Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Magnus Lekven klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Sier seg selv at vi må betale lønn til Lekven. Men det må til for å få tak i gode spillere. Glad vi satser litt. Dritt lei av å høre at vi ikke har penger. Og tror det er sånt som gjør at publikum og sponsorer blir litt mer interessert.
    Glad for at vi nå satser selv. Lekven er en perfekt signering for oss nå. God norsk spiller som har vært i sesong og er i form. Kjenner tippeligaen godt. Eneste som kanskje bekymrer meg er at Vålerenga og satsning med store summer har gått i dass før, men glem det nå. Vi skal tilbake til toppen, og det starter nå.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
      ...og en eller annen Robinson Erik
      Erik Espeseth var med i den første sesongen av Robinsonekspedisjonen i 1999, sammen med Christer Falck.

https://m.youtube.com/watch?v=2xhaAxJ8EbI

Synes Lekven er en bra signering, men som flere nevner her, håper ikke klubben er i gang med crazy kontrakter igjen som vi om tre år vil slite med hvis ting går dårlig. 😟

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
        Erik Espeseth var med i den første sesongen av Robinsonekspedisjonen i 1999, sammen med Christer Falck.

https://m.youtube.com/watch?v=2xhaAxJ8EbI

😟
        Stemmer, Jeg tok den bare ikke der og da.

Comment

Velkommen til klubben Magnus. Håper han lykkes bedre enn den forrige Esbjerg-kapteinen vi henta.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
            Stokstad er vel i grunnen bare bitter. Hva vet han om lønnen til Lekven?

Når det er sagt så var min første tanke når jeg leste at kontrakten var på 4,5 år at jeg håper vi ikke blir sittende men en lang og dyr kontrakt om han ikke skulle slå til.
            Jeg regner med de som styrer har kontroll og at tiden der vi overbetalte spillere er forbi.

Noe betenkelig er det at Odd ikke klarte å møte lønnskravet.
            Ang siste du skriver: ODDs har så vidt jeg vet, et lønnstak på 1 MNOK. Ikke dermed sagt at VIF sprenger sine grenser.

Comment

Blir bare spekulasjoner men virker som om Stokstad sitter på en del Vålerenga relatert info. Han var vel en av de første til å melde om at Deila skulle komme.
              Sant nok, men han er fortsatt bøffel. Han lager garantert kvalme for Vålerenga, gitt muligheten.
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                Sant nok, men han er fortsatt bøffel. Han lager garantert kvalme for Vålerenga, gitt muligheten.
                Det er vel ikke å "lage kvalme" å spekulere i at Lekven har høy lønn på Twitter? Fagermo har allerede hevdet at lønnen var for høy for Odd, og lønningene er generelt høyere i den danske ligaen enn i den norske. Dette gjelder i tillegg kapteinen til Esbjerg, noe som tilsier at han var vel ansett = generelt høyere lønn.

Comment

Meldes her: https://twitter.com/laolse/status/759009648838004736

At Deila har 5 mill i året, og en eller annen Robinson Erik har 3,5. Uvisst om jeg missforstår og han mener at Lekven har 3,5 mill men stemmer greit da han hadde rundt 2-3 i Esbjerg.
                  Se hvordan Stokstad holder på videre i twitterlenken, og en haug med provinsfolk henger seg på. Nå har dette vært nevnt i årevis, hvem faen gir den gnomen info? Kan da umulig være så vanskelig for klubben å finne dette ut, da det ikke kan være så veldig mange som har informasjon om personlige kontrakter. Kan jo virke som om man gjør det med vilje.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Se hvordan Stokstad holder på videre i twitterlenken, og en haug med provinsfolk henger seg på. Nå har dette vært nevnt i årevis, hvem faen gir den gnomen info? Kan da umulig være så vanskelig for klubben å finne dette ut, da det ikke kan være så veldig mange som har informasjon om personlige kontrakter. Kan jo virke som om man gjør det med vilje.
                    Men han kommer jo ikke med noen konkrete tall? Han spekulerer, så vidt jeg kan se. Det må jo alle få lov til å gjøre, og er heller ikke så vanskelig om man vet cirkalønnen til Lekven tidligere (som Tordvif også kjenner, ser det ut til) og vet hva man kan forvente som en toppspiller i Eliteserien.

Comment

Som han skriver, gir han inntrykk av å vite, sånn jeg leser innlegget. Hvis han ikke vet og bare synser, kommer donken bare med en haug med stikk og piss.

Comment

Originally posted by Juro View Post
                        Men han kommer jo ikke med noen konkrete tall? Han spekulerer, så vidt jeg kan se. Det må jo alle få lov til å gjøre, og er heller ikke så vanskelig om man vet cirkalønnen til Lekven tidligere (som Tordvif også kjenner, ser det ut til) og vet hva man kan forvente som en toppspiller i Eliteserien.
                        Han var om ikke først en av de første som meldte at Deila var klar, i god tid før han ble presentert. Neppe tilfeldig, men kan selvfølgelig hende. Vi får følge med fremover, han har vært tidlig ute og truffet godt i det siste som at han blir foret med info.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Som han skriver, gir han inntrykk av å vite, sånn jeg leser innlegget. Hvis han ikke vet og bare synser, kommer donken bare med en haug med stikk og piss.
                          Tja, sånn jeg leser det så er det ikke nødvendigvis Stokstad som kommer med stikk og piss.

Han lever av å skrive om og uttale seg om sport, og særlig Eliteserien. Da er det ikke veldig rart at han skriver tre tweets om at en relativt stor norsk fotballspiller kommer til et VIF i poengkrise som den første signeringen etter at Deila, Trøim og Rekdal har sagt at VIF skal satse.

Comment

Originally posted by Juro View Post
                            Tja, sånn jeg leser det så er det ikke nødvendigvis Stokstad som kommer med stikk og piss.

Han lever av å skrive om og uttale seg om sport, og særlig Eliteserien. Da er det ikke veldig rart at han skriver tre tweets om at en relativt stor norsk fotballspiller kommer til et VIF i poengkrise som den første signeringen etter at Deila, Trøim og Rekdal har sagt at VIF skal satse.
                            Godt mulig at Stokkstad bare spekulerer, men til og med Rekdal erget seg over at det lekker som en sil fra Valle på pressekonferansen når Deila ble presentert.

Comment

Både førstetweeten og svaret til denne Nikolaj Kahn ser jeg på som stikk. Han burde vel holde seg nogenlunde saklig, når noen i klubben tydeligvis brødfør han. Men mulig jeg overreagerer fordi jeg ikke kan fordra fyren.

Tror han er bitter fordi fjøsklubben hans hverken er attraktive nok eller har penger nok, til å hente en spiller som Lekven.

Nok om det. Igjen, velkommen Magnus.

Comment

Godt mulig at Stokkstad bare spekulerer, men til og med Rekdal erget seg over at det lekker som en sil fra Valle på pressekonferansen når Deila ble presentert.
                                Han har vært såpass treffsikker i det siste at det neppe er snakk om spekulasjoner, fatter ikke at det er mulig å være så illojal mot arbeidsgiver at man lekker denne type info. Nå er det ikke sikkert at personen(e) i VIF lekker direkte til Stokstad men det må vel for F*** være mulig å holde kjeft om det du hører om på jobben

Mange av oss som har eller har hatt jobber hvor det er en selvfølge at det du hører om på jobben kun blir diskutert med kolleger på jobben og ofte ikke det en gang og hvertfall ingen utenforstående. Forbannede slarvekjerringer
                                "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                                X