Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Var usikker. Så derfor jeg spurte alikevel. Gleder meg til kamp. Blir moro

Comment

Originally posted by Disig View Post
      Vet ikke om klubben kan klandres for det, men ja, man opplever mye friksjon og motstand på veien til å få tak i billett. Ticketmaster er ikke spesielt mobilvennlig. Men hvis du vil, får du det jo til nå også, så skal ikke klage
      Har ingenting med Ticketmaster å gjøre, den får jeg til. Problemet er alle billetter som Enga velger å kun å selge i Sjappa. For det er deres valg. Det blir færre supportere på kamp pga dette, spesielt borte.

Comment

Voldsom promotering av kampen på vif.no, TV2, aviser, osv......
        Meldes også om 17k solgte billetter 24 timer før kamp.

Jeg ser for meg "rykker ned", Hater-Hater-Hater-Kanari", "Forvell bønner", A-toget kontinuerlig de siste 5minuttene etterfulgt av "EYYY-EYYY" mellom alle passninger i laget når vålerenga leder 3-0.

Har ikke gleda meg sånn til kamp på lenge!

Comment

Originally posted by bengt View Post
          Har ingenting med Ticketmaster å gjøre, den får jeg til. Problemet er alle billetter som Enga velger å kun å selge i Sjappa. For det er deres valg. Det blir færre supportere på kamp pga dette, spesielt borte.
          Ja, helt enig, men det handler vel først og fremst om sikkerhet? Håper i alle fall det er årsaken til at det gjøres "vanskeligere" enn nødvendig.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
            http://www.aftenposten.no/100Sport/f...m-850636_1.snd

Moa med noen visdomsord før kampen
            Moa sier det godt, ja
            En fotball-gal Chilener blir med meg i dag. Han kaller denne kampen 'EL CLASICO'!!

'El clasico Noruego', er kanskje litt mer nøyaktig...

Comment

Originally posted by patriot View Post
              Voldsom promotering av kampen på vif.no, TV2, aviser, osv......
              Meldes også om 17k solgte billetter 24 timer førkampen
              TV2 sender faktisk kampen på hovedkanalen gratis!!!
              Første tippeligakamp som går der i hele år. Og forhåpentligvis vis den siste gjennom tidene

Comment

Kom igjen Enga, send dem til hælvete!

Comment

Henter opp denne

litt klipp og lim fra de forskjellige skriveriene til Gabardinmannen om Lillestrøm og KanHarry

Lite å by på
                  Lillestrøm forsøker desperat å etablere seg som by. Siden universiteter er forbeholdt de større byene har Lillestrøm under slagordet «kunnskapsbyen» forsøkt å knytte til seg folk med akademisk bakgrunn for å egle seg inn på ordentlige byer. Det gikk som det måtte gå. Når Lillestrøm trygla Stockholm om å bli intellektuell vennskapsby, fikk de til svar at svenskene ikke kunne se at Lillestrøm hadde noe å tilby. Lillestrøm endte opp med metropolen Karlstad som venneby.

Lokale severdigheter
                  Fortell meg hva du er stolt av, så skal jeg fortelle hvem du er. Romerikes Blad publiserte nylig en undersøkelse over hvilke steder på Romerike hillbilliene der oppe er mest stolt av. Øverst på lista troner Åråsen og Strømmen storsenter. Seriøst. Dersom du kommer som ukjent onkel fra Amerika til Lillestrøm så får du altså en omvisning på en bitteliten stadion og en tur på super’n.
                  Resten av tiden dem er på besøk hos slekta si der oppe, blir det vel å kjøre formålsløst rundt i ett, eller annet blodstyla kjøretøy, mens du stadig blir minnet på hvorfor du emigrerte. Det er nesten så man synes synd på stakkarene der oppe.

Manneken Pis
                  Om det er denne berømte statuen som har vært en inpirasjon vites ikke, men mens statuen i Brussel pisser, blir statuen på Åråsen bare pissa på. Den forskjellen er vesentlig for å si det forsiktig. Det er en årlig og mangeårig tradisjon å avlegge Tom Lund statuen en visitt og skal vi tro ryktene har mang en blære blitt tømt på statuens legger hittil i påsken. Visstnok lukter den så ille at den ikke må rengjøres for fugleekskrementer, selv åtselsfugl flyr omveier.
                  I motsetning til sin pissende bror i Belgia, har aldri og vil aldri Tom Lund-statuen bli stjålet, akkurat den biten er vi sikre på.

