim skulle være på vei bort når han i denne artikkelen trekkes frem av Rekdal som en av de som må stå frem for å berge plassen: http://www.dagsavisen.no/sport/valer...ll-32-1.758658
                  Jeg tenkte først og fremst på litt lengre sikt. Han blir utvilsomt ut sesongen!

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
                    Jeg tenkte først og fremst på litt lengre sikt. Han blir utvilsomt ut sesongen!
                    Vender sikkert hjem til Haugesund når kontrakten går ut etter 2017. Tipper han vil være med på Deila og ny stadion før han gir seg. Har vel tidligere sagt at "Det hadde vært gøy å avslutte med noen annet enn en 7. plass"

Comment

At en eller annen bitter fjott fra Godset trekker noen summer ut av ræva på twitter, tror jeg ikke man skal ta så mye hensyn til. Men vi satser, det er det ikke tvil om.

Comment

Familien til Grindheim flytter til Haugesund i sommer. Kanskje han blir med på flyttelasset?

Comment

Vender sikkert hjem til Haugesund når kontrakten går ut etter 2017. Tipper han vil være med på Deila og ny stadion før han gir seg. Har vel tidligere sagt at "Det hadde vært gøy å avslutte med noen annet enn en 7. plass"
                          Akkutat nå tar jeg gladelig 7.plass.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Akkutat nå tar jeg gladelig 7.plass.
                            tross alt "bare" 12 poeng opp til Viking i fritt fall og økonomisk krise. Kan gå, men skal holde hardt!

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                              Stokstad er vel i grunnen bare bitter. Hva vet han om lønnen til Lekven?
                              Sansynligvis det aller meste ned til kompensasjon for skolisser og leggskinner om han foretrekker sine egne. En eller flere illojale jævler forer den mannen med overraskende grundig inside info, såpass inside at det må være mulig å spore den infoen tilbake til et begrenset antall personer ....

Utover det, velkommen Lekven. Litt usikker på planen bak dette men det blir sikkert bra
                              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Sier seg selv at vi må betale lønn til Lekven. Men det må til for å få tak i gode spillere. Glad vi satser litt. Dritt lei av å høre at vi ikke har penger. Og tror det er sånt som gjør at publikum og sponsorer blir litt mer interessert.

Comment

Working...
                                X