Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rosenborg - Vålerenga. Søndag 2. Oktober, klokka 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rosenborg - Vålerenga. Søndag 2. Oktober, klokka 18.00

5 matcher igjen, den første av de Søndag, på Lerkendal. Godset leder 2-1 i Bodø, og holder det seg, tror jeg vi kun trenger én seier på de siste fem. Med kampprogrammet til Glimt, ser jeg for meg at de tar maks 6 poeng, sannsynligvis 4.

Det som er greit med å spille borte mot Rosenborg, er at vi slipper alle leke"supporterne" deres fra Drammen, Oslo, Strømmen etc, hengende rundt på Ullevaal. "Jeg ble Rosenborg"supporter" fordi de vant så mye. Ekte folk der altså.

Svein Oddvar Moen dømmer.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-mot-rosenborg

Edit: 2-2 faktisk.

Klarer vi poeng i denne kampen er det reine bonuspoeng. Gleder meg til den dagen vi faktisk kan si at vi har en sjanse på den stadion...

Comment

Denne marerittsesongen tar faen meg ikke slutt før vi er i obosligaen, orker snart ikke flere skuffende sesonger.

Comment

Har et spørsmål ang billetter til denne kampen.
        Turen til Trondheim er blitt en familie tradisjon de siste åra, og har tenkt til å reise opp i mårra og bli til mandag.
        Men jeg ser på VIF sine hjemmesider at du må kjøpe billetter i sjappa.
        Har ingen mulighet til dette, er det mulig å kjøpe på Lerkendal ?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Godset leder 2-1 i Bodø, og holder det seg, tror jeg vi kun trenger én seier på de siste fem. Med kampprogrammet til Glimt, ser jeg for meg at de tar maks 6 poeng, sannsynligvis 4.

...

Edit: 2-2 faktisk.
          Det endte selvsagt 4-2 til B/G som nå har 30 poeng. Opp i ringa, gutta.
          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by vif fan View Post
            Har et spørsmål ang billetter til denne kampen.
            Turen til Trondheim er blitt en familie tradisjon de siste åra, og har tenkt til å reise opp i mårra og bli til mandag.
            Men jeg ser på VIF sine hjemmesider at du må kjøpe billetter i sjappa.
            Har ingen mulighet til dette, er det mulig å kjøpe på Lerkendal ?
            Står at resterende billetter selges på Lerkendal.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...elges-i-sjappa

Comment

Skal bli godt å se gutta overprestere i morgen og hente hjem 3 poeng, kom igjen Enga!
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Skal bli godt å se gutta overprestere i morgen og hente hjem 3 poeng, kom igjen Enga!
                Håper du har rett.
                Gimme hope johanna

Comment

Synd at vi møter Rbk i denne runden og ikke neste. I morgen blir det et fullsatt Lerkendal som skal feire gull og glitter. Med andre ord de kommer til å gjøre absolutt alt for å slå oss

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                    Synd at vi møter Rbk i denne runden og ikke neste. I morgen blir det et fullsatt Lerkendal som skal feire gull og glitter. Med andre ord de kommer til å gjøre absolutt alt for å slå oss
                    Bartene i 3/4-takt holder for å slå oss på Lerkendal, så om det er fullsatt og fest spiller liten rolle. Håpet vårt i morgen må være at de har årets stang-ut dag, og at vi vi har tilsvarende stang-inn.
                    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                      Jepp. Har en kollega som jobber i Trondheim og er tett innpå miljøet på brakka der oppe. Han melder om topp tenning, de ønsker å vise seg fram og ydmyke oss. Redd det kan bli stygt i morgen, men aldri glem mirakler kan skje.
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                        Jepp. Har en kollega som jobber i Trondheim og er tett innpå miljøet på brakka der oppe. Han melder om topp tenning, de ønsker å vise seg fram og ydmyke oss. Redd det kan bli stygt i morgen, men aldri glem mirakler kan skje.
                        Hadde vært rart om han hadde meldt om noe annet, egentlig.

Comment

Troppen http://www.vif-fotball.no/news/artic...oter-rosenborg

Elsebutangen med.

Comment

Rosenborg sliter med skader og sykdom.

http://www.rbkweb.no/vis/12159

Comment

På papiret skal det være mulig å slå dette RBK laget, egentlig, men vi må prestere opp mot vårt toppnivå, det hadde ihvertfall vært gøy.(har ett optimistisk øyeblikk tror jeg, det er ikke ofte)

Comment

Working...
                              X