Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kvartfinale NM. Godset - Vålerenga, førstkommende Torsdag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• For meg var ikke det å vinne selve cupen det viktigste, men goden vi hadde fått ved å klare det. Europacup med Deila i 2017. Det gikk i dass på grunn av at "vi ikke møtte opp". Da har man ikke en trener som får ut det beste av troppen, for å si det sånn.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
      For meg var ikke det å vinne selve cupen det viktigste, men goden vi hadde fått ved å klare det. Europacup med Deila i 2017. Det gikk i dass på grunn av at "vi ikke møtte opp". Da har man ikke en trener som får ut det beste av troppen, for å si det sånn.
      Men det er litt uroligende at de faktisk trenger motivasjon av Rekdal foran kampen. Er virkelig ikke lysten stor nok til å vinne cupen?

Comment

• For meg virket det som om frykten tok dem,vi blir feige og treige i pasningsspillet vårt, alle spiller på det sikre og da blir det ikke mål eller mange nok sjanser, grindheim skal få skryt av pasningen til Moa,flere sånne pasninger må til,nå må vi prøve å skaffe oss tilstrekkelig poeng for å ikke rykke ned fort, for jeg tror ikke denne gjengen tåler kniven på strupen dei to siste kampene.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
          Hva var det fakkeltog for denne gangen da? At muslimer må få gå med hijab og niqab på jobb, i vårt land?
          Bare slutt med de rasist-greiene dine her inne.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
            Bare slutt med de rasist-greiene dine her inne.
            Nå skal vi ikke spore av denne kamptråden, men altså, det er da ikke noe rasisitisk over det VIFpatriot skriver. Folk må virkelig slutte å misbruke ordet rasisme hele tiden. Betydningen er jo vannet ut for lengst.

Ang. kampen så var det en dårlig prestasjon fra vår side, vi fortjente rett og slett ikke å gå videre. Ikke at Godset var så fantastisk bra, for det var de ikke, men vi var bare veldig dårlige. Hvorfor man fortsatt starter kamper med Fredheim Holm er for meg en gåte. Han må jo alltid byttes ut. Bedre å la han fortsette som innbytter og komme innpå når motstanderne er litt møre. Moa var jo også helt avslått i går. Nei, vi får sikre plassen og håpe at ting ender opp slik at vi med seier mot LSK i runde 29. sender de ned i OBOS. Det hadde vært en fin avslutning på sesongen.

Comment

• Originally posted by Cyrus View Post
              Nå skal vi ikke spore av denne kamptråden, men altså, det er da ikke noe rasisitisk over det VIFpatriot skriver. Folk må virkelig slutte å misbruke ordet rasisme hele tiden. Betydningen er jo vannet ut for lengst.
              Som med språket generelt så har også begrepet rasisme utviklet seg til å bety noe mer enn bare diskriminering basert på "rase, og f.eks Store Norske nevner nå "biologiske eller visuelle kjennetegn, religion, nasjonal opprinnelse eller andre egenskaper som kan gi opphav til raseforestillinger."

Så får enhver gjøre seg opp mening om det som ble sagt faller inn under et slikt utvidet begrep men vi kan vel være enig i at det var en veldig unødvendig kommentar og kanskje la det bli med det ?
              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                Her håper jeg du var ironisk? Mannen med tresko ....
                Joa.. Litt ironisk var jeg. Var bare så kjipt å se muligheten til cupgull ryke igår. Satser på at han er tilbake og putter på søndag!

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                  Så får enhver gjøre seg opp mening om det som ble sagt faller inn under et slikt utvidet begrep men vi kan vel være enig i at det var en veldig unødvendig kommentar og kanskje la det bli med det ?
                  Ja, men vi må huske på at dette er et Vålenga-forum. Det finnes mange plasser på nettet der man kan diskutere muslimer, politikk, krig og sånn..
                  VIFpatriot er blant de mest aktive her og har masse bra å bidra med, men vær så snill kompis, la oss holde oss til VIF. Sånne ting blir folk bare provosert av..

Comment

• Skjønner heller ikke hvorfor Reka starta med DFH! Enga virka heller spesielt godt forberedt på at Godset spiller med 4 vinger.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                      Skjønner heller ikke hvorfor Reka starta med DFH! Enga virka heller spesielt godt forberedt på at Godset spiller med 4 vinger.
                      Virka IKKE godt forberedt på at Godset spiller med 4 vinger.

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                        ...men vi kan vel være enig i at det var en veldig unødvendig kommentar og kanskje la det bli med det ?
                        Jada, det skjønner vel de fleste at det var, men ingenting av det han skriver er rasistisk. Bare det jeg ville få frem Men ja, bare å la denne ligge død og holde oss til VIF-prat!

Comment

• Du kan komme frem nå VIFpatriot.

Comment

• Nå må jeg si jeg blir både oppgitt og irritert når folk legger skylda på Reka og trenerteamet for at gutta ikke er på nett......det er da for faen ikke 5 åringer vi snakker om her!!! Hvis ikke gutta selv klarer å skjønne at man skal være på hugget i en kvartfinale eller rett og slett hver jævla kamp for Vålerenga , ja så får dem faen meg finne på noe annet å drive med! Møkka lei at spillerne skal bli så jævlig beskytta og at d r så lett å skyve alt over på trenere. Burde vært prestasjonslønn for spillere, DA tenker jeg de hadde vært på nett hver jævla 90 min

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                              Nå må jeg si jeg blir både oppgitt og irritert når folk legger skylda på Reka og trenerteamet for at gutta ikke er på nett......det er da for faen ikke 5 åringer vi snakker om her!!! Hvis ikke gutta selv klarer å skjønne at man skal være på hugget i en kvartfinale eller rett og slett hver jævla kamp for Vålerenga , ja så får dem faen meg finne på noe annet å drive med! Møkka lei at spillerne skal bli så jævlig beskytta og at d r så lett å skyve alt over på trenere. Burde vært prestasjonslønn for spillere, DA tenker jeg de hadde vært på nett hver jævla 90 min
                              Ja,motivasjonen bør komme av segselv i en sånn kamp. Rekdal må eventuelt stå til ansvar for taktikken før kampen og underveis i kampen.
                              Som jeg sjøl påpekte, valget med å starte med Daniel. Han har spilt 1 eller 2 rekruttkamper(?)etter skadeoppholdet? Vil gjerne ha noen gode argumenter for at det var et lurt valg, i en kamp vi vet at tempoet ville bli høyt og det ville bli mange dueller. Ikke akkurat en sånn kamp jeg ville putta inn en som ikke er i nærheten av toppformen enda. Resultatet var at Daniel ikke hang med og i tillegg måtte ut etter kort tid.
                              Når vi lå under 2-0 kunne vi også begynt med Odd-fotballen enda tidligere ikke siste 5-10 minuttene..Da var det altfor seint!
                              Men hadde gutta tråkka mer til i duellene og flytta beina sine fortere så kunne kampen sett annerledes ut.

Comment

• Originally posted by AcsOnFire View Post
                                Du kan komme frem nå VIFpatriot.
                                Sånn rent bort i fra at siden tydeligvis kun har vært nede for meg en evighet, har jeg vært her. Er vel kun venstrevridde folk som kaller det rasisme. Jeg synes det er rasisme at min hund må bli utenfor butikken deres i Norge, fordi den er "skitten". Så kan man diskutere hvem som egentlig er skitten, og fortjener å være her. Et slag for de vakre dyrene altså. Men enig i at det ikke hører hjemme her, og legger saken død.

Enga for alltid.

Comment

Working...
                                X