Hold kjeft, Frederic Hauge
                  Nå må Bellona og alskens andre forståsegpåere slappe av litt. Det er en grunn til at Norge valgte Kjeller som lokalisasjon for forsøk med ustabile kjernekraftreaktorer. Nord-Norge var det andre alternativet, men av frykt for at både mose og reinsdyr kunne bli skadet av stråling, falt valget på Kjeller. Et godt valg spør du meg. Avveiing som ble gjort bygget på følgende to spørsmål: Er det nødvendig for Norge med forskning og kompetanse innen moderne atomteknologi? Finnes det noe som helst grunnlag for å hevde at Skedsmo kommune og dens innbyggere strengt tatt er nødvendig for Norge i fremtiden. Svaret gir seg selv og er det samme i dag som det var da, ”ja til atom”. En ustabil atomreaktor på Romerike er kanskje nærmere å være en løsning enn å være et problem. Vi får heller tåle at prisen kan være at det blir litt varmere i Oslo noen dager.

Alf Prøysen
                  Du kan si hva du vil om Prøysen, men han hadde sine klare meninger om folka fra Lillestrøm. I visen ”Alle barna i Lillestrøm” fyrer han av følgende bredsider mot folka der oppe: ”Barn er lysegrønne” som følges opp med ”alle barn i Lillestrøm har haler”. Selv Prøysen som trolig er noe av det minst urbane verden har sett, la merke til at det var noe grelt rart med folka fra stasjonsbygda. Er det da rart at vi hovedstadens stolte innbyggere synes dem er uspiselige? Hvis du var i tvil om plasseringen av atomreaktor så er den tvilen borte nå.

Ellers....
                  Har du hørt at bøffelberget har tenkt å stille lag i 4x100 meter stafett i NM neste år. Gutta er ved flere anledninger sett i hardtrening på Åråsens store ståtribune....

Flere fulltreffere her
                  http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/09/517702.html
                  https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Hva tror folk om kampen? Liker ikke at de fleste ser på oss som favoritter, og sitter med en uggen følelse av at det ikke går vår vei i kveld. Knudson og Kippe putter. 2-1 til fugla. Nå drar jeg på pub for å roe nervene.

Comment

Noen som tok feil av Tom og Rolf/ Lillestrøm og Horten i natt?
                      "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Vi må spille som mot brann for å vinne for idag møter vi like feig taktikk.
                        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Hyggelig å se at VIF flagget vaier også på Frimurerhjemmet på Bygdøy!

Ett lag i Oslo

Comment

Ivar Hoff ser ikke lengre enn gampefotballen til Lillestrøm, og mener vi, Molde og Godset prøver å "leke Europeisk fotball". Ja, det er noe dritt å prøve og spille utviklende fotball, Ivar.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423277832.html

Comment

Originally posted by Disig View Post
                              FrankO, må man være medlem av klubb eller Klanen for å kjøpe billett til Vestbredden på Ullevaal i morgen?
                              Jeg har aldri opplevd å ble krevd å vise medlemskap til Klan eller Klubb de gangene jeg har kjøpt billett til Bredden i luka på Ullevaal.

Er mange som kommer til å kjøpe i luka i dag siden det 'aldri er utsolgt'. Kjipt å måtte stå i kø ute når dommeren blåser i gang kampen fordi man ikke kjøpte på forhånd.

Åhhhh.. Fyfaen nå gleder jeg meg til kamp!!

Comment

Originally posted by way_ View Post
                                Jeg har aldri opplevd å ble krevd å vise medlemskap til Klan eller Klubb de gangene jeg har kjøpt billett til Bredden i luka på Ullevaal.

Er mange som kommer til å kjøpe i luka i dag siden det 'aldri er utsolgt'. Kjipt å måtte stå i kø ute når dommeren blåser i gang kampen fordi man ikke kjøpte på forhånd.

Åhhhh.. Fyfaen nå gleder jeg meg til kamp!!
                                Håper dem kan åpne tribune seksjonen over vestbredden hvis det blir litt kjør nå på slutten. Synd hvis folk blir tvunget til å kjøpe VIP bill. for å komme inn. Ser ut som det er bill. igjen på Bendit øvre, men for dem som ikke liker å sitte i svingen burde det være ett alternativ. Iom. at kameraene står på Telenor burde Oddsen øvre brukes (ser bedre ut på TV, og kampen skal sendes på TV2 hovedkanalen) Over 17000 solgte nå? KOM IGJEN ENGA!!
                                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                                X