Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rosenborg - Vålerenga. Søndag 2. Oktober, klokka 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, link på PM hadde vært kjekt siden TV2 ødela Cmore-appen for meg 😠

Comment

Har fått den opp på wiziwig.ru

Trenger ingen registrering, men garanterer ikke for kvalitet.

Comment

Laget:

1 Marcus Sandberg - 6 Simon Larsen, 15 Markus Nakkim, 24 Kjetil Wæhler, 9 Rasmus Lindkvist - 8 Magnus Lekven, 23 Sander Berge, 19 Christian Grindheim - 21 Simen Juklerød, 25 Mohammed Abdellaoue, 10 Ghayas Zahid.

Lekven og Nakkim starter. Kjenner jeg gleder meg nå

Rosenborg har benka Gytkjær. Helt greit for oss.

Comment

Nå må søren meg Moa være mye mere på en i kampen mot Aafk. Jeg følgte han med med argusøyne i hele 2.omgang fra tribuneplass. På meg plasserte han seg konsekvent bak Aafk-forsvarerne, inviterte sjelden eller aldri til stikkere fra f eks Zahid. Ingen bombe at han ikke lenger er landslagsaktuell. Håper trenerteamet har fått med seg denne "luskingen" rundt. Kom igjen. Go Enga (og Moa!)!

Comment

Ikke møtt opp idag heller.

Comment

Herregud, vi er det laget det er lettest å score mot, fy faen ass

Comment

Gutta er tydeligvis ikke interessert i å berge plassen!! Greit at det er seriemestrene vi møter, men herregud så tafatt!!!

Comment

Kalddusj etter 4 minutter. Dette kan bli stygt
                  "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Og der var vi i gang ja. For et jævla flaksemål.

Og skulle ønske Zahid kunne avlevert litt oftere enn å skulle gjøre alt sjøl. Hadde han passa hadde Lekven vært alene med keeper...

Comment

vinner Odd og Molde, så har vi kommet ok ut av runden, uansett om vi taper mot RBK eller ikke

Comment

Uavgjort og jeg må si meg fornøyd, ser forskjellen på lommebøkene utpå der
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Forskjellen er at rbk spillerne vil ha ballen og klarer å sentre til hverandre, imens vi er upresise og kun har 2 som vil ha ball men ikke klarer å gi den fra seg

Comment

Originally posted by Loke View Post
                            Uavgjort og jeg må si meg fornøyd, ser forskjellen på lommebøkene utpå der
                            Da må vi faktisk klare å score... Hvordan, er meg en stor gåte... Det er ikke lommeboka som er den store forskjellen, men det kollektive...

Comment

Håpløst av Grindheim å prøve over muren der,hvorfor ikke prøve slegga til Zahid,Jukle eller Lindkvist? Grindheim behøver ikke være fuz i alt!

Comment

Hvorfor er vilje og guts totalt fraværende? Virker som vi er ferdige for i år siden vi gikk så lenge uten tap

Comment

Working...
                                X