Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Stabæk. Søndag 16. Oktober, klokka 20.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by AcsOnFire View Post
    Det er betenkelig at vi faller som vi gjør når Deila drar.
    Har vi en stigning nå som han kommer tilbake, er det tydelig hva som har manglet hele tiden.
    Spillere med et minimum av selvrespekt og selvdisiplin ?
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Svein Oddvar Moen dømmer.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...ig-kamp-i-oslo

Glad vi får han, og ikke Hagen eller Ken Henry. Håper jeg mener det samme Søndag klokka 21.50.

Alle til Ullevaal.

Comment

Da er i allefall en sang spikra til søndag, "Sendt hjem fra EM".

Comment

Originally posted by bengt View Post
          Da er i allefall en sang spikra til søndag, "Sendt hjem fra EM".
          Håper mer på "Svein Oddvar elsker Vål'enga, hurra, hurra"

TruaDuck.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
            Håper mer på "Svein Oddvar elsker Vål'enga, hurra, hurra"

TruaDuck.
            Vi bør vel kanskje heller *starte* med den ja og heller se an den andre litte grann ....

--Groucho Marx--

Comment

Hjelpe meg...!! Har allerede nerver som på matchdag. Gru/gleder meg noe helt villt til søndag.
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                Hjelpe meg...!! Har allerede nerver som på matchdag. Gru/gleder meg noe helt villt til søndag.
                Du er ikke alene. Skummelt å leke med den kalkulatoren.

Men nok får faen meg være nok. Vi skal ikke se oss over skuldrene og bite negler. Det er fire kamper igjen. Vi er det beste laget i tre av dem. Vi må ha som mål å ende på 42 poeng, ikke 33 og klare oss på målforskjell. Så lenge gutta klarer å holde hodet kaldt bør vi også klare det. Som minimum gå klar av nedrykk med god margin.

Comment

Man kan si mye om Stokken, men han har en tendens til å treffe på tipsene sine (kanskje spesielt på travbanen).

Bør vel håpe at han treffer denne gangen også:

Heftig Tippeliga-bunnstrid. Tror TIL slår Start og VIF slår Stabæk. Erlandsen aldri tapt i Bergen som LSK-trener (6-1-0), men ryker nok nå.
                  Sakset fra Twitter-kontoen hans.

Edit: Stokken = Morten Stokstad

LD.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Du er ikke alene. Skummelt å leke med den kalkulatoren.

Men nok får faen meg være nok. Vi skal ikke se oss over skuldrene og bite negler. Det er fire kamper igjen. Vi er det beste laget i tre av dem. Vi må ha som mål å ende på 42 poeng, ikke 33 og klare oss på målforskjell. Så lenge gutta klarer å holde hodet kaldt bør vi også klare det. Som minimum gå klar av nedrykk med god margin.
                    Hadde jo vært rasende festlig å passere Godset på tabellen ....

--Groucho Marx--

Comment

Ghayas er klar http://www.vif-fotball.no/news/artic...elig-betyr-noe

Liten tvil om at han blir ekstremt viktig for oss i morgen. Bør jo ha med seg bra med selvtillit etter å ha putta i begge kvalikkampene for U-21.

Kjenner at pumpa går litt ekstra hver gang jeg tenker på denne kampen. Og det er hvert tredje minutt. Ikke sunt.

Gi alt gutta!

Comment

Ålesund sikret seg tippeliga spill til neste år med seier over glimt.
                        Vi må rett og slett vinne i morgen, det er et must.

Comment

Synd Glint tapte med tanke på LSK. Men det øker vel samtidig våre sjanser.

Comment

Enda ett mål i Tippeligaen hvor skuddet treffer en forsvarsspiller og ender i mål,hm lurer virkelig hvor mange det er iløpet av året? S08-RBK 1-0,men da er det greit.

Comment

Vi kan lade opp til kampen med litt mimring fra 80 tallet:

https://tv.nrk.no/program/frep410093...by-i-storbyen#

Må si at jeg storkoste meg en god halvtime med denne dokumentaren

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Synd Glint tapte med tanke på LSK. Men det øker vel samtidig våre sjanser.
                                For noen kamper siden ville jeg sagt det samme men nå vil jeg først og fremst at vi sikrer kontrakten vår, alvoret begynner å sife inn her og plutselig har jeg en dårlig følelse

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                                X