Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kvartfinale NM. Godset - Vålerenga, førstkommende Torsdag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Hva var det fakkeltog for denne gangen da? At muslimer må få gå med hijab og niqab på jobb, i vårt land?
    Til din informasjon var det ikke fakkeltog for en spesiell sak, men masse fakler (rundt 4000 tror jeg) satt opp langs Akerselva så man kan gå en koselig tur i vår fine by om man ønsker det. Elvelangs heter arrangementet.

Comment

Hva var det fakkeltog for denne gangen da? At muslimer må få gå med hijab og niqab på jobb, i vårt land?
      Alkolås på mobilen hadde noen ganger vært smart

Så ellers på fjesboka at det var en sosial samling langa elva, med kulturelle innslag. Kan gå med fakkel uten at det er en spesiell sak vet du.

Comment

Hadde en dårlig følelse før denne matchen, og er skuffa. Veldig rart at ikke Lekven spiller. Hva skjer der?

Får bare vente på Deilas disposisjoner.
        En ting å si: idiot
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Dagen derpå og jeg kjenner at jeg er sjukt, sjukt skuffa. Skuffa over laget, innsatsen til flere og over Rekdal. På tross av at Tore Hansen var svært ukonsekvent og dårlig så hat vi ingen andre å skylde på enn oss sjøl for dette tapet.

En svært skuffende sesong er over. Vi har enda en teoretisk sjanse på å rykke ned, men det tror jeg ikke vi gjør. Dog orker jeg ikke mer lidelse og for første gang i år så gidder jeg ikke gå på kamp søndag.

Måtte det snart bli vår...

Comment

• Originally posted by andgus View Post
            Hva faen har det med saken å gjøre?
            Hva har det IKKE med saken å gjøre?

Neida. Seint hjem fra match, alkohol og jævlig skuffa. Du hører sannheten fra barn og fulle folk.

Comment

• Fært å si det, men nå er jeg mest letta over at kvarten er overstått. Hadde en uggen følelse hele dagen i går, nervøs og svart i hu med en klar forutanelse om at det kom til å gå galt. Nå slipper jeg i hvert fall å gjennomgå den lidelsen to ganger til i høst. Spenningen kan heretter knyttes til stoda før siste hjemmekamp.

Comment

• Var mye av det samme som vi har sett i de to siste kampene, det stillestående spillet fra vårsesongen har dukket opp igjen (ikke like ille nå heldigvis), intensiteten og balltempoet har sunket og vi blir lette å forsvare oss mot. Denne gangen klarte ikke Ghyas å redde oss med en soloprestasjon heller, og det var skuffende å se at Godset ville mer enn oss. Sandberg og forsvaret redder oss fra å ikke tape enda mer, selv om det var utrolig kjipt å slippe inn det enkle målet rett før pause og så få den billige straffen i mot rett etter på. Men som Reka påpeker, man rykker fort rett ned med 30 poeng, så fortsatt alt å spille om i serien.

Comment

• Mest fornøyd med at gutta ikke fikk 120 min i beina med påfølgende tap mot Aalesund, og rett i sumpa igjen.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Cupen er for bønder.

Ja, skulle gjerne vunnet og tatt i mot XXX på Ullevål i semi. Men sånn ble det ikke.

Godset spilte meget bra og vi var ikke dårlige vi heller. Men i dag manglet Moa det killerinstinktet som han hadde mot f.eks. Odd. Vi hadde flere redninger på strek, men også våre egne sjanser. Uheldige med målene og det preger også kampen.

Egentlig glad det ikke ble ekstraomganger. Håper gutta er skjerpet til kampen mot AaFK. Ta de tre poengene og sikre plassen og så full fokus på å sende LSK ned.
                    Hehe. Nå får vi aldri vi det, men hadde vi vunnet i går, så er jeg "skråsikker" på at vi hadde fått RBK, på Lerkendal. De har vel slått oss ut i kvart/semi, på Lerkendal en del ganger.
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by astoman View Post
                      Mest fornøyd med at gutta ikke fikk 120 min i beina med påfølgende tap mot Aalesund, og rett i sumpa igjen.
                      Enig. Har litt dårlig samvittighet for det, men klarer ikke simpelt hen ikke å mobilisere den helt store entusiasmen for cupen. Ja, det er gøy med en cupfinale og vi skal prøve å vinne cupen. Var gøy med 97 og 02. Men det var på en tid der RBK abonnerte på seriemesterskapet og vi var ganske dårlige. Da var cupen vår mulighet.

Men nå...? Tar mye heller et seriesølv enn en cuptriumf. Alle helst et seriemesterskap, men selv et sølv betyr jo at vi har vært gode over lang tid.

Dessuten tror jeg vi hadde tapt en cupfinale mot RBK. Hadde vært mye mer skuffa over å ryke ut hvis RBK tapte mot Tromsø.

Comment

• Det kunne vært værre, vi kunne ha vunnet i går, trukket xxx og tapt mot dem i semi. *Det* hadde gjort vondt det
                        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• - Vi møtte ikke opp.

Dette sier altså Rekdal.

http://www.dagsavisen.no/oslofotball...krudd-1.781948

Kjenner jeg blir skikkelig provosert av en uttalelse som det. En så viktig kamp, og så klarer ikke han og trenerteamet å få ut alt av gutta. En skam.

Comment

- Vi møtte ikke opp.

Dette sier altså Rekdal.

http://www.dagsavisen.no/oslofotball...krudd-1.781948

Kjenner jeg blir skikkelig provosert av en uttalelse som det. En så viktig kamp, og så klarer ikke han og trenerteamet å få ut alt av gutta. En skam.
                            Tapet virker nesten kalkulert...

"Men hvordan virker cupnederlaget? Kroppssråket til spillerne viste at dette ikke var noen katastrofe."

Comment

• Originally posted by Trym View Post
                              Tapet virker nesten kalkulert...

"Men hvordan virker cupnederlaget? Kroppssråket til spillerne viste at dette ikke var noen katastrofe."
                              Håper de orker å mobilisere litt til søndag, da. Skulle gjene latt Aafk få noen poeng kontra lsk, men om vi ryker søndag er jeg redd nervene kommer for fullt, og med et lag som fra tid til annen "ikke møter opp" kan høsten bli i overkant spennende.
                              Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
                                Håper de orker å mobilisere litt til søndag, da. Skulle gjene latt Aafk få noen poeng kontra lsk, men om vi ryker søndag er jeg redd nervene kommer for fullt, og med et lag som fra tid til annen "ikke møter opp" kan høsten bli i overkant spennende.
                                Vi må ha minst 2 seire til for å være sikret. Håper ikke tapet smitter over i serien... Vi møter et fryktelig tent Ålesund lag, da nytter det ikke å komme med "våte fyrstikker" as...

Comment

Working...
                                X