Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan noen legge ut en teller på antall solgte billetter til kampen, evt si noe om hvor mange billetter som er solgt? Ser det tynnes veldig ut på Ticketmaster hvertfall

Comment

Jeg har sesongkort på klubbtribunen, men vil komme meg over i Bendit til denne kampen. Klarer de billettslusene i Bendit å lese billetter via Ticketmaster sin mobilapp, eller må jeg få printet den ut?

Comment

Originally posted by Vader View Post
        Kan noen legge ut en teller på antall solgte billetter til kampen, evt si noe om hvor mange billetter som er solgt? Ser det tynnes veldig ut på Ticketmaster hvertfall
        10.000 solgte i formiddag ifølge e-mail fra klubben

Comment

Originally posted by Vader View Post
          De har ikke lagt øvre del for salg tror jeg

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
            10.000 solgte i formiddag ifølge e-mail fra klubben
            Av de er 163 solgt til bortefeltet

Comment

NFF har satt opp dommer:

Vålerenga - Lillestrøm:
              Dommer: Dag Vidar Hafsås
              Assistentdommere: Svein Inge Wiken og Ole Johan Lillebuen
              4.dommer: Sigurd Kringstad

Comment

Fikk bytta mitt sesongkort (Vestbredden) til en billett i Bendit i Sjappa.

Comment

Originally posted by Jørn View Post
                  Fikk bytta mitt sesongkort (Vestbredden) til en billett i Bendit i Sjappa.
                  Skulle være et svar til Cyrus

Comment

11000 solgte. 193 billetter solgt til bortetribunen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      11000 solgte. 193 billetter solgt til bortetribunen.
                      Telenor nedre snart utsolgt. Da ser det ut som om de etterhvert må åpne 2. etasje på Oddsen eller Telenor. Får håpe de greier å gi bort de 3-4000 billettene det er snakk om i Bendit, og at bredden for en gangs skyld fylles opp ut mot kantene som i gode gamle dager. Kan bli jævlig bra!

Comment

Originally posted by Disig View Post
                        Telenor nedre snart utsolgt. Da ser det ut som om de etterhvert må åpne 2. etasje på Oddsen eller Telenor. Får håpe de greier å gi bort de 3-4000 billettene det er snakk om i Bendit, og at bredden for en gangs skyld fylles opp ut mot kantene som i gode gamle dager. Kan bli jævlig bra!
                        Nedre tar vel fort en 15-16.000 mennesker, så skal vel litt til før øvre blir åpent. Bedre å samle alle på nedre som sild i tønne.
                        Ser vel ut som Telenor blir utsolgt, Bendit blir stappa og VG blir relativt full av bortefans. Da gjenstår det å fylle opp Vestbredden hvor jeg antar er tribunen med mest plass nå

Comment

Nærmer seg 13000 solgte. Kan bli bra dette. Bønda har vel runda 200 solgte billetter i VG.

Comment

Billetter i boks! Fy fankern jeg gleder meg. Alle mann til Ullevaal

Comment

Billettsalget går unna. Tror det faktisk kan være 15.000 som faktisk møter opp på stadion.
                              Uff nerver.
                              Nå må gutta møte opp fra første spark på ballen...

Comment

Jeg bare sier ifra,

Fra derbymatchen mellom VIF og LSK på Ullevaal stadion, søndag 17.april 2011. Over 20 000 tilskuere. From the football derby in the Norwegian top division, b...

Dette var for 5 år siden. Bare 5 år siden! Ser dere hvor fullt det var? Alle kjenner noen som var på den kampen men som ikke har planlagt å dra dit til helgen. FÅ de med!
                                Få med dere barn, kone, venner, svigers, ja alt som har 2 ben og du vet liker Vålerenga! Det er nå vår første sjanse for å ta tilbake tillitt til nøytrale er. Få dem tilbake! Du som liker å ta deg en kaffe i pausen, kom tilbake! La oss bli et mangfold igjen, som alle vet kan ikke det kjøpes, det kan kun bygges. Vi har vår mulighet til helgen!
                                Vi har en drøm som daglig leder. Vi har en enda større drøm som trener, og vi har den største drømmen av drømmer som vår hjemmebane til neste år! Det er vi som må være selger for å få folk til å bli interresert i drømmene våre.
                                Det er muligheter. La oss alle gripe muligheten på søndag! Inviter alle, du kjenner. Det har jeg gjort!!!

Det er på tide å ta tilbake Oslo sa Espeseth igår.
                                Da får vi faen meg høre på hva mannen sier å gjøre noe med det! Det er potensial, det er en dødsviktig kamp! Vi kan rykke ned! Det kan bøfla også! La oss gjøre alt for å kapre Oslo!
                                La det bli en fest på Valle med masse engesjement! Klubben har gjort sitt!! De ordnet oss stadion, norges beste trener, norges beste daglige leder! Det er på tide at vi snakker opp Vålerenga og får kollegaen samt naboen med oss på kamp!

Comment

Working...
                                X