Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga søndag 23/10 kl 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tromsø - Vålerenga søndag 23/10 kl 15.30

Tromsø prøver å samle fiskerne og det er gratis inngang på søndag.

Det gjelder visst også bortesuportere så da er det bare å sikre seg.

https://www.tickethour.no/til/showProductList.html
    Last edited by FrankO; 18.10.2016, 15:58.
    ....

Tråkk på en KANARI

Vinn. Den. Jævla. Kampen.

Comment

Har overraskende nok en veldig god følelse. Denne tar vi!

Comment

Vi slo Tromsø på hjemmebane i vår.
        Ta med oss den samme godfølelsen på søndag, så har kan det fort bli seier her.
        Kynisk og effektiv fotball og 3 poeng takk!
        EVIG VIF

Comment

Lurer fremdeles på hvordan vi skal klare å score, og hvem??????

Comment

Dette blir Moas kveld. Jeg forventer å se et desperat Engalag, som gir absolutt alt. For det kommer garantert Tromsø til å gjøre.

Comment

Så Start - TIL i helga og det TIL laget skremte ingen så det er ingen grunn til å ikke reise opp dit for å vinne
              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Originally posted by Sofasupporter View Post
                Så Start - TIL i helga og det TIL laget skremte ingen så det er ingen grunn til å ikke reise opp dit for å vinne
                Quoter deg, men kunne likegodt tatt med VIFpatriots siste innlegg også. Et desperat Engalag? Jaha, hvem ser du for deg da, VIFpatriot? Det er ingen "menn" på dette laget, ingen som går foran i krigen. Wæhler har det i seg, men eier ikke tempo og er et vandrende kort. Resten gjemmer seg bort så snart ting blir vanskelig, kapteinen går sur og er en leder med et elendig kroppsspråk. Så til Start-TIL kampen: Tromsø tok tidlig ledelsen, trodde ting skulle gå av seg sjøl. Vi kommer til å møte et helt annet lag der oppe, spillere som ikke legger en finger i mellom eller trekker seg fra noe som ligger an til å gjøre småvondt. Og det blir enda verre mot Bøfla. Erlandsen har fått skikk på det defensive, de har vunnet to kjipe bortekamper og slår nok Start til helga og kommer proppa av selvtillit. Mitt halmstrå er at vi har sjansen til 3 poeng i Stavanger, mot et Vikinglag som ikke har et spøtt å spille for. Men da dukker det vel opp en eller annen nigerianer eller islending ingen har hørt om. Det skremmende er at vi på sensommeren og ca 1 måned framover så at laget faktisk kan. Så snart det butta, klappa vi sammen som et korthus (igjen). Halmstrå 2 er at B/G taper resten eller at måforskjellen vår akkurat holder oss flytende. Sorry, det er pessimistisk, jeg vet, men det er ingenting over Vålerenga anno 2016 som gir meg grunn til optimisme. Måtte gutta motbevise meg kraftig...
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Helt seriøst har jeg kun et ønske om det, men jeg ser jo som deg at det er små baller på mange på dette laget. Nå har vi ny trener og ny stadion snart. Da må man kunne forvente desperasjon. Hvis ikke, er det bare å bytte ut store deler av laget. Nå får dere faen meg brette opp ermene!

Comment

Nå må det gå en faen i alle gutta og jeg forventer at Grindheim går foran inn i krigen. Ser ut på meg som om han forbereder seg på pensjonisttilværelsen i Haugesund (er jo i og for seg et sportslig steg opp fra oss og en medaljekandidat, men ok om det).

Om ikke Ronny og Kjetil ser en drastisk forbedring denne treningsuka så håper jeg vi starter med en gjeng sultne unggutter. Bedre å tape når du har gitt alt enn å tape med de som tilsynelatende er for gode for dette her og ikke gidder.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                      Nå må det gå en faen i alle gutta og jeg forventer at Grindheim går foran inn i krigen. Ser ut på meg som om han forbereder seg på pensjonisttilværelsen i Haugesund (er jo i og for seg et sportslig steg opp fra oss og en medaljekandidat, men ok om det).

Om ikke Ronny og Kjetil ser en drastisk forbedring denne treningsuka så håper jeg vi starter med en gjeng sultne unggutter. Bedre å tape når du har gitt alt enn å tape med de som tilsynelatende er for gode for dette her og ikke gidder.
                      Etter dette intervjuet så sier Grindheim at det ikke skjer at det lir nedrykk:

http://www.dagsavisen.no/oslofotball...drykk-1.792357

Det er det som er det verste, de er fortsatt for høye på seg selv! Som du sier, de må krige!

Comment

noen som har hørt hvordan Sander Berge ligger an til denne kampen?
                        Håper han er tilbake mot TIL!

Comment

Frykter Tromsø kampen... Der ligger vår skjebne tror jeg. Helt utrolig at vi har kommet opp i denne situasjonen. Innvollene vrenger seg nå as...

Comment

Originally posted by Sofasupporter View Post
                            Nå ble vel neppe noen skremt av VIF på søndag heller så der stiller vel begge lag likt. Når det er sagt skal vi selvsagt dra opp for å vinne men all form for undervering nå er livsfarlig og MÅ ikke forekomme. Det kan vi heller overlate til Tromsø.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                              Etter dette intervjuet så sier Grindheim at det ikke skjer at det lir nedrykk:

http://www.dagsavisen.no/oslofotball...drykk-1.792357
                              OK, men da er det jo greit da? Litt kjipt av Grindheim å drepe spenningen på denne måten.

Comment

Working...
                              X