Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Glimt. Fredag 19. August klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by astoman View Post
    Jeh kan selvsagt ha tatt feil av offisden, selv om det så soleklart ut for meg. Men feilplasseringen av linjemanen var ikke ti lå ta feil av.
    Tror den er grei, onside utfra tvbildene
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by Tony2 View Post
      Var nok mest et tilfelle av tribunesubjektivitet. Stopp dette etter 4 sekunder: http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...ri/a/23771063/så ser du at det er klar onside og at linjemannen står klink på linja.
      I så fall ooops!, for jeg var ikke den eneste som var sikker i min sak! Linjemannen fikk jævla mye pepper fra vest-bredden, meg selv inkludert...., og han virka tydelig stressa etter den episoden (med skyllebøtter). Og jeg får bare beklage, og innse at i 9 av 10 tilfeller, om ikke 99 av 100 tilfeller, så gjør faktisk linjemannen en god jobb og har rett! Men han fullført jobben sin!

Kred og honnør til alle linjedommere (og dommere) som står ut med oss. De er hatet, men kanskje elsket også? Hvis vi kjenner ekstra nøye etter ;o)

Comment

Kred og honnør til alle linjedommere (og dommere) som står ut med oss. De er hatet, men kanskje elsket også? Hvis vi kjenner ekstra nøye etter ;o)
        Elsket og elsket, det eruansett vanskelig å gjennomføre fotballkamper på en skikkelig måte uten dommerteamene så en viss aksept for deres tilstedeværelse og jobben de utfører fortjener de i det minste
        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Synes gutta gjorde en god kamp! Er små marginer i fotball, men de gikk dessverre imot oss. Vi eier kampen og vi står på i 90 minutter og Glimt får ca 2 farlige kontringer på oss iløpet av kampen. Forskjellen nå og de siste kampene var at Lundstrøm ikke traff Moa like presist og det var mange innlegg fra Lundstrøm. Som sagt,marginene var litt imot oss. Tror vi kan fort slå Odd nå.

Comment

Nei. (titegn)

Comment

Overhodet ikke, snakk for deg selv

Ingen norske dommere er gode nok til å bli elsket, de fleste er på det jevne så de er godtatt, enkelte (som "Sendt hjem fra EM" ) er så dårlige at de i beste fall burde bli sendt langt ned i divisjonene.

Comment

• http://kfl.no/debatt/showthread.php?...019#post618019

Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men det er ganske så hyggelig å lese litt der.

Comment

Working...
                X