Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Aalesund FK 25 september kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi fortsetter det svake spillet fra Godset kampen... Fryktet dette. Ålesund har et helt annet tenningsnivå. Se bare på grisetaklingen til Carlsen...

Comment

Originally posted by JohnF View Post
      Var det forøvrig korrekt å annulere målet?
      Nei, det tror jeg ikke. Så vidt jeg kan se er det keeper som bokser / header ballen ut, og så spretter den i en av våre og i mål. Det er IKKE offside. Kjipt vi ikke fikk se den i reprise eller so høydepunkt, for den tror jeg er steike feil.
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

Virker som Carlsen prøvde å sette norsk rekord i lengdehopp med den grise-stygge taklinga.Ufattelig at ikke dommer gir rødt,OG at ikke linjedommeren markerer,han har jo orkesterplass til det hele! Utrolig smakløst av Carlsen å ikke be om unnskyldning.Jævla idiot!

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
          De viste aldri reprise av annulleringa.
          Ikke engang under høydepunktene i pausen...

Comment

Originally posted by Trym View Post
            Vi fortsetter det svake spillet fra Godset kampen... Fryktet dette. Ålesund har et helt annet tenningsnivå. Se bare på grisetaklingen til Carlsen...
            Her er jeg ganske uenig. Aafk har parkert bussen, og vi kommer til brukbare avslutninger hvert 7. minutt i snitt.
            Vi spiller ganske all right etter min mening.
            Og å trekke frem grisespillet til Carlsen som noe positivt blir bare helt feil.
            vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Ingar View Post
              Virker som Carlsen prøvde å sette norsk rekord i lengdehopp med den grise-stygge taklinga.Ufattelig at ikke dommer gir rødt,OG at ikke linjedommeren markerer,han har jo orkesterplass til det hele! Utrolig smakløst av Carlsen å ikke be om unnskyldning.Jævla idiot!
              Han tok isteden en "high five" men en lagkompis etter taklinga.

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                Her er jeg ganske uenig. Aafk har parkert bussen, og vi kommer til brukbare avslutninger hvert 7. minutt i snitt.
                Vi spiller ganske all right etter min mening.
                Og å trekke frem grisespillet til Carlsen som noe positivt blir bare helt feil.
                Grisespillet til Carlsen var ikke ment som noe positivt, men at tenningsnivået er mye høyere hos dem. Avslutningene våre er svake, bare 1 av de 7 er åpenbart en målsjanse.

Comment

Originally posted by Trym View Post
                  Grisespillet til Carlsen var ikke ment som noe positivt, men at tenningsnivået er mye høyere hos dem. Avslutningene våre er svake, bare 1 av de 7 er åpenbart en målsjanse.
                  1 av de 7???
                  1: Skudd i tverligger av Zahid
                  2: Skudd rett på keeper av Sakohr, fra 5m.
                  3: Failannulert mål ??
                  vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                    Han tok isteden en "high five" men en lagkompis etter taklinga.
                    I tillegg var vel Mos borte for å "klappe Carlsen på skuldern". Makan til usmakelighet, ordentlig glad for at Carlsen aldri igjen skal ikle seg kongeblått. Ideelt sett skulle han aldri igjen ikledd seg fotballsko..

Reglene til NøFF er krystallklare - om dommer har reagert på en situasjon skal den aldri overprøves.
                    Hørte intervjuet med Rekdal i pausen der han viser sin misnøye over avgjørelsen.
                    Hahahaha, i kjent NFF-stil så ender alt dette tullet med at det er én mann som blir utestengt - Kjetil Rekdal.

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                      1 av de 7???
                      1: Skudd i tverligger av Zahid
                      2: Skudd rett på keeper av Sakohr, fra 5m.
                      3: Failannulert mål ??
                      Det er Zahid sitt skudd som er det åpenbare målsjansen. Sakohr sitt skudd var en lompe. Det annulerte målet tok jeg ikke med etter som vi ikke fikk se det i reprise...

Comment

Reka klagde på at dommer brukte for lang tid på å ta avgjørelser - nå brukte han faktisk så lang tid at kommentator ble litt forvirret. Dette er faktisk helt surrealistisk dårlig dømming. Har han fått dårlig selvtilitt etter å ha oversett drap midt under kampen?

Comment

Scorer vi ikke innen det 70.minutt føler jeg meg trygg på at vi taper,ikke dyktig nok,tar ikke skudd og alle marginer imot.

Comment

Drit i dommeren, se hvor dårlige vi er selv, vi evner jo ikke å score mål mot dette drittlaget, sorry men det er samme visa hver gang

Comment

Originally posted by Myhre View Post
                              Reka klagde på at dommer brukte for lang tid på å ta avgjørelser - nå brukte han faktisk så lang tid at kommentator ble litt forvirret. Dette er faktisk helt surrealistisk dårlig dømming. Har han fått dårlig selvtilitt etter å ha oversett drap midt under kampen?
                              Litt komisk at i det Reka sier det så vil dommeren at avsparket skal tas om igjen... Hvor ofte ser vi det?

Comment

Ikke for å være negativ, men Moa virker svært stillestående. Blir ikke mål av slikt..

Comment

Working...
                                X