Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Glimt. Fredag 19. August klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Glimt. Fredag 19. August klokka 19.00

Ok. Vi har som eneste lag i år, 4 strake seiere. På Fredag kommer Glimt som sliter big time. Her er det bare å gå ut i hundre, å knuse deres håp kjapt. Juniorlaget gjorde kort prosess med Glimts for noen dager siden i NM, og vant 7-0. Forventer ikke det samme her, men med den selvtilliten gutta har nå, er det bare å valse over dem.

Etter det kan de gjerne vinne resten, så vi får æren av noe spesielt i nest siste serierunde.

Tommy Skjerven dømmer matchen.

Enga vinner alt når jeg er borte fra Ullevaal tydeligvis, og nå er det Torri del Benaco. Vi vinner alt når dere er der, så møt opp på Fredag, det fortjener gutta.

Kom igjen Enga!

Originally posted by VIFpatriot View Post

Enga vinner alt når jeg er borte fra Ullevaal tydeligvis, og nå er det Torri del Benaco. Vi vinner alt når dere er der, så møt opp på Fredag, det fortjener gutta.

Kom igjen Enga!
    Hvor lenge er du borte? håper det blir en stund?

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
      Ihvertfall til vi har kommet oss over 30 poeng kneika!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Kom igjen Enga!
        Fint der nede da, var i Peschiera del Garda i november i fjor, helt nede i bånn av Gardasjøen, og storkoste meg. Litt lite VIF der nede seff men det går det også

B/G, dette er en av de kampene jeg hadde tro på at vi skulle ta 3 poeng i da vi fortsatt hadde ryggen helt mot veggen, med litt pusterom og senkede skuldre og ikke minst fin flyt så kan dette bli skikkelig morro. Har troa på denne, god tro

Og nei, jeg skal ikke spille på den
        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Denne burde gå fint, men alle kampene i tippeligaen er knalltøffe og slipper vi oss ned så kan det gå riktig galt.

Comment

Må da være mulig å få satt igang en kronerulling her inne for å holde VIFpatriot på ferie en god måned til?

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
              31 August, så to muligheter til å nå 30 poeng, før jeg kommer og bringer ulykke.

Comment

Fredagens motstander har også vært aktive på overgangsfronten: http://www.tv2.no/sport/8524038/

Da klinker vel minst en av debutantene til med scoring på Ullevåll.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                  Fredagens motstander har også vært aktive på overgangsfronten: http://www.tv2.no/sport/8524038/

Da klinker vel minst en av debutantene til med scoring på Ullevåll.
                  Forskjellen er at de tenker kortsiktig for å unngå nedrykk.
                  Vi tenker langsiktig og tenker de kommende årene.

Bjørkan sa at mest sannsynlig er flere av de nye spillerne dems i startoppstillingen mot oss, hos oss blir det mest sannsynlig ingen av de Nye spillerne i startoppstillingen mot dem.

Kan ikke si at jeg er direkte redd før møtet mot dem

Comment

Bare vinn den jævla kampen, så er vi vel i praksis sikret ny kontrakt.

Comment

Virker som om glimt har forsterket kraftig ja. Jeg liker det dårlig.
                      Forhåpentligvis rekker ee ikke komme skikkelig inn i laget og gjør mer skade enn godt.

Comment

Utrolig viktig kamp vi har på fredag.
                        Håper egentlig vi rullerer litt på laget til denne kampen. Pga jeg tror flere av spillerene kan være litt psykisk slitne etter nedrykk presset og da etter å vunnet de siste 3 kampene er det fare for å miste litte grann glød. Så inn med et par nye spillere som vil være utrolig sulten på å få vise seg fram og være med på oppturen, så går nok dette veien.

Comment

Dette er et potensielt såpeglatt bananskall. Gutta skal møte opp for at dette blir 3 poeng. Angst!

Comment

Frykter faktisk denne kampen litt. Det har gått til helvete før når vi har vært store favoritter, og det bare skal hentes tre poeng. Og Trond Olsen, han putter jo alltid i kampene mot vif!

Comment

Jeg kjenner også litt usikkerhet rundt denne kampen. Historien viser at vi alt for ofte har tapt for antatt dårligere lag. Vi har tatt for lett på såkalte "enkle" matcher. Der motstanderen har vært heltent, mens våre spillere i grunn ikke har møtt opp på jobb. Jeg husker med gru siste sesongs hjemmekamp mot B/G (eller var det året før?)

MEN noe er på gang på Valle! Beviser gutta at de tar kampen seriøst og feier B/G av banen med et forrykende spill i morra, begynner jeg virkelig å få trua! For B/G kommer ikke til Ullevaal for å sikre 0-0, de kommer for å vinne. De har kjøpt tre nye spillere og jeg regner med at de kommer til starte kampen aggressivt i et forsøk på å overraske oss.

Comment

Working...
                              X