Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Da starter vi forberedelsene til årets kamp. Forutsetningen er klar. Tar vi 1 eller 3 poeng i denne kampen er vi 100% sikre for da kan ikke Stabæk ta oss igjen og vi vil fortsatt være 4 poeng foran Lillestrøm men vi går selvsagt for seier nå og sender pip pippene ned i gjørma.

Sånn skaffer du deg billetter: http://www.vif-fotball.no/news/artic...mot-lillestrom
    Last edited by FrankO; 24.10.2016, 18:20. Reason: Lagt til billettinfo

Ikke at jeg er fan av mini, men synes det var litt artig å høre han i det klippet her fra idag etter 30 sek:

http://www.tv2.no/v/1076943/

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
      Ikke at jeg er fan av mini, men synes det var litt artig å høre han i det klippet her fra idag etter 30 sek:

http://www.tv2.no/v/1076943/
      "Heter de Bøflan ennu?" spør Mini. Haha! Bryr seg ikke veldig om Lillestrøm og supporterne deres, tydeligvis.

Comment

Hehe, "Kæm e bøfla?"
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Men ja, dette blir nok årets kamp, ihvertfall for meg
          Her blir det viktig igjen å gjøre litt som i dag, ikke sende opp begge backene samtidig, men være litt mer forsiktig. Jeg liker tanken på Johansen og Moa oppe fra start, og Daniel viste da formtakter idag han også, med "nesten mål" og "nesten assist". Så han skal ihvertfall med på benken!
          Skal ta en grundigere analyse av "Bøflan" i morra.
          vif.managerleague.com

Comment

Nå har vi egentlig ganske god kontroll her, og kan sende de skitne bønda utenfor stupet. Gjør det!

Comment

Noen som har oversikt over karantener? Wæhler er ute for oss, og en Jørgen Kolstad er ute for Bøfla. Aldri hørt om fyren og aner ikke hvem det er så veit ikke om noen fordel for oss eller ikke.

Comment

Originally posted by way_ View Post
                Noen som har oversikt over karantener? Wæhler er ute for oss, og en Jørgen Kolstad er ute for Bøfla. Aldri hørt om fyren og aner ikke hvem det er så veit ikke om noen fordel for oss eller ikke.
                Nei, jeg vet ikke om Kolstad i seg selv blir et stort tap, men...Så enkelt er det ikke.
                Grunnen til at han kom inn i det hele tatt var jo at Håkon Skogseid fikk en strekk, og måtte ut etter 23 minutter. Jeg vet ikke om det er noe som er borte om en uke, men Skogseid er svært viktig for fugla. Han har vel flest assists av alle der.
                Dessuten er LSK manko på ekstra sidebacker, så vi så jo idag at Mathew måtte skyves ned fra kant til back, og så gikk Kolstad inn på kant. Så hvis han er ute neste uke, blir karantene til Kolstad også ganske alvorlig, da vet jeg ærlig talt ikke hvordan de skal stokke gutta sine.
                Men, dersom en strekk er over i løpet av en uke, da spiller ikke dette noe rolle.
                vif.managerleague.com

Comment

Langtidsvarsel for Søndag 30/10 fra yr.no: Sol, litt skyer og 5 pluss.
                  http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl...idsvarsel.html

MEN DENNE KAMPEN SKAL JEG PÅ - SELV OM DET SNØR!!!

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                    Langtidsvarsel for Søndag 30/10 fra yr.no: Sol, litt skyer og 5 pluss.
                    http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl...idsvarsel.html

MEN DENNE KAMPEN SKAL JEG PÅ - SELV OM DET SNØR!!!
                    Håper resten av Oslo føler det på samme måten. Uansett - synd for de som ikke stiller. Dette blir en skikkelig knokkelkamp
                    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Faen hvor gøy det hadde vært å gruset LSK i denne kampen, kan nesten ikke vente en uke.👍

Comment

Blir litt av en match dette.
                        Wæhler ute for oss betyr at vi mister en viktig spiller på defensive dødballer.
                        Ellers blir det nok høy temperatur på tribunen. Tipper onkel politi kommer til å svi av litt av overtidsbudsjettet sitt neste søndag...
                        Får også håpe at bøfla kommer med litt høye skuldre mens vi kan slappe noe mer av da. Da kan vi fort kjøre over dem skikkelig.

Comment

For oss holder det med uavgjort for å sikre plassen. Det håper jeg vi utnytter, med tanke på at LSK bør vinne.

Comment

Veldig kjipt at Wæhler ikke får spille. Så at han så utrolig lei seg ut da han fikk det gule kortet. Hadde fortjent en skikkelig avskjed i sin siste hjemmekamp... Hadde det allikevel vært mulig å få til en form for hyllest?

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
                              Veldig kjipt at Wæhler ikke får spille. Så at han så utrolig lei seg ut da han fikk det gule kortet. Hadde fortjent en skikkelig avskjed i sin siste hjemmekamp... Hadde det allikevel vært mulig å få til en form for hyllest?
                              Det hadde han fortjent , veeeeldig kjiiipt for Wæhler

Comment

Working...
                              X