Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rosenborg - Vålerenga. Søndag 2. Oktober, klokka 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maestro View Post
    Jukle holder vel streng tatt ikke Tippeliga-nivå om dagen..
    Problemet til Jukle er at han har alt for lav intensitetsnivå...

Comment

Hører de sier at Larsen har signert for Start (?!), gikk han gratis som Bosman?

Comment

faen så klønete av Lindquist...
        EDIT; deilig Sandberg!!!

Comment

Originally posted by Trym View Post
          Problemet til Jukle er at han har alt for lav intensitetsnivå...
          Meningsløst å drive å trekke frem enkeltspillere når kollektivet svikter imo.

Comment

Originally posted by Grim View Post
            Hører de sier at Larsen har signert for Start (?!), gikk han gratis som Bosman?
            Ja. (titegn)

Comment

Dårlig straffe sier em, men det er da en knallredning. Han skal være raskt nede med arma der, siden den ikke er langt unna beina. Vi har keeper!

Comment

Krysse fingra for Odds og Molde nå.

Comment

Det er ikke denne vi skal vinne. Håper vi samler oss nok.
                  Jeg gleder meg til et år hvor alle blør for drakta og hverandre. Jeg ble sjokkert, om jeg forstod det riktig, at Rekdal ikke hadde snakket med Sakor siste uke. Om det er riktig er Rekdals omsorg for gutta sine skandaløst ræva. Ingen god leder. Og det er ganske logisk med en sånn leder at innsatsen blir deretter. Håper jeg forstod innslaget på VIF-tv feil. Hvis ikke mistet jeg respekt for Rekdals innstilling. For da gir han i praksis litt faan i Enga. Han må bry seg om gutta sine.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                    Meningsløst å drive å trekke frem enkeltspillere når kollektivet svikter imo.
                    Et lag er aldri bedre enn det svakeste leddet... Trodde ikke det var meningsløst å diskutere hvor svakhetene våre lå, men...

Comment

• Originally posted by Besser Wisser View Post
                      Det er ikke denne vi skal vinne. Håper vi samler oss nok.
                      Jeg gleder meg til et år hvor alle blør for drakta og hverandre. Jeg ble sjokkert, om jeg forstod det riktig, at Rekdal ikke hadde snakket med Sakor siste uke. Om det er riktig er Rekdals omsorg for gutta sine skandaløst ræva. Ingen god leder. Og det er ganske logisk med en sånn leder at innsatsen blir deretter. Håper jeg forstod innslaget på VIF-tv feil. Hvis ikke mistet jeg respekt for Rekdals innstilling. For da gir han i praksis litt faan i Enga. Han må bry seg om gutta sine.
                      Reagerte på det samme under intervjuet. "Hvordan går det med Sakor"? "Har ikke snakket med han"? Eller noe sånt.

Er det mulig?

Comment

• JEg har tidligere blitt overrasket over hvor lite inspirerende garderobe praten til Reka har vært etter en seier. Usikker på hvor skikket han er som leder. Han virker kald og lite engasjert.

Comment

• Er det rbk tv vi ser på? Ja, rbk er det beste laget ut på der, men det får da være måte på å snakke ned bortelaget på da...

Comment

• lov å håpe på en skikkelig sluttspurt? To mål på overtid?

Comment

• Takk Molde!!

Comment

• Originally posted by Gluecoma View Post
                                JEg har tidligere blitt overrasket over hvor lite inspirerende garderobe praten til Reka har vært etter en seier. Usikker på hvor skikket han er som leder. Han virker kald og lite engasjert.
                                En god leders beste egenskaper er interesse og empati for andre.
                                Gimme hope johanna

Comment

Working...
                                X