Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Aalesund FK 25 september kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trym
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Men det er selvmål og vi blir snytt.
    Ja. Det er i allefall ikke offside.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Trym View Post
    Det vil jeg si er umulig å se ut i fra det tv bildet som er tilgjengelig. Hvis det er offside så må det være det linjedommeren dømmer for. Alt som skjer etter det, er jo i allefall ikke offside. Det er min mening i allefall.
    Men det er selvmål og vi blir snytt.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Enig i at det ikke er offside i det frisparket tas
    Det vil jeg si er umulig å se ut i fra det tv bildet som er tilgjengelig. Hvis det er offside så må det være det linjedommeren dømmer for. Alt som skjer etter det, er jo i allefall ikke offside. Det er min mening i allefall.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    Enig. Bildene er ikke de beste, men det ser ut som et selvmål.
    Hvis du ser på videoen i mandagens gjetord så er bildene fryst både på offsidelinje og på toughen. Der er det soleklart at det er sjølmål.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Strålende Farmor!
    Enig i at det ikke er offside i det frisparket tas, men assistentdommeren kan muligens mene at keeperen slår ballen i beinet til Larsen og at Wæhler er i offside når ballen går derfra og i mål. For meg ser det i så fall ut til at for det første så går ballen ikke i beinet til Larsen, og for det andre at Wæhler verken er borti ballen før den går i mål eller forstyrrer motstander.

Litt utydelige bilder, og dårlig av TV2, men tviler sterkt på at dette er en korrekt annullering.
    Enig. Bildene er ikke de beste, men det ser ut som et selvmål.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    Takk for reprisen farmor. Dette er ikke offside. Man kan stoppe bildet i det ballen forlater foten til Grindheim, og selv om det er en dårlig vinkel så ser man at alle er på linje.
    Med alle disse avgjørelsene i forbindelse med denne kampen - mos skulle ikke spilt, carlsen skulle vært semdt av, vi skulle hatt godkjent den scoringa- så heller jeg mot at det ilke er urimelig å klage til forbundet.

Strålende Farmor!
    Enig i at det ikke er offside i det frisparket tas, men assistentdommeren kan muligens mene at keeperen slår ballen i beinet til Larsen og at Wæhler er i offside når ballen går derfra og i mål. For meg ser det i så fall ut til at for det første så går ballen ikke i beinet til Larsen, og for det andre at Wæhler verken er borti ballen før den går i mål eller forstyrrer motstander.

Litt utydelige bilder, og dårlig av TV2, men tviler sterkt på at dette er en korrekt annullering.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Takk for reprisen farmor. Dette er ikke offside. Man kan stoppe bildet i det ballen forlater foten til Grindheim, og selv om det er en dårlig vinkel så ser man at alle er på linje.
    Med alle disse avgjørelsene i forbindelse med denne kampen - mos skulle ikke spilt, carlsen skulle vært semdt av, vi skulle hatt godkjent den scoringa- så heller jeg mot at det ilke er urimelig å klage til forbundet.

Leave a comment:

• Sofasupporter
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Kvaliteten på produksjonene har blitt ganske mye dårligere etter at TV2 tapte kampen om rettighetene. Får håpe Discovery legger seg på et bedre og høyere nivå fra neste år.

FrankO har tidligere hatt gode kontakter i TV2. Kanskje han kan hjelpe til med å finne situasjonen fra en annen vinkel?
    Tviler på om de har noen annen vinkel, produksjonene nå om dagen bærer tydelig preg av at de kun gjør absolutt minimum for å oppfylle kontrakten sin.

Alt er veldig tynn suppe der om dagen og ikke bare kjører de et minimumsopplegg men de gadd jo ikke en gang å vise de bildene de faktisk har av anulleringen i reprise en gang, ikke under kampen, ikke i pausen, ikke etter kampen og heller ikke i studio på kvelden etterpå.

Helt utrolig, man kjører ca søtti repriser av grisetaklinga på Sakor som alle ser er alvorlig og rødt kort allerede etter den første reprisen men man er ikke en gang innom et anullert mål

Det er mye ved 2016 sesongen jeg gleder meg til å bli ferdig med

Leave a comment:

• way_
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Offsiden er umulig å se helt sikkert, siden TV2 går på sparebluss med Eliteserien. Heldigvis er det bare få kamper igjen før vi er kvitt de.
    Kvaliteten på produksjonene har blitt ganske mye dårligere etter at TV2 tapte kampen om rettighetene. Får håpe Discovery legger seg på et bedre og høyere nivå fra neste år.

FrankO har tidligere hatt gode kontakter i TV2. Kanskje han kan hjelpe til med å finne situasjonen fra en annen vinkel?

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Offsiden er umulig å se helt sikkert, siden TV2 går på sparebluss med Eliteserien. Heldigvis er det bare få kamper igjen før vi er kvitt de.

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Slik er fotballen, man må være bedre enn de 15 motstandere for å vinne, som de to siste kampene har vist. Og det er vi ikke for tiden. Må bare håpe vi kun har 11 motstandere i de neste kampene, uansett hvor mye NFF prøver seg på.

Leave a comment:

• ValleX
    replied
    Originally posted by Trym View Post
    Bra jobba..

Hvis det er offside så må det være vår spiller som er nærmest mål når ballen går inn. Jeg ser ikke hvem det er, men legg merke til at han ligger på linjen i det ballen blir spilt. Da må det være her han ligger over streken, men det er jo helt umulig for oss å se.
    Det er umulig å se fra kameravinkelen, linjemannen vinker og han ser det sannsynligvis best av alle.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Kan Nakkim ha blitt spart til rekruttlaget?
    Meget mulig. Men der kunne vel like godt den som eventuelt ble benka spilt også..?
    Skal forøvrig ikke henge meg helt opp i dette, men synes bare det er synd om en av våre bedre talenter benkes for to som er ferdig i klubben.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Originally posted by Farmor View Post
    Siden det anullerte målet aldri ble vist i reprise har jeg lagt ut en videosnutt og noen stillbilder på Google+
    https://plus.google.com/u/0/collection/UvcjcB
    Bra jobba..

Hvis det er offside så må det være vår spiller som er nærmest mål når ballen går inn. Jeg ser ikke hvem det er, men legg merke til at han ligger på linjen i det ballen blir spilt. Da må det være her han ligger over streken, men det er jo helt umulig for oss å se.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Kan Nakkim ha blitt spart til rekruttlaget?

Leave a comment:

Working...
X