Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rosenborg - Vålerenga. Søndag 2. Oktober, klokka 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by maestro View Post
    Og her er du inne på noe helt essensielt med den modellen vi har valgt. Klarer Rekdal å holde seg på kontoret og la Deila få styre i fred og ro? Hvem skal legge de sportslige planene? Rekdal har åpenbart gått ut på dato, men tviler sterkt på at han er en fyr som ikke vil ha ett ord eller to med i laget. Ikke veldig nervøs for nedrykk, faktisk mer redd for videre Rekdal-influens i 2017. Vi må ha 1, og bare 1 sjef, og det bør være Deila.
    Her tror jeg du undervurderer Deilas integritet. Deila og Rekdal kommer garantert til å ha sine fighter, men Deila kommer til å ha det siste ordet når det gjelder laget. Samtidig kommer vi til å trenge Rekdals enorme erfaring. Ikke glem at Rekdal nærmest på egenhånd har bygd opp laget og klubben igjen fra nesten garantert konkurs. Når Deila tar over så får han muligheten til å drive det sportslige i fred og ro og med flinke folk rundt seg. Den gjengen vi har fått inn nå og som skal samarbeide fra 2017 tør jeg med hånden på hjertet si at er det beste vi noen sinne har hatt. Og, som jeg tror aldri vi kommer til å få igjen. Klarer ikke de å stabilisere oss i toppen. Tror jeg ingen andre klarer det heller.

Comment

• Originally posted by Trym View Post
      Her tror jeg du undervurderer Deilas integritet. Deila og Rekdal kommer garantert til å ha sine fighter, men Deila kommer til å ha det siste ordet når det gjelder laget. Samtidig kommer vi til å trenge Rekdals enorme erfaring. Ikke glem at Rekdal nærmest på egenhånd har bygd opp laget og klubben igjen fra nesten garantert konkurs. Når Deila tar over så får han muligheten til å drive det sportslige i fred og ro og med flinke folk rundt seg. Den gjengen vi har fått inn nå og som skal samarbeide fra 2017 tør jeg med hånden på hjertet si at er det beste vi noen sinne har hatt. Og, som jeg tror aldri vi kommer til å få igjen. Klarer ikke de å stabilisere oss i toppen. Tror jeg ingen andre klarer det heller.
      Undervurderer ikke Deilas integritet på noen måte, men frykter en Rekdal med "Mr.Vålerenga" i panna etter alt han har gjort for oss (og for alle del; det er mye og står alltid mulig respekt av), men sportslig (altså det som angår jobben som gjøres på feltet) håper jeg han holder seg langt unna.
      Vi er Vål'enga!!

Comment

• Litt kokos i siste innlegg, autokorrektur og trøtte øyne = dårlig kombo...
        Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by Trym View Post
          Ikke glem at Rekdal nærmest på egenhånd har bygd opp laget og klubben igjen fra nesten garantert .
          Dette du sier her har ingen rot i virkeligheten.
          Hvor tar du det fra?
          Rekdal var først på månen, det stemmer nok.
          Gimme hope johanna

Comment

men sportslig (altså det som angår jobben som gjøres på feltet) håper jeg han holder seg langt unna.
            Det tror jeg han kommer til å gjøre. Syns vi ser en noe sliten, lei og litt oppgitt Reka om dagen. Tror faktisk han ser frem til å overlate roret til Deila.

Comment

• Er det bare meg eller er Lundstrøm skadet hver gang vi møter Rosenborg slik at vi må bruke Larsen på back? En annen ting jeg kom til å tenke på er at Pål Andre Helland alltid er skadefri og storspiller mot oss, mens store deler av sesongen er han skadet.

Jaja, bare å legge denne kampen bak seg nå. Så akkurat sammendraget og det så ut som vi ble skikkelig rundspilt. Trodde ett øyeblikk at de kun viste RBK sine sjanser og spill, men når vi kun har to skudd på mål gjennom 90 min er det ikke så rart. Hadde aldri trua på seier idag, men synn at vi ikke klarte å lage litt mer trøbbel for de. Tromsø er vel ett nylig bevis på at det er mulig å i det minste gjøre det litt vanskelig for de, men her virker det som at vi ikke en gang møtte opp.

