Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Neste år tar vi alt!

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
      Sakhor faen la ballen gå da mann, han spiller for egen suksses
      Men for et skudd!!

Comment

• Helt greit resultat, selv om vi er hakket bedre enn veikrysset på E6. Tror nok Lundström hadde kommet inn på rundt 60-65 minutter om ikke Fredheim Holm hadde måttet gå av, og da kunne det fort blitt andre boller på høyre kant de siste 20 minuttene.
        Ingen tvil om at vi mister noe offensivt når vi starter med Larsen kontra Lundström, men all den tid veikrysset stiller med tre spillere på 1,90 + 20 cm panne så er det vel tvingende nødvendig..
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

• For et mål av Sakhor. Feiringa også fullstendig gåsehud.
          I tillegg har vi vel 3 feite der minimum 2 burde vært scora på. Udyktighet som gjorde at vi ikke vant dette.
          At Kippe får fulføre kampen er helt skandale. Dommern hadde null kontroll midt i 1.omg. Kunne endt styggere.

Comment

• Skikkelig antiklimaks. Kampen tok liksom aldri helt av og for vår egen del var det jo egentlig bare kampen i seg selv som var viktig.

Gleden er at målet til Sakor, nydelig mål der, og de andre resultatene gjør at stasjonsbylaget må leve i usikkerhet i minst en uke til

Og til slutt kaktus til Hafsås, når du setter knottene i magan til motspiller ......
            "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post

Og til slutt kaktus til Hafsås, når du setter knottene i magan til motspiller ......
              At Kippe ikke får direkte rødt kort der er helt jævla ubegripelig. Ekstremt feigt av Hafsås! I tillegg slapp klysa Innocent et soleklart gult kort når han grisetakler Zahid etter 8 min. Får kun tilsnakk. Han får gult kort i for protester etter Kippes kungfu-spark og skulle dermed ha vært utvist sammen med Kippe.

Faens feige dommere i TL!

Det skal sies at OM Innocent hadde fått gult kort etter taklinga av Zahid, så tror jeg aldri l livet at dommeren hadde gitt han sitt andre gule for protester knappe 10 min seinere. Kunsten å dømme konsekvent er dessverre ikke norske dommere sin sterke side....

Comment

• Neandertaleren og Mr. Frankenstein Frode Kippe, slipper selvsagt unna med griseriene sine. Faen som han fortjener å bli lappa til.

Ellers skuffende at vi blir med på gampefotballen til bønda i hele 1. omgang. I andre tar vi over, og spiller i perioder som vi skal. Da henger de ikke med.

Plassen sikra i hvert fall.

Comment

• Jeg er for øvrig sinnsykt glad for at dette var absolutt siste gang i historien at vi står på Bredden! Tribunen er nå, på godt og vondt, (mest vondt) gravlagt for godt.

Etter stort sett hele sesongen på Bendit så forsøkte jeg og en kompis oss på Bredden i dag. Sto nesten på midten og stemninga var stor sett laber. Var innafor nesten en halvtime før kampstart og venta og venta på at lokomotivfeltet skulle starte sanger, men neida. Ingenting. Det ble gjort noen spede forsøk her og der, men musikk på full trøkk så ble det med forsøkene. Samtidig så malte kanarifansen på med sang etter sang med et jævla trøkk.

Jeg liker ikke å si det, men i dag så ble vi fullstendig rævkjørt av kanarifansen på tribunen. Før kampen, underveis i kampen og helt frem til Sakors nydelige scoring så sang de i store perioder fletta av oss. Etter utlikninga tok vi helt over.

Hadde hele lokomotivfeltet på gamle konge tatt ferie i dag, eller er bare kanarifansen så jævlig mye bedre?

Bredden, som tribune, må nok ta mye av skylda men jeg syns fortsatt det er pinlig.

Men rett skal være rett. Det var veldig positivt i dag at det var mindre drittslenging til egne spillere enn sist gang jeg besøkte Bredden. Mange skal faktisk ha kudos for å skrike støttende kommenterer gjennom hele kampen. Og spesielt etter scoringa til Lillestrøm. Det var godt å høre!

Men... det er bare å se fremover og glede seg til 2017. Da skal alle samles på Bendit. Klanen, Ikaros og hele røkla.

Comment

• Hva er det med forsangerne på bredden, er dere så selvopptatte at det er kun egnestarta sanger som skal synges?
                    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

• Inngrodde Bredden er død, og ferdig for godt. Takk gud for det.

Nå er det Bendit og supportertribunen på Vålerenga Stadion som gjelder for de som vil trøkke.

Comment

• Vedr. stemningen så kommenterte min sidemann før kampen noe som lignet: her var det mange jeg ikke har sett før.
                        Det gikk som det måtte gå. Relativt flaue saker. I tillegg lurer jeg på når man skal skjønne at en tribune som Bredden krever at samme sang går minimum 3 ganger for at den skal rekke å spre seg.
                        Vel, man trenger jo ikke tenke så mye på det neste år.
                        Det skal bli godt med samling i svingen/kortsida. Nivået må opp mye for at vi ikke skal bli en parentes supportermessig.

Comment

• Noen bilder fra kampen for de som er interesserte:
                          https://www.facebook.com/eiluroprodu...60172787382829
                          Ære være <3

Comment

• Nå har jeg fått sett klipp av kungfu-episoden til Kippe. Fyfaen så stygg den stemplinga er! Den er faktisk verre enn Carlsens angrep på Sakor!

http://www.vg.no/sport/fotball/tippe...en/a/23834331/

Hadde noe slikt skjedd i en random taxi-kø natt til lørdag, kunne det gitt ubetinga fengsel for vold. Er det sånn du behandler kona di også, Kippe??

Blir spennende å se hvor store baller Doms- og sanksjonsutvalget til NFF har etter at først en kanarifugl stormer banen og angriper en Start-spiller, og nå blusser for harde livet og topper det hele med å pælme en blinkers på banen mot Strandberg.

Poengtrekk? Neppe. Det tørr ikke NFF. Bot opp mot 6 siffer? Veldig trolig.

Comment

• Vil savne Breddens egenskaper som tifotribune og utsiktspunkt, men som sangtribune har den alltid vært et lite nightmare - og aller verst når det er mye folk. Da blir vi vannet ut med venner og venners venner og det dreper dessverre trøkket (men vil selvfølgelig ha venners venner på kamp). Årets beste supporteropplevelse i Tippeligaen var kampen vi var færrest på - mot Aalesund. Og aller beste opplevelse var mot Vidar i bend-it. Det gir håp for 2017. Gleder meg til mars!

Comment

• Til tider meeeeeget kjedelig kamp, og dæven så upresise vi er. Men, jævla kult med mye folk på Ullevaal, bra med trøkk på bendit hvor jeg sto. Jeg trodde ikke mitt hat mot Frode Kippe kunne bli verre, men der tok jeg feil. Påstår sjæl etter kampen at "rødt ville vært feil". Ta'ræ en bolle!

Comment

Working...
                                X