Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, Søndag 6. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jadda Moa! ... (faen, ett poeng tapt i tippekonken)

Comment

Nydelig Moa. Synes Grødem virker dritgod.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Rekldal leder laget, Deila opptatt med jobb for TV 2. Trolig noe som stod i en kontakt skrevet for en god stund siden, antar jeg.

Rekdal styrer laget inn til en soleklar trepoenger i sin siste match, 2-4.

IeSjefDuck.
        Deila er til stede på kampen han...

Comment

Begynner å bli veldige ungt å nå da!

Comment

Ahh.... Wæhler ass! Jeg kommer til å savne innsatsen din!

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
              Begynner å bli veldige ungt å nå da!
              Hva skjer med så mange ungdommer på banen? Er jo den ene debutanten etter den andre. De gjør det helt greit forsåvidt.
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Grødem! Helt greit med ungt!
                "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Så jævlig morsomt. Synes Grødem virker veldig spennende. Er jo landslagsspiller da.

Comment

18-årige Grødem punkterer kampen! Et minne for livet som kommentator sier.

Så jævla gøy!! Får 90 min i sin første kamp for A-laget og svarer med å score et mål som må ha litt is i kroppen for å gjøre mål av. For det er langt fra ferdigscora. Gratulerer, Grødem!

Comment

Sa ikke Reka en gang i sommer at kun 32 poeng vil være nok til å overleve?

Comment

Synes det var godt driv i laget i dag. Lover godt!
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                          Sa ikke Reka en gang i sommer at kun 32 poeng vil være nok til å overleve?
                          Det kan vel ikke annet enn å kalles "Spot on"...

Comment

Med seier i dag klatret vi opp til 10. plass på tabellen og 400k ekstra i premiepenger. Tilsvarer ca 150-200 sesongkort, så det er godt å ta med seg. Litt rørende å se en svært beveget Kjetil Wæhler bli intervjuet etter kampen.

Selv om jeg ønska meg at svindlergjengen fra Bærum hadde rykka rett ned, så er det helt innfor at B/G, med den svært destruktive anti-fotballen deres, rykker ned i Obosdassen. Håper dere aldri rykker opp! Så er det bare å krysse fingra for at Jerv eller XXX ydmyker Svindlerne i kvaliken!

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                              Er så glad for at det er siste kamp for wæhler,sorry ,synes ikke han har nivået lengre
                              Wæhler BB faktisk
                              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Artig med seier i siste runde,artigere er det at jeg syntes vi såg litt mere fremoverrettet fotball, og litt hissigere på å vinne tilbake ball, ikke det at vi var kjempegode men likevell brukbart med tanke på at det var bortekamp og en del unggutter,dette kan love bra.

Comment

Working...
                                X