Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Stabæk. Søndag 16. Oktober, klokka 20.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det her er faen meg skandale! Vi skaper null og niks.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Vi spiller som vi leder 3-0. Virker ikke som gutta er interessert.
      Hm, vi er nok det, men det er litt måten vi spiller på. Uten mer direkte spill i lengderetning, så blir det på kryss og tvers.
      Men dette er alt for dårlig. Jeg begynner virkelig å miste trua på at vi KAN spille på denne måten...
      Dog vet jeg ikke helt om det blir vesentlig endring av spillestil med trenerskiftet...
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

• Vi spiller med to 2 divisjons spillere på banen, fra nesten samme heim, Fredheim og Grindheim.
        Det holder bare ikke gutta.
        Dårlige kjøp og høy lønn.
        Gimme hope johanna

Comment

• Kanskje på tide å slå en pasning som er lenger enn fem meter framover?

Comment

• Stabæk er nærmere 2-0 enn vi er 1-1. Vi evner ikke å skape sjanser eller å score mål.... Helt utrolig med tanke på hvem som styrer dette...

Comment

• 1 omgang var ok. 2. Er det dårligste jeg har sett oss på lang lang tid.
              Vi må opp mange, mange hakk i de neste tre hvis vi har planer om å holde oss...
              Jeg tror ikke lenger at vi klarer det. Etter det jeg har sett i dag så tror jeg vi rykker ned.
              Vi er rett og slett ikke gode nok for eliteserien

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Det her er faen meg skandale! Vi skaper null og niks.
                Enda verre. Vi skaper sjansene til motstanderen i tillegg.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                  1 omgang var ok. 2. Er det dårligste jeg har sett oss på lang lang tid.
                  Vi må opp mange, mange hakk i de neste tre hvis vi har planer om å holde oss...
                  Jeg tror ikke lenger at vi klarer det. Etter det jeg har sett i dag så tror jeg vi rykker ned.
                  Vi er rett og slett ikke gode nok for eliteserien
                  Dette er ikke tippeliga nivå. Enig.
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Savner at vi gambler litt jeg,sitter Elsebutangen på benken som har bøtta inn mål i Telemark,istedet setter vi en småtreg Fredheim Holm og en som har vært skadet etter årets styggeste grisetakling! Mange utpå der i kongeblått som er over the hills......and far away!
                    Denne kampen taper vi garantert!

Comment

• Fy f.... Vi kan spile resten av uka uten å score........

Comment

• Jøss, vi hadde faktisk en sjanse.

Comment

• Ingen som ofrer en dritt i dag. Alle bare står og venter på at lagkameratene skal gjøre jobben. Håper Deilar tar en ordentlig alvorsprat med gutta og forteller dem at de ikke akkurat spiller seg inn på laget for neste sesong nå.

Comment

• Blir helt matt av det her. Dette blir OBOS. Det er faen ikke til å tro.

Comment

• Originally posted by Belhaven View Post
                              Jøss, vi hadde faktisk en sjanse.
                              35 min i andre omgang før vår første sjanse.... TRETTIFEM MINUTTER!!

Comment

• Jaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!

Comment

Working...
                                X