Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, Søndag 6. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Viking - Vålerenga, Søndag 6. nov kl. 18

30. og siste kamp i Tippeligaen i år.
    Motstander Viking har kun æren å spille for. Vi likeså. Men det hadde vært ok med seier og å evt. gå forbi Sogndal.

Mener uansett at Deila bør tenke 2017 når han tar ut laget og slippe til unggutter som Nakkim, Juklerød og Sakor. Håper og at nyerhvervelsen Lekven starter...

Noen som vet hvilken tv-kanal den vises på?

Originally posted by san Paolo View Post
    Motstander Viking har kun æren å spille for.
    De har fortsatt muligheter for 4. plass og europacupspill.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
      De har fortsatt muligheter for 4. plass og europacupspill.
      Tja det skal vell ekstremt mye til før det skjer. Om det skjer så må vi gå på ett stortap, da Viking må slå oss med 5 mål mer enn det Godset slår Haugesund med.

Comment

Forventer to lag med lave skuldre. Med tanke på de kokoskampene som har vært der nede de siste årene, er ikke 7-7 et utenkelig resultat........
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Er jo en del penger å hente på å ta plassen til Sogndal, rundt 400k er det ikke? Enig i at unggutta + Wæhler må spille. Men om Sakor ikke skal være her neste år ser jeg heller at Stengel spiller.

Comment

Originally posted by Kverna View Post
            Er jo en del penger å hente på å ta plassen til Sogndal, rundt 400k er det ikke? Enig i at unggutta + Wæhler må spille. Men om Sakor ikke skal være her neste år ser jeg heller at Stengel spiller.
            Sakor åpner for å bli. Artikkel fra nettavisen...

http://m.nettavisen.no/sport/fotball...423278109.html
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Med tanke på hva Solbakken får til og hva man har fått utviklet av gode spillere i Godset, håper jeg de spytter inn mest penger på å videreutvikle spillere 18-23 år. Prøver man på 8 og treffer på 3 er det vel bra butikk. Altså ha litt mer tålmodighet med Qaka, Moussa og hvem de nå er alle de vi har gitt opp litt for tidlig. Av etablerte norske håper jeg mest på Demidov.

Og så er jeg veldig spent på hva Deila gjør med Stengel, DFH og Grindheim. Ville vært fett om han får løftet dem et par hakk.

Comment

Troppen http://www.vif-fotball.no/news/artic...e-moter-viking

Grødem, Sandrakumar, Elsebutangen og Agyiri med. Helt riktig å ta med unge spillere man har tro på, til denne matchen.

Comment

Håper på dette laget:
                  Sandberg
                  Sandrakumar - T. Nation - Wæhler - Jukle/Lundstrøm
                  Sakor - Stengel - Grindheim
                  Grødem - Moa - Zahid

Comment

Lundstrøm på venstre?

Comment

Åja, Lindkvist ute. Skjønner.

Comment

Hvorfor er Lindkvist ute?

Comment

Aner ikke hva det er nå, men at han veldig ofte er ute på grunn av ett eller annet, er i hvert fall sikkert. Dessverre.

Comment

Rekldal leder laget, Deila opptatt med jobb for TV 2. Trolig noe som stod i en kontakt skrevet for en god stund siden, antar jeg.

Rekdal styrer laget inn til en soleklar trepoenger i sin siste match, 2-4.

IeSjefDuck.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Aner ikke hva det er nå, men at han veldig ofte er ute på grunn av ett eller annet, er i hvert fall sikkert. Dessverre.
                              Mulig han får stå over denne for å gi plass i troppen til en unggutt. Men ja, han har slitt en del med skader og sykdom.
                              Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                              X