Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, Søndag 6. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VVV View Post
    Wæhler BB faktisk
    I hva da,jada han trøkker til så kortene flagrer rundt han,det er ikke det vi trenger mest for å si det sånn,jeg synes han er for dårlig og alt for primitiv med ball,livredd hver gang han har ballen i beina og med litt press i tillegg da så,da snur jeg meg bort nesten, vi trenger en midtstopper som er god med ball og kan starte igangsetting selv,så slipper berge og grindheim helt ned for å gjøre den jobben,det er sløsing syns jeg. Fotballen har forandret seg,det har ikke wæhler.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
      I hva da,jada han trøkker til så kortene flagrer rundt han,det er ikke det vi trenger mest for å si det sånn,jeg synes han er for dårlig og alt for primitiv med ball,livredd hver gang han har ballen i beina og med litt press i tillegg da så,da snur jeg meg bort nesten, vi trenger en midtstopper som er god med ball og kan starte igangsetting selv,så slipper berge og grindheim helt ned for å gjøre den jobben,det er sløsing syns jeg. Fotballen har forandret seg,det har ikke wæhler.
      Så ikke kampen så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten på spillet hans i går, men jeg viser bare til at VG kåret ham til BB. Mer generelt er jeg enig med deg i at det hender hjernen vil men kroppen ikke får det helt til - og da kommer han seint og (litt for) hardt inn. Det er vel også derfor han legger opp. Uansett - en gammel kriger takket av. Takk for alt, Kjetil!
      "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
        Så ikke kampen så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten på spillet hans i går, men jeg viser bare til at VG kåret ham til BB. Mer generelt er jeg enig med deg i at det hender hjernen vil men kroppen ikke får det helt til - og da kommer han seint og (litt for) hardt inn. Det er vel også derfor han legger opp. Uansett - en gammel kriger takket av. Takk for alt, Kjetil!
        10 gule sier jo sitt..

Men du verden som jeg foretrekker backrekka vår med Kjetil på banen enn uten, gitt den troppen vi har de seneste årene!
        Takk for alt Kjetil! Evig stor

Comment

Det skulle bare mangle at vår gamle kriger takket av karrieren med et siste gult kort. Det gjør vondt å møte Wæhler og sånn skal det liksom være

Takk for alt, Kjetil!

Comment

Noen som bet seg i merke den praktpassningen til Ghayas før 0-2?
            Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
              Jepp. Sakor kommer jo også med vilje og trøkk som tredjesist på ball. Pent.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                Ja. Herlig og uselvisk..

Comment

Veldig bra debut av Grødem. Tror han kan få mye spilletid neste år. Bra kamp av Sakor også, håper virkelig vi klarer å få han på en lengre kontrakt.

Berge, Nakkim, Näsberg, Grødem, Sakor mfl. Mange unge lovende i troppen nå.

Comment

Originally posted by Lego View Post
                    Veldig bra debut av Grødem. Tror han kan få mye spilletid neste år. Bra kamp av Sakor også, håper virkelig vi klarer å få han på en lengre kontrakt.

Jeg ble imponert over Agyiri også. Men blir med en liten bismak, når jeg vet at han hører til City. Uansett, virket som Tippeligaen ikke var et nivå han burde frykte. Har jo skjedd før i Godset at City spillerne har blitt!

Comment

Originally posted by Lego View Post

Enig at Grødem var bra, men med unntak av forkant av målet synest jeg Sakor var litt som en våt tepose i 2 omg. Faktisk hele laget var til tider utrolige tamme. Men men, Ronni får nok fart på dem🙂
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by donny View Post
                        10 gule sier jo sitt..

Men du verden som jeg foretrekker backrekka vår med Kjetil på banen enn uten, gitt den troppen vi har de seneste årene!
                        Takk for alt Kjetil! Evig stor
                        Han måtte jo dra på seg en del "profesjonelle gule" fordi resten av back-rekka var på bærtur hele vår-sesongen. Og det var også et par av de som ikke var så veldig gule heller. KW er min klare favoritt-midtstopper. Selv om han var bedre før, med Panzer, så var det han som fortjente å bli rubler-millionær av de to. Gamle dager med Panzer sine taklinger og farta til Wæhler så skjønner jeg egentlig ikke hvordan vi slapp inn mål.

Comment

Jeg syns Wæhler er en av de beste forsvarsspillerne vi har hatt.
                          Begrensa ferdigheter med ball i beina, ja. Men å krige og vinne dueller /Få ballen VEKK
                          og å gjøre livet surt for motstanderne sine angrepsspillere. Få var bedre - så lenge - etter min mening.

Har og tro på at han 'gjorde andre gode' med sin dønn seriøse holdning og vinnervilje.
                          Hadde alltid lavere puls når KW var i start-11ern...

EN STOR TAKK TIL EN HELHJERTA KJEMPE,!! ALT GODT ØNSKES FOR FRAMTIDA!!

Comment

Working...
                          X