Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga -Lillestrøm søndag 30/10-16 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bohemen14
    replied
    Billetter i boks! Fy fankern jeg gleder meg. Alle mann til Ullevaal

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Nærmer seg 13000 solgte. Kan bli bra dette. Bønda har vel runda 200 solgte billetter i VG.

Leave a comment:

• Onico
    replied
    Originally posted by Disig View Post
    Telenor nedre snart utsolgt. Da ser det ut som om de etterhvert må åpne 2. etasje på Oddsen eller Telenor. Får håpe de greier å gi bort de 3-4000 billettene det er snakk om i Bendit, og at bredden for en gangs skyld fylles opp ut mot kantene som i gode gamle dager. Kan bli jævlig bra!
    Nedre tar vel fort en 15-16.000 mennesker, så skal vel litt til før øvre blir åpent. Bedre å samle alle på nedre som sild i tønne.
    Ser vel ut som Telenor blir utsolgt, Bendit blir stappa og VG blir relativt full av bortefans. Da gjenstår det å fylle opp Vestbredden hvor jeg antar er tribunen med mest plass nå

Leave a comment:

• Disig
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    11000 solgte. 193 billetter solgt til bortetribunen.
    Telenor nedre snart utsolgt. Da ser det ut som om de etterhvert må åpne 2. etasje på Oddsen eller Telenor. Får håpe de greier å gi bort de 3-4000 billettene det er snakk om i Bendit, og at bredden for en gangs skyld fylles opp ut mot kantene som i gode gamle dager. Kan bli jævlig bra!

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    11000 solgte. 193 billetter solgt til bortetribunen.

Leave a comment:

• Jørn
    replied
    Originally posted by Jørn View Post
    Fikk bytta mitt sesongkort (Vestbredden) til en billett i Bendit i Sjappa.
    Skulle være et svar til Cyrus

Leave a comment:

• Jørn
    replied
    Fikk bytta mitt sesongkort (Vestbredden) til en billett i Bendit i Sjappa.

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    NFF har satt opp dommer:

Vålerenga - Lillestrøm:
    Dommer: Dag Vidar Hafsås
    Assistentdommere: Svein Inge Wiken og Ole Johan Lillebuen
    4.dommer: Sigurd Kringstad

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Originally posted by Septiktank View Post
    10.000 solgte i formiddag ifølge e-mail fra klubben
    Av de er 163 solgt til bortefeltet

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Originally posted by Vader View Post
    Kan noen legge ut en teller på antall solgte billetter til kampen, evt si noe om hvor mange billetter som er solgt? Ser det tynnes veldig ut på Ticketmaster hvertfall
    De har ikke lagt øvre del for salg tror jeg

Leave a comment:

• Septiktank
    replied
    Originally posted by Vader View Post
    Kan noen legge ut en teller på antall solgte billetter til kampen, evt si noe om hvor mange billetter som er solgt? Ser det tynnes veldig ut på Ticketmaster hvertfall
    10.000 solgte i formiddag ifølge e-mail fra klubben

Leave a comment:

• Cyrus
    replied
    Jeg har sesongkort på klubbtribunen, men vil komme meg over i Bendit til denne kampen. Klarer de billettslusene i Bendit å lese billetter via Ticketmaster sin mobilapp, eller må jeg få printet den ut?

Leave a comment:

• Vader
    replied

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Veldig kjipt at Wæhler ikke får spille. Så at han så utrolig lei seg ut da han fikk det gule kortet. Hadde fortjent en skikkelig avskjed i sin siste hjemmekamp... Hadde det allikevel vært mulig å få til en form for hyllest?
    Det hadde han fortjent , veeeeldig kjiiipt for Wæhler

Leave a comment:

• jerusalem
    replied
    Veldig kjipt at Wæhler ikke får spille. Så at han så utrolig lei seg ut da han fikk det gule kortet. Hadde fortjent en skikkelig avskjed i sin siste hjemmekamp... Hadde det allikevel vært mulig å få til en form for hyllest?

Leave a comment:

Working...
X