Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, Søndag 6. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maestro View Post
    Mulig han får stå over denne for å gi plass i troppen til en unggutt. Men ja, han har slitt en del med skader og sykdom.
    Det er godt mulig han rett og slett har fått fri, ja. Om jeg husker riktig ble han pappa for bare noen uker siden?
    Denne sesongen har han vært mye mindre skade- og sykdomsplaget enn tidligere; startet 25 seriekamper, og blitt byttet inn to ganger. (Totalt: 2.265 minutter)
    I 2015 startet han 18 ganger, og ble byttet inn fem. (Totalt 1.336 minutter)
    I 2014 spilte han til sammen 1.645 minutter i ligaen.
    Virker som det er god grunn til å forvente en langt friskere Rasmus fremover. (Bank i bordet!)

Comment

Grødem og Agyiri starter. Moro.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...iste%20ellever!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Vålerengas startellever: 1 Marcus Sandberg - 5 Robert Lundstrøm, 15 Markus Nakkim, 24 Kjetil Wæhler, 21 Simen Juklerød - 16 Vajebah Sakor, 19 Christian Grindheim, 10 Ghayas Zahid - 29 Magnus Retsius Grødem, 25 Mohammed Abdellaoue, 39 Ernest Agyiri.

Comment

Noen som vet om denne går live på nett noe sted? Send meg gjerne pm

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
            Noen som vet om denne går live på nett noe sted? Send meg gjerne pm
            Er vel bare Sumo..?!
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Trenger også en PM hvis noen har en link. Hvis ikke så blir dette første kampen jeg ikke får sett i år. Driver og leter selv, hehe.

Comment

Tar gjerne i mot en link til en stream
                Har prøvd forskjellige streamingsider, men ingen av dem viser kampen..

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                  Trenger også en PM hvis noen har en link. Hvis ikke så blir dette første kampen jeg ikke får sett i år. Driver og leter selv, hehe.

0-0 etter 5 min.
                  Viking har startet best. Wæhler heldig som slapp gult kort etter 2 min
                  www.tsbudbil.no

Comment

Er så glad for at det er siste kamp for wæhler,sorry ,synes ikke han har nivået lengre

Comment

Nydelig fra Grødem til Moa. Dessverre ingen Moaavsluttning. Deila på plass som forventa.

Comment

KW hadde vært perfekt som en innbytter.. For å trygge ledelsen..

Ellers er det tydelig mange barn der! Får litt tivoli følelse...
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                          Er så glad for at det er siste kamp for wæhler,sorry ,synes ikke han har nivået lengre
                          Knalltakling av Wæhler der! Setter seg i respekt med en gang. Håper virkelig at flere av spillerne tar opp arven etter Wæhler neste år med mange slike taklinger.

Comment

Synes midtbanen fungerer godt idag, de to unggutta har ihvertfall ikke gjort seg bort.

Comment

Moa! Moa! Moa!
                              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
                                Moa! Moa! Moa!
                                Moa! Moa! - Moa! Moa Moa!

Pent mål!

Comment

Working...
                                X