Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kvartfinale NM. Godset - Vålerenga, førstkommende Torsdag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by maestro View Post
    Faen!! Hadde skrevet et lengre innlegg som pølsefingre klarte å surre vekk. Stikkord: Elendig av trenerapparatet. Lekven, hvorfor brukes ikke han? Har vi en plan B, eller skal vi late som vi er Barcelona selv om skuta er på vei ned for full musikk? Hvorfor starte med DFH, som har bein som saltstenger? Hvorfor vinner vi ingen dueller i offensiv boks? Hvorfor la Moa stå 90 minutter når han åpenbart er fullstedig ute av form? Hvordan kan man bomme så kapitalt med kampforberedelser og tenningsnivå at Moa etter kamp forklarer 1.omg med at "vi er ikke der det skjer"? Salte Satan; nå ser jeg for meg RBK- B/G i finalen. Bare å rømme byen den helga. Førstkommende helg, derimot, forventer jeg å se et heltent Enga ta de tre nødvendige poengene mot Aafk. Hvis vi husker å møte opp til kampstart, da. Hvor vanskelig kan det være? Avslutter der jeg begynte: FAEN!!
    Helt enig i det aller meste... Forstår fortsatt ikke hvorfor han satte inn på Sakor. Og hvorfor han ikke bruker Lekven. Gleder meg til at Deila tar over. Begynner å bli lei av denne vinglingen med spillere til Reka...

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
      Åå herregud til mye syting og dritt om laget og gutta nå!! Ja jeg er skuffa selv og sesongen har vært dårlig, MEN er ikke akkurat sååå lenge siden hvor folk var såå fornøyde fordi vi ikke hadde tapt på både 5,6,7,8 og 9 kamper på rad!! Da var ting helt konge hos folk!! Ja de hadde nå en svart dag desverre, på den verste dagen, en kvartfinale som var alt vi hadde å glede oss til, men sånn er det noen ganger!!! Vi har fortsatt kamper og poeng å spille for, vi har kamp mot fugla som kanskje kan være en avgjørende kamp for dem og vi er faktisk ikke på trygg grunn selv..... nå får de virkelige supporterne mobilisere å komme på kamp hvor vi skal banke Aafk, heie fram laget vårt , støtte gutta også ser vi fram mot neste sesong og mot ny egen stadion. Ære være !!!
      Hvis man er litt over gjennomsnittet interessert i fotball så ser man de små detaljene som kan snu kamper og da blir man ekstra forbanna når ikke alt prøves helt til slutt... Da er det ikke syting, men irritasjon...

Comment

• Originally posted by Trym View Post
        Helt enig i det aller meste... Forstår fortsatt ikke hvorfor han satte inn på Sakor. Og hvorfor han ikke bruker Lekven. Gleder meg til at Deila tar over. Begynner å bli lei av denne vinglingen med spillere til Reka...
        Jeg er også forundra og overraska over en del av de taktiske disponeringene til Rekdal. Men... og MEN... det er snart 2017. For å underbygge evt forventningspress så har jeg enorme forventninger til Deila og VIF 2017.

Er sjukt skuffa over denne kampen, men er bare å løfte hue og se fremover til neste år.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
          Åå herregud til mye syting og dritt om laget og gutta nå!! Ja jeg er skuffa selv og sesongen har vært dårlig, MEN er ikke akkurat sååå lenge siden hvor folk var såå fornøyde fordi vi ikke hadde tapt på både 5,6,7,8 og 9 kamper på rad!! Da var ting helt konge hos folk!! Ja de hadde nå en svart dag desverre, på den verste dagen, en kvartfinale som var alt vi hadde å glede oss til, men sånn er det noen ganger!!! Vi har fortsatt kamper og poeng å spille for, vi har kamp mot fugla som kanskje kan være en avgjørende kamp for dem og vi er faktisk ikke på trygg grunn selv..... nå får de virkelige supporterne mobilisere å komme på kamp hvor vi skal banke Aafk, heie fram laget vårt , støtte gutta også ser vi fram mot neste sesong og mot ny egen stadion. Ære være !!!
          Må jo være lov å blåse ut etter en så svak opptreden i en kamp du selv kaller " en kvartfinale som var alt vi hadde å glede oss til", og så stiller ikke gutta opp. Forøvrig enig i at vi har mer å spille om, både fortsatt Tippeligaeksistens og ikke minst bidra til å sende svineklubben ned, men oppmøtet er jeg redd går rett i dass de siste hjemmekampene (vel og merke ikke mitt, jeg stiller), men dette var ikke det vi trengte for å skape entusiasme.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by Knuts View Post
            Moa rundet av sesongen etter at han ble tatt ut på landslaget? Savner Deshorn nå merker jeg...
            Her håper jeg du var ironisk? Mannen med tresko ....
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by way_ View Post
              Jeg er også forundra og overraska over en del av de taktiske disponeringene til Rekdal. Men... og MEN... det er snart 2017. For å underbygge evt forventningspress så har jeg enorme forventninger til Deila og VIF 2017.

