Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kvartfinale NM. Godset - Vålerenga, førstkommende Torsdag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kvartfinale NM. Godset - Vålerenga, førstkommende Torsdag.

Ok. Da føler jeg meg rimelig sikker på at vi har fornya kontrakten i Eliteserien, nå er det ferden mot Norgesmesterskapet. Vi møtte nettopp harrytassene på Ullevaal i en jevn match, og det tror jeg det blir nå også. 5-4-0 på de siste 9 i serien, så hvorfor ødelegge den rekka. Dette er det viktigste nå.

Jeg er klar for Drammen. Alle mann alle.

Vi skal vinne finalen!
    Last edited by Nesrene; 25.09.2016, 09:43.

Ingen umulig oppgave å ta godeset. Gutta nekter og tape om dagen og godset er ikke i form. Det er i hvert fall ingen ulempe at vi spilte i går mens de spiller i morgen selv om det neppe har veldig mye å si. Torsdag er uten tvil årets viktigste kamp. Med tap er sesongen i praksis over. Om vi blir nummer 6 eller 12 er ikke av enorm betydning og sannsynligheten for at vi havner midt mellom der er størst. Med seier derimot skal vi møte vinnern(e) av:

Bodø/Glimt - Sarpsborg 08

Tromsø - Rosenborg

XXX - Sandefjord

Kun ett lag jeg frykter her. Det er 67 % sjanse for at vi ikke møter rbk i semien dersom de skulle vinne på alfheim. Vinner vi og Tromsø vil jeg si vi er favoritter til å ta gullet. Sier ikke nei takk til xxx i semien og Nord norsk derby i den andre semien.

For å vende tilbake til torsdagen igjen er det største spørsmålet hvem som skal skåre for oss. Moa har ikke vært i topp form de to siste kampene. Zahid derimot er i kjempeform. Løsner det for Moa nå kan ingenting stoppe oss. Jeg ønsker meg to svenske backer K. W. og Nakkim. Jukelrød var bra i første omgang i går og er forhåpentligvis endelig klar for å åpen bortemålskontoen.

Comment

Selges det billetter på nett eller i Drammen før matchen?

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
        Selges det billetter på nett eller i Drammen før matchen?
        http://www.klanen.no/Blogger/Jonas-A...en-naermer-seg
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Den artikkelen er vel 2 uker gammel. Kommer meg ikke inn til Oslo denne uka. Derfor spørsmålet. Har vi fått hele kortsiden?

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
            Den artikkelen er vel 2 uker gammel. Kommer meg ikke inn til Oslo denne uka. Derfor spørsmålet. Har vi fått hele kortsiden?
            Inntil ny info kommer er det den artikkelen som gjelder.
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
              ...

Kun ett lag jeg frykter her. Det er 67 % sjanse for at vi ikke møter rbk...
              Hmmm... min smått pessimistiske natur forteller meg at det er 100% sjanse for at vi får rbk på lerkendal så lenhe det finnes et snev av mulighet for det.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                Hmmm... min smått pessimistiske natur forteller meg at det er 100% sjanse for at vi får rbk på lerkendal så lenhe det finnes et snev av mulighet for det.
                Neppe. xxx møter Sandefjord i en av de andre kvartfinalene. Regner med RBK velger vinneren derfra når NFF spør Koteng om hvilket lag de ønsker å møte.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Tap 4-1 mot Aafk på Godset Idag. Cup er cup men denne burde vi jo ta. Vil ihvertfall påstå at vi kan kalle oss favoritter til denne. Beklager tidspunktene jeg skriver innlegg på fortiden men befinner meg i ett land som er 8 timer etter.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    Tap 4-1 mot Aafk på Godset Idag. Cup er cup men denne burde vi jo ta. Vil ihvertfall påstå at vi kan kalle oss favoritter til denne. Beklager tidspunktene jeg skriver innlegg på fortiden men befinner meg i ett land som er 8 timer etter.
                    De er vel fremdeles Norges beste hjemmelag (kanskje bak RBK) til tross for dårlig form. Jeg vil ikke kalle oss favoritter men at det er en mulighet for avansement er jeg enig i.

Comment

For meg personlig vil det være katastrofe om vi taper denne kampen.
                      Da venter konfirmasjon til min egen bror I Drammen med bare harry folk.
                      De kan rett og slett ikke tape dette, da blir det selvmordstanker tror jeg

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                        For meg personlig vil det være katastrofe om vi taper denne kampen.
                        Da venter konfirmasjon til min egen bror I Drammen med bare harry folk.
                        De kan rett og slett ikke tape dette, da blir det selvmordstanker tror jeg
                        Sørg for at noen i klubben ser dette

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                          Neppe. xxx møter Sandefjord i en av de andre kvartfinalene. Regner med RBK velger vinneren derfra når NFF spør Koteng om hvilket lag de ønsker å møte.
                          LOL. Deilig om dem hadde snubla mot Gutan før det kommer så langt, men du er inne på noe der ja. Kommer til å heie noe så sinnsykt på TIL i den kampen.
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jeg var inne å sjekket priser for kampen inne på godset.no. Dem skal ta 300kr for en bilett i borteseksjonen, men 190 på langsiden (a og b ytterst) på Marienlyst. Ganske ufint spør du meg. Da blir jeg sofasupporter.

Comment

Nevermind, jeg så feil. Utsolgt i klokkesvingen. Trodde vi stod på andre siden. Hjemme uansett da ��

Comment

Working...
                              X