Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Satt midt på bredden i kveld. Hørte nesten bare kanarifansen. Ingen som ville synge på min seksjon. Prøvde å synge med på de sangene jeg hørte, men fikk bare rare blikk..
Miin opplevelse av kampen:
KIPPE: klart rødt (Og Innocent: klart gult etter 8 min) Stengel hadde og en knottetakling på slutten - kunne og gitt rødt - men han fikk (som Kung Fu Kippe) kun gult... Velvel.
DOMMER HAFSÅS - Dårlig dag på jobben. (Sliten etter en lang sesong?) Å bomme på et rødt kort etter ca. 20 min i 1. omgang. KAN være match-avgjørende...
SAKOR - siste mann som ble bytta inn ( i 69.minutt) Gjorde minst og gadd minst av alle.... Nei, send han tilbake med første fly til... wherever!! :-(
Vent litt - han hadde vel EN GOD involvering ?! ;-)
STEMNING - Nervøs... Har sett det før i lignende viktige kamper... Var på Bendit Øvre for første gang. Flott oversikt over banen. Minmalt med synging etc... Men 19.000 er jo godkjent !!
BLUSSINGA TIL Kanarifansen - Syns IKKE det skal gi poengtrekk. Ikke laget sin feil at supportere blusser. Bot holder - så lenge blussing fortsatt er ulovlig...
BB: Nakkim (min mening)
BLUSSET SOM BLE KASTA ETTER KEEPER SANDBERG: ... Lavmål, lavmål... Håper på utestenging av den skyldige.
ALT I ALT:
GREIT å sikre plassen i TL ved å frata LSK en seier som de ikke hadde fortjent.
Veldig kjedelig at Kippe ikke får det røde han skal ha, men dommern legger jo lista når han bare gir tilsnakk på innocent etter stemplinga tidligere i kampen. Trodde det skulle bli en ordentlig stygg kamp etter at Kippe slapp unna, men vil ikke si at det ble det. Det ødelegger mye, men hovedproblemet i dag er at vi ikke scorer på sjansene våre. Daniel er helt fri på 16 metern tidlig i kampen og sereverer en lumpe til keeper, Juklerød viser med hele kroppen at han skal avslutte i nærmeste og får verken ballen hard eller høy når han har sjansen. Zahid har også minst en mulighet han bør sette og larsen satt vel et par utenfor som burde vært på mål. Det er vanskelig å vinne når man ikke setter sånne sjanser.
Alt i alt må vi glede oss over at vi er trygge og at Lsk ikke er det selv om det nok skal mye til før pippene ryker nå. Det mest spennende blir vel hvordan nff reagerer på blusse som ble kasta. Jeg håper og tror de slipper poengtrekk, men man vet aldri hva forbundet finner på. En heftig bot må det vel i hvert fall bli. Vet noen hva som ble reaksjonen etter dyttingen av start spillern forrige runde? Fikk de noe straff for det eller kun advarsel?
Seer forøvrig at vg gir Larsen terningast 2 på børsen etter kampen, dommern fikk 4. Enig at Larsens siste kamp i Enga drakt ikke var den beste, men synes toer var veldig strengt. 4 på dommer skjønner jeg intenting av.
Seer forøvrig at vg gir Larsen terningast 2 på børsen etter kampen, dommern fikk 4. Enig at Larsens siste kamp i Enga drakt ikke var den beste, men synes toer var veldig strengt. 4 på dommer skjønner jeg intenting av.
Sikkert fordi VG ikke forstår Larsens rolle på banen. Han velges sannsynligvis for sine defensive kvaliteter på dødball, og der gjorde han jobben godt. At han offensivt til tider (egentlig hele tiden) er håpløs er trade offen.
Enig med san Paolo i at Nakkim gjør en stor kamp for oss!
