Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Aalesund FK 25 september kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ingar View Post
    Står fortsatt fast på at vi trenger en spiss jeg da.......som faktisk scorer mål.
    Er ikke spissen det står på, men et alternativt opplegg når vi møter så kompakte forsvar. Spiller ingen rolle hvem som står på topp når vi ikke får inn ballen.
    Men det er som jeg sa for 3-4 runder siden, vi er IKKE sikra enda og nå er vi i dritten igjen.
    Vi rykker nok ikke rett ned, men kan havne på kvalik og det der møter vi garantert lag som stiller med 10 mann i forsvar.
    Forbaska dritt.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Myhre View Post
      Jeg synes det har vært en helt ok kamp fra vår side. Aafk har hatt akkurat lang nok tå til å blokke. To store personlige feil fra Larsen og Wæhler, en del unødvendig balltap, men lange perioder der vi dominerer. Ghyas med flere store sjanser, Sakor med en, lundstrøm med en, og ganske mange halvsjanser. Moa har stort sett vært usynlig, men fikk en kjempesjanse og en halvsjanse nå. Ikke et veldig godt vålerenga, men heller ikke et spesielt dårlig et. Bør også tas med i betraktningen at Aafk har vært gode defensivt.
      Sånn sett over hele sesongen så er denne kampen over gjennomsnittet. Med mye balltap og hårreisende beslutninger så sier det egentlig litt om formen til laget i år, men joa... jeg er forsåvidt enig med deg.

Lillestrøm ned i 1... Så går mitt andre signaturhåp i oppfylelse.
      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Selv om vi dominerer kampen må publikum nok en gang gå skuffa hjem fra Ullevål. Hvor mange hjemmematcher har vi vunnet i år? 3 eller noe...? Det er faen meg helt tragisk dårlig. Ikke rart det er tomt på tribunene.
        Folk flest gidder ikke bruke tid og penger på å bli skuffet gang på gang.

0 poeng nå. Nesten garantert 0 poeng neste runde. Og der var vi plutselig helt mede i sumpa igjen.
        Faen ass...

Får håpe vi ikke tar turen ned sammen lsk. Begynner å se stygt ut igjen nå.

Comment

Katastrofe... Da blir det nedrykkskamp likevel... Vi tok med det svake spillet fra cupkampen inn i denne kampen. Noe jeg virkelig fryktet...

Comment

Med unntak av rbk og viking borte, så møter vi bare lag som har alt å kjempe for de siste rundene, og vi har sluttet å møte opp til kampstart.... Jeg tipper vi ser en tabell der 10-14 plass aller har 30 poeng etter neste runde. Blir spennende dette, får håpe gutta skjønner alvoret før det er for seint

Comment

Jævla ufortjent tap! Krisedårlig dommer!
              Aalesund har flaks. Samtidig er vi for dårlige i bevegelsene i boks. Vi klarer ikke å fylle opp med spillere i boksen før innleggene, og da blir det naturligvis ikke mål...
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Er bare å gratulere. Her har vi alle tiders mulighet til å vinke ett definitivt farvel til alt som heter bunnstrid. I stedet gir vi en av rivalene muligheten til å komme nærmere og samtidig så er det nok en viktig kamp på Nadderud i morgen som helt sikkert ender med hjemmeseier og da er vi rett nede i suppa. Igjen gratulerer.

Comment

Gjør det litt vanskeligere for LSK også da.

Comment

Enga var dårlig men det er tragisk at man skal tolerer slik dritt som Ken Henry. NFF sine utvalgte ødelegger kamper gang på gang.

Comment

Det er faen ikke lett å bo i den eneste hovedstaden i europa med ræva hovedstadslag. Vi får urealistiske forventninger. Kåre ingebrigtsen har rett i at vi trenger ett sterkt hovedstadslag for interessen, men jeg mister mer og mer troen.
                      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

DIN FEIGE ELENDIGE SKAPNING, Ken Henry Johnsen. Du står og ser på det mest opplagte røde kortet, men feiger ut. Den hadde i hvert fall Edvartsen tatt på. Og Carlsen er ikke en gang borte hos Sakor. PAKK!

Vi spiller, Aafk drøyer og parkerer bussen. Intet nytt under solen.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Hadde vi hatt 36 poeng før denne kampen så skulle jeg ha gitt blaffen i at vi tapte nettopp pga det...

Comment

Det kunne vært verre, vi kunne vært Lillestrøm.

Comment

Originally posted by Trym View Post
                              Hadde vi hatt 36 poeng før denne kampen så skulle jeg ha gitt blaffen i at vi tapte nettopp pga det...
                              Det har blitt vanskeligere å rykke rett ned. LSK må ta igjen 7 poeng på oss, pluss målforskjell. Vi er ikke matematisk trygge. Men for hver runde som går uten at de tar innpå blir det vanskeligere. Skal de gå forbi oss må de vinne tre av fem uten at vi tar poeng. Også må de ta de poengene vi tar.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Jeg kjenner at jeg heller ønsker tryggheten for at egen klubb ikke rykker ned enn at det er vanskeligere for lsk.

Og ønsker vi egentlig heller å møte Kristiansund, Jerv, Ulf, xxx, Sandefjord, Mjøndalen, Strømmen eller Levanger isteden? Dette er alle klubber som per dags dato har mulighet for opprykk/kvalikk fra Obos.

Jo mer jeg tenker over det er det faktisk helt utrolig at 3 av de klubbene faktisk kan ende opp å spille i eliteserien neste år. Om ikke det er bevis for at 16 lag er for mye veit ikke jeg hva annet som kan være det.

Comment

Working...
                                X