Skrev i en tidligere tråd at det ikke trengte å være lenge til vi er tilbake i bunn og alt er dritt igjen. Fikk dessverre rett og det er ikke så vanskelig å spå så mye som vi har svinget i prestasjonene i flere sesonger nå egentlig. Satser på at vi skjønner alvoret de siste 4 matchene her nå og tar de nødvendige poengene. Føler meg ganske sikker på at vi gjør det!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                Er det bare meg eller er Lundstrøm skadet hver gang vi møter Rosenborg slik at vi må bruke Larsen på back? (...)
                Lundstrøm spilte i kampen på Lerkendal i fjor.
                Da ble han utvist.....

Comment

Rekdal har åpenbart gått ut på dato
                  Hvorfor er dette åpenbart? Synes det er temmelig merkelig å avskrive en manager på bakgrunn av medium resultater i én klubb. Er nok av eksempler på managere som motbeviser dette.

Synes det er litt trist hvordan Rekdal har blitt skyteskive her inne, synes han fortjener bedre. Han er tross alt mannen som ledet klubben til seriegull i 2005 og brøt RBKs seiersrekke. Skjønner at mange her inne er frustrerte, det gjelder meg også, men synes det blir for billig å legge all skyld på ham. Selvsagt skuffende at han ikke klarer å få mer ut av den stallen vi har, men samtidig synes jeg godt et par av spillerne kan legge seg litt i selen fremover også.

Vi vet hva som bor i laget. Klarer vi å komme opp på 80% av det nivået vi hadde mot f. eks Molde så vinner vi de siste kampene uten noe problem.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
                    Hvorfor er dette åpenbart? Synes det er temmelig merkelig å avskrive en manager på bakgrunn av medium resultater i én klubb. Er nok av eksempler på managere som motbeviser dette.

Synes det er litt trist hvordan Rekdal har blitt skyteskive her inne, synes han fortjener bedre. Han er tross alt mannen som ledet klubben til seriegull i 2005 og brøt RBKs seiersrekke. Skjønner at mange her inne er frustrerte, det gjelder meg også, men synes det blir for billig å legge all skyld på ham. Selvsagt skuffende at han ikke klarer å få mer ut av den stallen vi har, men samtidig synes jeg godt et par av spillerne kan legge seg litt i selen fremover også.

Vi vet hva som bor i laget. Klarer vi å komme opp på 80% av det nivået vi hadde mot f. eks Molde så vinner vi de siste kampene uten noe problem.

Med unntak av andre halvår 2004 og et par cupfinaler med Aalesund så har vel Kjetil Rekdal levert lite god fotball i de lagene han har trent? 2005 vant vi fordi vi hadde den beste troppen og ingen andre var noe særlig interessert i å ta tittelen. Vi spilte ikke akkurat blendende fotball denne sesongen men vi vant og de fleste er nok enige i at det er bedre å vinne med dårlig fotball enn å tape når man forsøker på noe annet.

Hittil i år har vi vel så vidt jeg kan huske levert én ordentlig god fotballkamp i forhold til forventningene som er til klubben og det var hjemme mot Molde. Ikke mange kamper som er lyspunkter de siste sesongene.

Også er det selvfølgelig veldig mange grunner til det som Kjetil ikke rår over.
                    Kjetil Rekdal er og forblir mr. Vålerenga og betydningen han har hatt for klubben er det vel bare Trøim som har hatt i moderne tid. Vi skal være evig takknemlig for det Rekdal har gjort for oss, men når jeg tenker på hans andre periode i klubben så er det ikke det sportslige jeg er mest takknemlig for.

Ære være Rekdal, men jeg er enig med maestro - nå er det på tide med noe nytt. At man har fått på plass en løsning der Rekdal blir i klubben er i hvert fall på papiret helt strålende!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                      Er det bare meg eller er Lundstrøm skadet hver gang vi møter Rosenborg slik at vi må bruke Larsen på back?
                      Suspendert, ikke skadet. Utvist i samme oppgjør i fjor som nevnt. Så det er nok bare deg
                      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                      X