Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Odd-Vålerenga kl. 20.00 på Skagerak Arena

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvis jeg husker hjemmekampen mot Odd riktig, så tapte midtstopperne våre omtrent alle hodeduellene i oppspillene som kom mot Occean den gangen. Den kampen her, var vel omtrent motsatt.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
      Hvis jeg husker hjemmekampen mot Odd riktig, så tapte midtstopperne våre omtrent alle hodeduellene i oppspillene som kom mot Occean den gangen. Den kampen her, var vel omtrent motsatt.
      Hvorvidt du husker riktig skal jeg ikke uttale meg om men prestasjonene av begge stopperne i går synes jeg faktisk fortjener skryt, Nations første kamp fra start på en god stund og akkurat tilbake fra skade og Nakkim rett inn og gjorde jobben som om han skulle ha hatt den plassen i hele år.

Grindheim er av samme oppfatning

"Dagen derpå var det restitusjonstrening i sykkel- og styrkerommet for de som spilte, og etter økta fikk Grindheim anledning til å skryte litt av sine medspillere.

- Jeg syns både Tollås og Nakkim gjør en meget god kamp. Tollås har vært ute i tre uker med en skade, og i går var han rett inn igjen og både sjefet, dirigerte og pratet mye. Det samme gjelder Nakkim, som kom fra Strømmen på lån. Han viste at han har tatt noen steg, og jeg tror det var lurt av han å spille litt i 1. divisjon, sier Grindheim"

Kjenner at gleder meg til neste kamp allerede, kjedelig med disse landslagspausene når man er i dytten
      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
        Deg om det, tidenes sjanse bonanza fra Odd på slutten i 2 omgang med skudd i tverrliggeren blant annet. Syntes spesielt de siste 10 var nervepirrende. På en annen måte var jeg ikke nervøs på samme måte som før sommeren når vi systematisk rotet bort ledelsen å tapte når vi ledet kampene.
        Det var ikke sjansebonanza. De hadde et skudd i tverrligger som følge av en personlig feil hos Nakkim (så vidt jeg husker). Ellers var det mest halvsjanser.

Drilloassosiasjonen kom delvis fordi jeg syntes vi var flinke til å tvinge de til å avslutte fra dårlig posisjon. I hvilken grad det var bevisst kan man alltids diskutere. Men jeg syntes vi var flinke til å ri på ledelsen, noe jeg ikke har sett på en god stund.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
          Det var ikke sjansebonanza. De hadde et skudd i tverrligger som følge av en personlig feil hos Nakkim (så vidt jeg husker). Ellers var det mest halvsjanser.
          Sant nok, men jeg satt med hjerte i halsen når det var 3 minutter på overtid og en Odd spiller fikk stå på blank kasse og klinke til. Gikk heldigvis omtrent rett på Sandberg.

Comment

• Litt artig å se på statistikken fra kampen i går, ikke alt som er helt som en opplever det i øyeblikket gitt, hadde aldri trodd at Odd hadde ballen så mye mer enn vi hadde

https://vglive.no/event/19431/statistics
            "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Sammendrag Kamp
              Odd - Vålerenga
              1-2
              Beskrivelse
              Beskrivelse - Via spiller Larsen
              Odd - Vålerenga 90. min
              1-2

Beskrivelse - Via spiller Mladenovic
              Odd - Vålerenga 90. min

Beskrivelse
              Beskrivelse - Utenfor Moa
              Odd - Vålerenga 79. min
              1-2
              Beskrivelse
              Beskrivelse - Utenfor Hagen
              Odd - Vålerenga 70. min
              1-2
              Beskrivelse
              Beskrivelse - Via spiller Samuelsen
              Odd - Vålerenga 69. min
              1-2
              Beskrivelse
              Beskrivelse - Stolpe Nordkvelle
              Odd - Vålerenga 66. min

Mye halvsjanser på slutten etter scoringen til Moa men direkte farlig var det vel ikke med unntak av stolpeskuddet.

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                Den delen av innlegget mitt var ikke til deg spesielt, bare en generell betraktning. Beklager om det kom frem som kritikk mot deg spesielt, det bare passet å ta det med i samme innlegg iom vi diskuterte han allerede
                Neida, tok det ikke sånn. Ville bare understreke at jeg kun snakket om albuen og at jeg ellers syns han var stødig.

Vil for øvrig, som andre har gjort, trekke frem Sandberg.
                Har tenkt det i flere matcher nå, at han er en viktig grunn til at vi ikke slipper inn alt av muligheter i mot. Han er bedre i feltarbeidet enn de fleste keeperne vi har hatt de siste åra, og jeg mener han har vært like viktig for forsvaret som moa har vært i motsatt ende.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                  Neida, tok det ikke sånn. Ville bare understreke at jeg kun snakket om albuen og at jeg ellers syns han var stødig.

Vil for øvrig, som andre har gjort, trekke frem Sandberg.
                  Har tenkt det i flere matcher nå, at han er en viktig grunn til at vi ikke slipper inn alt av muligheter i mot. Han er bedre i feltarbeidet enn de fleste keeperne vi har hatt de siste åra, og jeg mener han har vært like viktig for forsvaret som moa har vært i motsatt ende.
                  Sandberg var STOR igår. Det er lenge siden vi har hatt en keeper som er så god i feltet. Den roen og sikkerheten han har der kan lett smitte over på andre, og da har vi super forsvar!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Moa tilbake på landslaget etter gårsdagens goaler. Veit ikke hvor fornøyd jeg er med det. Så jævlig typisk om han går på en skada på den samlinga her.

Comment

• Originally posted by Eriks View Post
                      Moa tilbake på landslaget etter gårsdagens goaler. Veit ikke hvor fornøyd jeg er med det. Så jævlig typisk om han går på en skada på den samlinga her.
                      Støtter denne, jeg er også ambivalent til dette her. Moa kan fort bli skadet igjen og er veldig viktig for oss.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                        Litt artig å se på statistikken fra kampen i går, ikke alt som er helt som en opplever det i øyeblikket gitt, hadde aldri trodd at Odd hadde ballen så mye mer enn vi hadde

https://vglive.no/event/19431/statistics
                        Jeg kjenner jeg ikke klarer å stole 100% på statistikken til VG Live. Hvem er det som lager den? Er det en student som sitter hjemme med sjakklokke, eller er det mer avansert enn som så?

Comment

• Originally posted by way_ View Post
                          Jeg kjenner jeg ikke klarer å stole 100% på statistikken til VG Live. Hvem er det som lager den? Er det en student som sitter hjemme med sjakklokke, eller er det mer avansert enn som så?
                          De kjøper tjenesten av Opta Sports såvidt jeg vet. De er vel banens beste på det området for å si det på den måten

Comment

Working...
                          X