Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2017 *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2017 *

http://m.vif-fotball.no/news/id/emfu...k1on9k1mmvk8yq

Åpent medlemsmøte om ny stadion
    VFE inviterer til åpent medlemsmøte om ny stadion og tribunekonsepter/sesongkort 2017.

Medlemsmøtet er åpent for alle og finner sted i kantina på Vallhall onsdag 26. oktober fra klokka 18.00 til 20.00 – og vi ønsker oss godt oppmøte og et stort engasjement!

Dette er agendaen for møtet

• Styreleder Thomas Baardseng ønsker velkommen og vi gir en status i Vålerenga Fotball Elite ved Erik Espeseth (daglig leder i Vålerenga Fotball Elite/AS).

• Oppdatering av stadionprosjektet ved Stig-Ove Sandnes (daglig leder i Vålerenga kultur- og idrettspark).

• Presentasjon av tribunekonseptene og informasjon om sesongkort for 2017-sesongen ved Frank Ove Hansen (prosjektleder publikum/VIP ny stadion) og Morten Nydal (daglig nestleder) i Vålerenga Fotball AS.

• Invitasjon til å være med å påvirke valg av dekor i spillerslusa og fargevalg på seter på ny stadion, samt gi tilbakemeldinger på hva slags kiosktilbud som er ønskelig på ny stadion.
    Last edited by FrankO; 17.10.2016, 17:30.

Så bra det arrangerer et slikt møte med supporterne! Snart et år siden forrige møte. Jeg gleder meg!

FrankO: Tidligere i år så skrev du et åpent brev, med en rekke gode forslag og innspill til Vålerenga Stadion. Senere har du blitt ansatt i Vålerenga Kultur- og idrettspark, så jeg regner med at du kommer til å presentere svarene på dine egne innspill på møtet.

Jeg er spent på tribunekonseptene. Jeg er spent på selve stadionfølelsen. Jeg er spent på fasilitetene på stadion. Jeg håper tiden med kalde pølser og sur kaffe er historie, og at man har tatt høyde for at i 2017 så har publikum og besøkende andre krav til bevertning enn det som i dag serveres på Ullevaal. Det har tidligere kommet mange gode forslag til dette, så det skal bli gøy å høre hva som presenteres!

Comment

Jeg er ansatt i Vålerenga Fotball Elite/AS, og har selvsagt svart på noen av spørsmålene jeg selv har stilt!

Angående kiosksalg og bevertning blir dette et tema på møtet hvor man kan spille inn hva man ønsker vi skal tilby på kampene.

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Angående kiosksalg og bevertning blir dette et tema på møtet hvor man kan spille inn hva man ønsker vi skal tilby på kampene.
        Nå som det ikke vil finnes Burger King og Dollys utenfor stadionportene så er det store muligheter for å lage noe matservering i denne stilen for noen som trenger noe godt og enkelt før match! Bør være mulig å få dratt inn en del kronasjer her for klubben, bare pass på at det blir kvalitet noe over de kalde pølsene på Ullevål. Jeg betaler heller 100+ spenn for en god burger enn 40 kroner for en kald pølse i lompe.

Comment

Originally posted by nada View Post
          Nå som det ikke vil finnes Burger King og Dollys utenfor stadionportene så er det store muligheter for å lage noe matservering i denne stilen for noen som trenger noe godt og enkelt før match! Bør være mulig å få dratt inn en del kronasjer her for klubben, bare pass på at det blir kvalitet noe over de kalde pølsene på Ullevål. Jeg betaler heller 100+ spenn for en god burger enn 40 kroner for en kald pølse i lompe.
          Det er noe vi definitivt vi har ønske om.

Comment

Jeg er ansatt i Vålerenga Fotball Elite/AS, og har selvsagt svart på noen av spørsmålene jeg selv har stilt!

Så bra!

Blir det også presentert løsning for ølsalg i og på stadion?

Comment

Originally posted by way_ View Post
              Så bra!

Blir det også presentert løsning for ølsalg i og på stadion?
              Jepp. Det blir ølsalg utenfor gjennom Klanens pub, og inne i VIP-områder inne på stadion. Dette har vi et bra konsept på. Det er ikke mulig å drikke alkohol ute på selve tribunen.

Comment

Jepp. Det blir ølsalg utenfor gjennom Klanens pub, og inne i VIP-områder inne på stadion. Dette har vi et bra konsept på. Det er ikke mulig å drikke alkohol ute på selve tribunen.
                Når du skriver utenfor, så forstås det med at man kan gå ut i mingleområdet i pausen for å ta seg en øl?

Er det politiske, eller andre årsaker til at det ikke er lov å ta med seg øl- eller vinglasset ut på selve tribunen?

Comment

Nei, man må fysisk ut av stadionportene. Riktignok bare noen meter, men likevel ut. Tror heller ikke det vil fungere i praksis hvis noen hundre supportere stormer ut av en ståtribune, løpe til puben, kjøpe og bælme en øl og løpe tilbake på 15 minutter.

Vet ikke om det er myndighetene eller idretten som har sagt nei, men det er i alle fall strengt forbudt.

Comment

Skal vi ikke ha ølsalg i kioskene under tribunen da, sammen med mat og alt det andre?

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                      Skal vi ikke ha ølsalg i kioskene under tribunen da, sammen med mat og alt det andre?
                      Er ikke det ulovlig i noldusnorge?

Comment

Det er vel ulovlig å ta med ut på tribunen, men om det er et begrenset område under tribunen kan jeg ikke skjønne at det skal være ulovlig. Er jo helt dust om man skal måtte gå ut av selve stadionkroppen og ut på dette fanzone-området i pausen, kun for en øl.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Er ikke det ulovlig i noldusnorge?
                          Åneida. Er absolutt ikke ulovlig i Norge. Som jeg skrev tidligere i Stadion-tråden så er det ingenting i veien med servering på noen stadion eller idrettsarena i Norge. Er idretten med Idrettspresident og mørkemann Tom Tvedt i spissen som har gått hardt ut mot dette. Lenge leve pietismen! Selv sitter de i VIP-områdene og pimper etter eget forgodtbefinnende...

http://forum.klanen.no/showthread.ph...l=1#post368851

Om det ikke blir mulighet til å kjøpe øl på annet sted enn på VIP'en (samme som det er på Ullevaal i dag) så blir jeg mildt sagt overraska. Da er det trolig idrettspolitiske årsaker eller Vålerenga sjøl som ikke vil dette.

I Stavanger er det servering for supporterne på både DNB Arena og Viking Stadion.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...e/5188515.html

Så at dette skal være så fryktelig vanskelig å få til på Vålerenga Stadion har jeg ikke så stor tro på.

Comment

Originally posted by way_ View Post
                            I Stavanger er det servering for supporterne på både DNB Arena og Viking Stadion.
                            Det stemmer, men heller ikke de har servering inne på tribunene.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                              Det stemmer, men heller ikke de har servering inne på tribunene.
                              Jeg har sjøl ikke vært på noen av de arenaene, men slik jeg forstår det så kan man kjøpe øl så lenge man ikke tar den med inn på selve tribunen. Korriger meg gjerne om jeg har forstått dette feil.

Comment

Working...
                              X