Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ønsketråd/rykter for vintervinduet 2016/17.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF interesserte i TIL-spiller

Ifølge Aftenposten var/er VIF interesserte i Mikael Norø Ingebrigtsen.
    Mikael Norø Ingebrigtsen
    TIL-trener Bård Flovik bekrefter også til Nordlys at de var interesserte i å hente Herman Stengel i oktober.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
      VIF interesserte i TIL-spiller

Ifølge Aftenposten var/er VIF interesserte i Mikael Norø Ingebrigtsen.
      Mikael Norø Ingebrigtsen
      TIL-trener Bård Flovik bekrefter også til Nordlys at de var interesserte i å hente Herman Stengel i oktober.
      Synes vi skal gi Stengel ny kontrakt. Og om han ikke er tiltenkt en fast plass i 2018 så kan han lånes ut. Tror egentlig det bare er det Hermann mangler. Å få spille fast over tid. At han er en god spiller er det ingen tvil om, men han lider litt av at vi har en veldig sterk spiller i hans posisjon.

Comment

• Mulig dette er en mye omtalt spiller, men jeg klarte ikke å finne posten(e) hvor Julian Ryerson er nevnt - orket ikke å bla meg gjennom 60 sider.

Men håper det er en spiller som klubben har i kikkerten, 19 (snart 20) år gammel forsvarsspiller med gode statistikker og flere landskamper på aldersbestemte lag (syv U-21-matcher).

Antar at han vil ønske seg bort når Viking rykker ned, selv om han har kontrakt ut 2018-sesongen.

SpeideDuck.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
          Mulig dette er en mye omtalt spiller, men jeg klarte ikke å finne posten(e) hvor Julian Ryerson er nevnt - orket ikke å bla meg gjennom 60 sider.

Men håper det er en spiller som klubben har i kikkerten, 19 (snart 20) år gammel forsvarsspiller med gode statistikker og flere landskamper på aldersbestemte lag (syv U-21-matcher).

Antar at han vil ønske seg bort når Viking rykker ned, selv om han har kontrakt ut 2018-sesongen.

SpeideDuck.
          Enig, men vi har velegnet lit en ny tråd for neste vindu som kan brukes fremover

Comment

• Denne tråden kan vel bare stenges av Mod? Skal jo ikke diskuteres noe mer her.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
              Enig, men vi har velegnet lit en ny tråd for neste vindu som kan brukes fremover
              Aha, sorry! Det hadde jeg ikke fått med meg.

LD.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
              X