Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga 7. August 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sarpsborg 08 - Vålerenga 7. August 18:00

http://www.vif-fotball.no/news/artic...klar-til-helga

Ny kamp nye muligheter!
    Det meldes om fullt hus I Sarpsborg, og klanen har kun fått 412 billetter til kampen.
    Yr sier det blir 19 grader og overskyet, så perfekt vær for fotball

Vålerenga har 3 kamper på rad uten tap og kan med litt hell komme helt opp på 11 plass med seier.

Sarpsborg kan på sin side komme seg helt opp i medaljestriden med seier over oss.
    Oppgjøret på Ullevaal endte 3-0 til Vålerenga.

God kamp!

Originally posted by christer1913 View Post
    http://www.vif-fotball.no/news/artic...klar-til-helga

Ny kamp nye muligheter!
    Det meldes om fullt hus I Sarpsborg, og klanen har kun fått 412 billetter til kampen.
    Yr sier det blir 19 grader og overskyet, så perfekt vær for fotball

Vålerenga har 3 kamper på rad uten tap og kan med litt hell komme helt opp på 11 plass med seier.

Sarpsborg kan på sin side komme seg helt opp i medaljestriden med seier over oss.
    Oppgjøret på Ullevaal endte 3-0 til Vålerenga.

God kamp!
    Stadionet har en kapasitet på 4700 også får vi bare 412??? Som raskt regnet blir ca. 8,7 % bare??? Hva sier reglene om dette? Noen som vet?

Comment

Da har lykkerusen etter Molde kampen sagte men sikkert lagt seg. Geir Bakke's menn har vunnet 5 av de siste 6, så her må gutta kjøre på fra start. Uavgjort er ingen skam, men spiller vi som mot Molde og ikke minst spiller fotball i 90 min og ikke 45 kan vi ta den. La oss håpe de to siste kampene har gitt boost nok til at vi plukker enda en 3 poenger. Noen walkover blir det ihvertfall ikke.

Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by Trym View Post
        Stadionet har en kapasitet på 4700 også får vi bare 412??? Som raskt regnet blir ca. 8,7 % bare??? Hva sier reglene om dette? Noen som vet?
        Er vel 5 % vi har krav på. Tommy Skjerven dømmer matchen.

Kom igjen Enga!

Comment

Sarp har vel mistet den beste stopperen sin til Godset, så lov å håpe på at det slår positivt ut for oss :-)

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Er vel 5 % vi har krav på. Tommy Skjerven dømmer matchen.

Kom igjen Enga!
            Ok. Hvis det stemmer så har vi nesten fått dobbelt så mange som vi har krav på. Ja, da skal man ikke klage. Syns likevel det er veldig lite. Burde vært minst 15-20%.

Comment

Sarp ligger høyt på tabellen men jeg så kampen deres mot Start her forleden og det var ikke mye å rope hurra for, om de ikke hever seg betraktelig og vi klarer noe i nærheten av det vi presterte mot Molde er mulighetene for poeng meget gode.

Så kan man si at det er en styrke å ta 3 poeng på dårlige dager og det er jo slett ikke sikkert at den kampen var starten på en svakere høstsesong for dem, like lite som Molde kampen nødvendigvis var så mye mer enn en god enkeltkamp for oss.

Jeg velger å tro på at vi er på oppadgående og Sarp på nedadgående, har fått ny resept på lykkepiller ser du
              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Originally posted by Sofasupporter View Post
                Sarp ligger høyt på tabellen men jeg så kampen deres mot Start her forleden og det var ikke mye å rope hurra for, om de ikke hever seg betraktelig og vi klarer noe i nærheten av det vi presterte mot Molde er mulighetene for poeng meget gode.

Så kan man si at det er en styrke å ta 3 poeng på dårlige dager og det er jo slett ikke sikkert at den kampen var starten på en svakere høstsesong for dem, like lite som Molde kampen nødvendigvis var så mye mer enn en god enkeltkamp for oss.

Jeg velger å tro på at vi er på oppadgående og Sarp på nedadgående, har fått ny resept på lykkepiller ser du
                Tipper det blir en jevn kamp, men det er tre ting som taler for at vi kan få det tøft i den kampen. 1. bortebane 2. kunstgress og 3. de er veldig revansje lystne etter tapet for oss i våres. Tviler på at de har en nedadgående kurve, men vi kan jo håpe på at salget av den stopperen dems svekker dem.

Comment

Molde stilte med svekket forsvar og da lekte vi oss, så får håpe vi har den samme spillegleden. Svekket forsvar mot ett lekent vålenga kan bli bra

Comment

Nå slo jo AaFK Tromsø borte i kveld. Så da hadde det passet jævlig bra om også vi vant.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Nå slo jo AaFK Tromsø borte i kveld. Så da hadde det passet jævlig bra om også vi vant.
                      Helt klart og i morgen slår rbk lsk og hvis som jeg tipper at b/g vinner mot mfk så ligger lsk på kvalikkplass et poeng foran Stabekk hvis de vinner mot hbk som jeg tror. Da begynner vi å snakke...

Comment

Lykke til mot 08 i morgen. Muligheter for seier her, Heieren Hansen er også ute i morgen. Da spiller nøk Østlie stopper sammen med Rosted. En rusten, eldre og skaderammet stopper inn nå er godt nytt for Vålenga.
                        Håper dere slår de ned i støvlene. Som FFK- (nesten flaut nå da) og VIF-patriot håper jeg det. 08 (bare navnet er til å spy av) har kommet dit de er for at ingen tar de alvorlig og at det ikke finnes noe press å spille der. Når noen er forbanna der så slår de med svampen, og det blir ikke rare smellet.
                        Artig å se at dere har fremgang og med Deila og etter hvert ny stadion er jeg sikker på at dere går inn i en ny og bedre tidsalder.
                        Ellers ber jeg dere følge med på utviklingen til Kjelsrud Johansen. I FFK i Obosligaen i fjor var han fantastisk, tross en del skadeavbrekk. En holdning du nesten må tilbake til Odd Iversen for å finne. Da tenker jeg på at HKJ ofrer tenner og mer til for å score. Til og med i treningskamp kastet han seg uredd mot stolpen. Med mer spilletid og selvtillit blir det bra, Deila sørger for det. Dere kommer til å elske HKJ.
                        Stå på, følger med dere!

Comment

Noen som vet hvilket feilt klanen står på imorgen? Er det sånn at vi bare har den lille tribunen på kortsiden?

Comment

[QUOTE=Gluecoma;365458]Noen som vet hvilket feilt klanen står på imorgen? Er det sånn at vi bare har den lille tribunen på kortsiden?[/QUOTE
                            På billetten min (kjøpt i Sjappa) står det felt H, inngang 5.
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

Samme tropp som møtte Molde, møter Sarpsborg: Marcus Sandberg, Aslak Falch, Simon Larsen, Rasmus Lindkvist, Robert Lundström, Niklas Gunnarsson, Kjetil Wæhler, Herman Stengel, Christian Grindheim, Vajebah Sakor, Daniel Fredheim Holm, Mohammed Abdellaoue, Ghayas Zahid, Henrik Kjelsrud Johansen, Elias Mar Omarsson, Magnus Lekven, Simen Juklerød og Sander Berge.

Comment

Working...
                              X