Er sjukt skuffa over denne kampen, men er bare å løfte hue og se fremover til neste år.
              Forventningene til Deila er enorm, men begynner å bli urolig for min egen forventning. Altså at den er alt for høy... Hodet mitt blir bare tyngre og tyngre for vær skuffelse selv etter den oppturen vi har hatt før denne kampen...

Comment

• Glad jeg valgte å traske elvelangs i fakkelys med kjerring og unge ikveld merker jeg, gidder ihvertfall ikke å se opptaket jeg gjorde av kampen nå, sees på Vestbredden på søndag. Natta folkens
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Som jeg fryktet falt vi som en sekk når Deila reiste til Spania for å flytte og ikke fulgte med på treningene lenger. Sesongen er over, resten brukes til treningskamper. Eneste lille gleden vi kan få er vel å sende LSK ned i første div neste siste serierunde men da må vi opp. Skjønner at det har vært sykdom og skader men i den lille perioden vi hadde en seiersrekke brukte vi samme lag i vær eneste match. Hvorfor Rekdal begynner å rokere på de 11 som starter, prøver ut spillere i forskjellige posisjoner under sesongen er en gåte for meg. Han prøver stadig ut forskjellige formasjoner og spillere i forskjellige posisjoner og jeg får inntrykk av at man da famler litt i blinde. Vi får aldri satt ett ordentlig lag og da blir det sånn hver sesong. Vi har en seiersrekke med det samme laget over en periode men så begynner vi å rotere og bytte og da faller vi igjen, samme vært år.

Nå får fokuset være å holde seg unna bunnstriden og ta de nødvendige poengene også blir det spennende å se hva Deila får til neste sesong.

Comment

• Cupen er for bønder.

Ja, skulle gjerne vunnet og tatt i mot XXX på Ullevål i semi. Men sånn ble det ikke.

Godset spilte meget bra og vi var ikke dårlige vi heller. Men i dag manglet Moa det killerinstinktet som han hadde mot f.eks. Odd. Vi hadde flere redninger på strek, men også våre egne sjanser. Uheldige med målene og det preger også kampen.

Egentlig glad det ikke ble ekstraomganger. Håper gutta er skjerpet til kampen mot AaFK. Ta de tre poengene og sikre plassen og så full fokus på å sende LSK ned.

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                      Glad jeg valgte å traske elvelangs i fakkelys med kjerring og unge ikveld merker jeg, gidder ihvertfall ikke å se opptaket jeg gjorde av kampen nå, sees på Vestbredden på søndag. Natta folkens
                      Hva var det fakkeltog for denne gangen da? At muslimer må få gå med hijab og niqab på jobb, i vårt land?

Hadde en dårlig følelse før denne matchen, og er skuffa. Veldig rart at ikke Lekven spiller. Hva skjer der?

Får bare vente på Deilas disposisjoner.

Comment

• "Vi fortjente ikke bedre. Når vi ikke møter opp til kamp i første omgang."

Rekdals ord. Hvordan er det mulig, det er ditt jævla ansvar at de "møter opp".

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Hva var det fakkeltog for denne gangen da? At muslimer må få gå med hijab og niqab på jobb, i vårt land?
                          Hva faen har det med saken å gjøre?
                          En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

• Veldig synd at vi ryker ut av køppen.
                            Men vi var ikke gode. Det var godset.
                            Syns det var mye som skurra i går, men mest av alt syns jeg det var dårlig at vi ikke er bedre til å stoppe innleggene deres. De fikk altfor ofte stå i fred å slå. Syns kantene våre overlot jobben til backene alene altfor ofte. Det er selvmord mot godset som har to av ligaens beste backer.

Samma faen. Køppen er for bønder.
                            Nå må vi bare sørge for å vinne minst én helst to matcher til i serien

Comment

• Originally posted by maestro View Post
                              Salte Satan; nå ser jeg for meg RBK- B/G i finalen. Bare å rømme byen den helga.
                              Nei nei, ingen vits i det. Bare å holde seg unna Scotsmann og 3 Brødre så går dette helt fint. Mulig du ikke burde henge mest på Andy's pub, Fridays eller Egon heller.

Comment

• Originally posted by Barry90 View Post
                                Nei nei, ingen vits i det. Bare å holde seg unna Scotsmann og 3 Brødre så går dette helt fint. Mulig du ikke burde henge mest på Andy's pub, Fridays eller Egon heller.
                                Ikke akkurat der jeg pleier å henge til vanlig, nei, så det burde gå bra.
                                Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                                X