Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00
Collapse
X
-
Blir så lei noen ganger, vi skaper ikke nok, jeg tåler ikke flere sesonger som dette, neste år vill jeg ha litt medgang
-
Tabellen til VG er fucka, men står resultatene som nå, så er vi vel sikra ny kontrakt? Hvis Bodø snur kampen, så blir neste runde en thriller uten like... Satser på at vi snur denna kampen, har hatt feite sjanser!
Leave a comment:
-
Hiv innpå Kjelsrud Johansen .
Vi trenger en som kriger å sloss som faen nå.
LSK supporterne er helt jævlig forkastelige møkka folk..
Leave a comment:
-
Ser ihvertfall ut som gutta vil, mangler litt på presisjon. Uansett så er kamper som dette bingo, vi trenger litt flaks.
LSK bør vel også ha poengstraff, forrige runde gikk en supporter inn på banen og dytta en spiller, idag kastes det fyrverkeri mot vår keeper.
Sanksjonsutvalget er vel like bleike som dommer idag, så skjer vel ikke noe.
Leave a comment:
-
Der ser man nivå på norske dommere...må snart myrde noen for å få rødt kort! Hårreisende!
Leave a comment:
-
Tro om trønderne blir sure når fotballextra folket sier att dette oppgjøret er det største som skjer i norsk tippeliga, vi stjeler all oppmerksomheten,hmm😃
Leave a comment:
-
Originally posted by VIFpatriot View PostIvar Hoff ser ikke lengre enn gampefotballen til Lillestrøm, og mener vi, Molde og Godset prøver å "leke Europeisk fotball". Ja, det er noe dritt å prøve og spille utviklende fotball, Ivar.
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423277832.html
Leave a comment:
-
Laget mot LSK :1 Marcus Sandberg - 6 Simon Larsen, 15 Markus Nakkim, 4 Jonatan Tollås Nation, 9 Rasmus Lindkvist - 8 Magnus Lekven, 19 Christian Grindheim, 10 Ghayas Zahid - 7 Daniel Fredheim Holm, 25 Mohammed Abdellaoue, 21 Simen Juklerød.
Reserver: Aslak Falch, Herman Stengel, Vajebah Sakor, Robert Lundstrøm, Henrik Kjelsrud Johansen, Anders Nedrebø, Ernest Agyiri.
Leave a comment:
-
Originally posted by vif fan View Post18.500? Det her blir fantastiskkan fort bli merke 20.000
Leave a comment:
-
Originally posted by Wild Touch View PostHåper dem kan åpne tribune seksjonen over vestbredden hvis det blir litt kjør nå på slutten.
Det er fortsatt en del ledig i Bendit Øvre og på Vestbredden.
18.500 solgte nå!
Leave a comment:
-
Originally posted by way_ View PostJeg har aldri opplevd å ble krevd å vise medlemskap til Klan eller Klubb de gangene jeg har kjøpt billett til Bredden i luka på Ullevaal.
Er mange som kommer til å kjøpe i luka i dag siden det 'aldri er utsolgt'. Kjipt å måtte stå i kø ute når dommeren blåser i gang kampen fordi man ikke kjøpte på forhånd.
Åhhhh.. Fyfaen nå gleder jeg meg til kamp!!
Leave a comment:
-
Originally posted by Disig View PostFrankO, må man være medlem av klubb eller Klanen for å kjøpe billett til Vestbredden på Ullevaal i morgen?
Er mange som kommer til å kjøpe i luka i dag siden det 'aldri er utsolgt'. Kjipt å måtte stå i kø ute når dommeren blåser i gang kampen fordi man ikke kjøpte på forhånd.
Åhhhh.. Fyfaen nå gleder jeg meg til kamp!!
Leave a comment:
Leave a comment: