Originally posted by VVV
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Viking - Vålerenga, Søndag 6. nov kl. 18
Collapse
X
-
-
Originally posted by dalagubbe View PostI hva da,jada han trøkker til så kortene flagrer rundt han,det er ikke det vi trenger mest for å si det sånn,jeg synes han er for dårlig og alt for primitiv med ball,livredd hver gang han har ballen i beina og med litt press i tillegg da så,da snur jeg meg bort nesten, vi trenger en midtstopper som er god med ball og kan starte igangsetting selv,så slipper berge og grindheim helt ned for å gjøre den jobben,det er sløsing syns jeg. Fotballen har forandret seg,det har ikke wæhler."Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."
Comment
-
Originally posted by VVV View PostSå ikke kampen så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten på spillet hans i går, men jeg viser bare til at VG kåret ham til BB. Mer generelt er jeg enig med deg i at det hender hjernen vil men kroppen ikke får det helt til - og da kommer han seint og (litt for) hardt inn. Det er vel også derfor han legger opp. Uansett - en gammel kriger takket av. Takk for alt, Kjetil!
Men du verden som jeg foretrekker backrekka vår med Kjetil på banen enn uten, gitt den troppen vi har de seneste årene!
Takk for alt Kjetil! Evig stor
Comment
-
Originally posted by Lego View PostVeldig bra debut av Grødem. Tror han kan få mye spilletid neste år. Bra kamp av Sakor også, håper virkelig vi klarer å få han på en lengre kontrakt.
Berge, Nakkim, Näsberg, Grødem, Sakor mfl. Mange unge lovende i troppen nå.
Comment
-
Originally posted by Lego View PostVeldig bra debut av Grødem. Tror han kan få mye spilletid neste år. Bra kamp av Sakor også, håper virkelig vi klarer å få han på en lengre kontrakt.
Berge, Nakkim, Näsberg, Grødem, Sakor mfl. Mange unge lovende i troppen nå.Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
Originally posted by donny View Post10 gule sier jo sitt..
Men du verden som jeg foretrekker backrekka vår med Kjetil på banen enn uten, gitt den troppen vi har de seneste årene!
Takk for alt Kjetil! Evig stor
Comment
-
Jeg syns Wæhler er en av de beste forsvarsspillerne vi har hatt.
Begrensa ferdigheter med ball i beina, ja. Men å krige og vinne dueller /Få ballen VEKK
og å gjøre livet surt for motstanderne sine angrepsspillere. Få var bedre - så lenge - etter min mening.
Har og tro på at han 'gjorde andre gode' med sin dønn seriøse holdning og vinnervilje.
Hadde alltid lavere puls når KW var i start-11ern...
EN STOR TAKK TIL EN HELHJERTA KJEMPE,!! ALT GODT ØNSKES FOR FRAMTIDA!!
Comment
Comment