Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by christer1913 View Post
    Jeg bare sier ifra,

https://www.youtube.com/watch?v=cOP_4xFS7r8

Dette var for 5 år siden. Bare 5 år siden! Ser dere hvor fullt det var? Alle kjenner noen som var på den kampen men som ikke har planlagt å dra dit til helgen. FÅ de med!
    Gåsehud! TV2 har ikke brukt mange kalorier på build-up til denne kampen, men VGTV kliner til med bra fokus i siste episode av Foppall: http://www.vgtv.no/#!/video/133353/f...-i-tippeligaen

Comment

Fortsetter vi i samme tempo med billettsalg på 2 tusen hver dag frem til kamp blir det 20.000 , var på 14.000 i dag tidlig .
      Men det er kanskje å drømme? Hehe

Comment

Herlige tall. Patetiske 299 billetter solgt til bortefeltet. Deilig at så mange stiller opp for Enga!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Herlige tall. Patetiske 299 billetter solgt til bortefeltet. Deilig at så mange stiller opp for Enga!
          Er vel meldt om en del fullstappa busser så får nok se mange småfugler i svingen.
          Og godt er forøvrig det. Årets kamp!!

Comment

Solgt 15,352
            Bendit øvre er åpnet for salg. Klubben sier også at en del av tribunen blir stengt grunnet ombygging, så total kapasitet ligger på rundt 20 000

Comment

Den tribunen det selges dårligst på er Vestbredden - selv om alle med sesongkort der får ta med en kompis gratis.

Comment

Er det noen i Oslo området som kunne kjøpt to billetter på bredden til meg? Kommer ikke innom sjappa. Er i byen rundt 12-13 på søndag. Penger kan vippses.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Den tribunen det selges dårligst på er Vestbredden - selv om alle med sesongkort der får ta med en kompis gratis.
                  Helt merkelig at det har blitt sånn. Ny stadion med supportersving kan ikke komme fort nok.

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
                    Er det noen i Oslo området som kunne kjøpt to billetter på bredden til meg? Kommer ikke innom sjappa. Er i byen rundt 12-13 på søndag. Penger kan vippses.
                    Etter siste info, tror jeg det bare er å møte opp på Ullevaal, å kjøpe der.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Finnes det ikke muligheter for å legge de ut på ticketmaster?

Comment

Håper de fleste med sesongkort kommer.

Comment

Nation på twitter;

"+/- 20k kommer for å se oss sende LSK ett steg nærmere OBOS på søndag. Hiv deg rundt, så får du også oppleve det! Kan det bli tidenes derby"

Sånn skal det låte!

Comment

Et lite spørsmål. Nå skal ikke jeg stå på bredden, men er det sånn at man MÅ til Sjappa for å skaffe seg billett dit, eller holder det å møte opp på Ullevaal å kjøpe der? Hvis det første, er det ikke rart at salget går treigest der.

Comment

Etter jeg kan lese meg til er det sesongkortinnehavere som kan få en ekstra gratis billett på bredden. Står ingen steder at man kan kjøpe billett der. Tyder på at bredden blir stedet med tynnest med folk. Viser vel at sesonginnehavere har venner som enten har sesongkort selv, eller er ikke interessert i fotball. Eller at Enga gjør det veldig vanskelig for de som bor langt unna, som normalt.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                                Et lite spørsmål. Nå skal ikke jeg stå på bredden, men er det sånn at man MÅ til Sjappa for å skaffe seg billett dit, eller holder det å møte opp på Ullevaal å kjøpe der? Hvis det første, er det ikke rart at salget går treigest der.
                                Man får kjøpt billett til Bredden i luka på Ullevaal.

Comment

Working...
                                X