In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Vi må innse at vi ikke er mer enn 200 300 syngende på vestbredden, veldig mange holder kjeft eller mumler.Men vi kan bygge oss opp igjen.Alle som synger må stille seg sentralt neste år og de som holder kjeft må stille seg i utkanten
Satt midt på bredden i kveld. Hørte nesten bare kanarifansen. Ingen som ville synge på min seksjon. Prøvde å synge med på de sangene jeg hørte, men fikk bare rare blikk..
Vi må innse at vi ikke er mer enn 200 300 syngende på vestbredden, veldig mange holder kjeft eller mumler.Men vi kan bygge oss opp igjen.Alle som synger må stille seg sentralt neste år og de som holder kjeft må stille seg i utkanten
Bredden er borte nå, så jeg regner med at du mener i bendit.
Stod hele kampen.
Først på siden mot LSK-supporterne. Der var det helt umulig å høre Klanen.
Flyttet meg inn i midten, det hjalp litt, men det var ingen som sang i den seksjonen heller.
Altså fra midten og mot VG-svingen var det kanskje 5-10 stk som prøvde å synge.
Hver gang man prøvde, så var det for seint, og sangen hadde dødd ut.
Bredden fungerer ikke som sangtribune, og alle som synger burde vært samlet i Bendit-svingen i denne kampen.
Stod hele kampen.
Først på siden mot LSK-supporterne. Der var det helt umulig å høre Klanen.
Flyttet meg inn i midten, det hjalp litt, men det var ingen som sang i den seksjonen heller.
Altså fra midten og mot VG-svingen var det kanskje 5-10 stk som prøvde å synge.
Hver gang man prøvde, så var det for seint, og sangen hadde dødd ut.
Bredden fungerer ikke som sangtribune, og alle som synger burde vært samlet i Bendit-svingen i denne kampen.
Regnet med det da, bare spøkte litt med deg
Synes det var ganske god stemning på bredden i går jeg da.
Men klart at:
- bredden har sine (naturlige) begrensninger
- utvanning med mange "nye" (enten de som ikke har vært på match en stund, eller venners venner) ikke hjelper
Jeg blir så jævlig irritert når jeg ser svinet Kippe sitt strake bein på nytt. Like rødt som Carlsens overfall på Sakor. Feige, feige dommere. Herlig at Moa og gutta står opp for Daniel i hvert fall.
Lenge siden jeg har hatt så mye nerver på kamp! Dirra så jeg følte som om jeg holdt i et trykkluftsborr gjennom to omganger. Gutta jobba bra synes jeg. Jada, det var mange dårlige pasninger i siste tredjedel - og vi satte ikke sjansene - men det var en kollektiv trygghet som jeg ikke har sett på lenge. Flere gode enkeltprestasjoner, men spesielt Nakkim var herlig å se.
Enig i at Bredden er en katastrofe av en sangtribune. Sto på Bendit frem til vi flytta over for noen år siden, og gleder meg allerede til å flytte tilbake! Står til høyre for sangsentrum (altså i retning Bendit) og det er en del som synger der, men ikke i nærheten av nok til å skape trøkk. Eneste som blir verre av å flytte til Bendit er at det blir færre til å stoppe kjeften på de som konstant gnåler og roper dritt mot egne spillere. Hva kan gjøres?
"Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."
Eneste som blir verre av å flytte til Bendit er at det blir færre til å stoppe kjeften på de som konstant gnåler og roper dritt mot egne spillere. Hva kan gjøres?
Om vi er mange nok som synger, så overdøver vi klaginga. Det kommer alltid til å være noen som slenger med leppa kampen igjennom, men vi må heller ikke glemme at de gjør det fordi de elsker klubben. Hver og én må gi dem noen stive blikk mens vi fortsetter å synge.
I tillegg må jeg kommentere den evinnelige debatten om tromme. Klanen trenger tromme for å holde takta. Spesielt merkart under «Året åtteognitti nedi Istanbul» i går. Da var det ikke bredden som tribune som var problemet, men folk som klappet raskere og raskere i løpet av hvert vers. Helt krise.
Comment