Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

vif-fotball.no videoene

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vif-fotball.no videoene

Kan noen vær så snill å kjøpe noen synstester og briller til kameramennene? Jeg tror ikke jeg har sett én video på den siden hvor objektet er i fokus. Enten må dere justere blenderåpningen eller slutte å fokusere på bakgrunnen. Jeg kan velge en random YT-kanal til en 8-åring å finne vidoer der interjuv-objektet er i fokus. Dette er ikke en ting som dukket opp i sommer, folkens. Jeg er ganske sikker på at det ble innført med det aller første kameraet...

PS! Innholdet er til tider ganske morsomt da, så om dere kunne bytte ut de bak kameraet med noen som kan åpne en dør så er dere i mål!

Deila og Reka skal på Senkveld idag.
    Jeg savner flere intervjuer på Vif Tv.
    Deila har ikke hatt et eneste intervju der. Savner også intervjuer med mer dybde. Savner Rønsen rett og slett som faktisk bidro med lengre intervjuer

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
      Deila og Reka skal på Senkveld idag.
      Jeg savner flere intervjuer på Vif Tv.
      Deila har ikke hatt et eneste intervju der. Savner også intervjuer med mer dybde. Savner Rønsen rett og slett som faktisk bidro med lengre intervjuer
      Hehe, vet du noe eller er dette tidenes spådom?

Tips: Sjekk vif-fotball.no i morra

Comment

- Min spillestil handler om å underholde, og å vinne selvfølgelig, og da er det to ting som er viktig: Du skal komme til stadion å glede deg til å se laget ditt, og da ligger det først og fremst i intensitet og aggressivitet. Jeg vil ha et lag som presser med stor intensitet og aggresivitet over hele banen. Vi skal styre spillet både med og uten ball.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...rter-med-ronny
        EVIG VIF

Comment

Sett intervjuet, og jeg har virkelig godfølelsen nå. Det jeg har savna, er galskap ved balltap på motstanders halvdel for å gjenvinne den. Jeg håper vi får det nå.

Comment

Er det flere som har problemer med videoene på vif-fotball.no? Begge tab'ene mine sliter med avspillingen.

Comment

De siste videoene fungerer fint på mitt nettbrett. Bildekvaliteten på ganske mange av videoene på vif-fotball.no, spesielt kampsammendrag, har jo sett ut som sliten VHS-tape fra 1991 i lang tid nå, men akkurat de siste videoene har hatt bra kvalitet. Får håpe det fortsetter.

Skulle gjerne sett at det ble lagt inn støtte for Chromecast!

Og ser også nå at de har gått for et tåpelig Facebook-kommentarfelt, så da var det slutt på kommenteringen for min del, men men. Får holde meg til forumet her

Comment

Originally posted by Cyrus View Post

Skulle gjerne sett at det ble lagt inn støtte for Chromecast!
                Funker da fint hvis du åpner den i Chrome ?

Comment

Prøvde å se flere videoer på hjemmesiden i Chrome både på nettbrettet og mobilen, men jeg får ikke opp det tegnet for casting i videovinduet her.

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                    Prøvde å se flere videoer på hjemmesiden i Chrome både på nettbrettet og mobilen, men jeg får ikke opp det tegnet for casting i videovinduet her.
                    Litt seint svar grunnet influensa, men jeg tipper du må laste ned en app.
                    Sjekk denne

Comment

Working...
                    X