Det er noen som er flinkere til å synge enn andre, men vi trenger hverandre. Om Erik E. og gjengen har en plan kan dette bli superbra. Selv er jeg en av de utskjelte som nå helst vil til familietribune med guttene mine. Der skal vi gjerne synge med noen bra forsangere, men ikke på helt samme måte om Bendit-gjengen. Er vi greie mot hverandre og fyller den nye stadionen blir dette superfett.
Vi må kutte ut de greiene med at noen supportere er bedre enn andre. Hele tankegangen er teit og passer dårlig med et stolt, fargerikt og inkluderende Enga. Jeg har selv opplevd sånn "Hvem er du?" på Vålerenga Vertshus og bortekamper. De som kjører det løpet har et hjerte som banker mer for seg selv enn Enga.
Hele Oslos stolthet!
Vi må kutte ut de greiene med at noen supportere er bedre enn andre. Hele tankegangen er teit og passer dårlig med et stolt, fargerikt og inkluderende Enga. Jeg har selv opplevd sånn "Hvem er du?" på Vålerenga Vertshus og bortekamper. De som kjører det løpet har et hjerte som banker mer for seg selv enn Enga.
Hele Oslos stolthet!
Comment