Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Cupfinalen Junior 2016. Vålerenga - Molde, Lørdag 19. November klokka 11.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Grødem er vår beste,hvorfor spiller ikke Ulrik Mathisen?
    Han har vært blant de beste de gangene jeg har sett juniorlaget.

Tror vi kan vine denne etter en god 2 omgang.

Comment

Merkelige regler i junior NM.

Comment

18 bytter og 2×5 i ekstraomganger. For noe tulleopplegg!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          18 bytter og 2×5 i ekstraomganger. For noe tulleopplegg!
          Vi skal sy puter under arma på de yngre vettu! Men er mye rare regler i andre idretter også. Feks damehockey.
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Faen! Veldig gode straffespark i dag, men av en eller annen grunn så skjønte jeg at Ernest skulle bomme

Men for en straffe av Grødem da. Panenka-straffe på en avgjørende straffe!

Synd gutta tapte. Var jevnt men Molde syns jeg var hakket vaskere. Med Amang på banen så tror jeg vi hadde tapt ganske klart.

Kampens dårligste var dommeren! Elendig begge veier!
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Oh shit - uavgjort i kampen, tap i "straffe-lotteriet"...
              Dog bra å se gutta støtte straffebom-skytter Agyiri.

Litt for mye rått spill i 1. omgang. Men mange i denne gjengen kan nå langt.
              HOLD HODET HØYT!

Comment

Molde var et veldig bra lag og vinner litt fortjent ihvertfall, men føler at vi har mye å gå på enn det vi fikk vist idag. Grødem ser ut som en veldig bra signering! Liker godt Henning Tønsberg Andresen på venstresiden og Støer Hagen er en skikkelig vinnerskalle, men burde blitt utvist i 1.

Comment

Det var surt. 1. omgangen er det dårligste jeg har sett av Engas juniorlag noensinne. 2. omgangen helt grei. Synd vi spiller vår dårligste kamp i finalen.

Engas store beholdning er Grødem. Vi har kjøpt en stjerne!

Comment

Originally posted by Calven View Post
                    Som er ute på tur rett som det er, og akkurat det er bekymringsfullt.
                    Litt dårlig situasjonsbedømmelse etter min mening.
                    Så må vi huske at gutten blir 16 i slutten av november (født i 2000). Får være grenser for hva vi forventer. A-lags keeper innen få år.

Comment

Originally posted by Rumex domesticus View Post
                      Så må vi huske at gutten blir 16 i slutten av november (født i 2000). Får være grenser for hva vi forventer. A-lags keeper innen få år.
                      Hør-hør!! Dessverre spilte gutta en av sine svakeste kamper for året, antakelig pga nerver. Synd at Grødems knallskudd ikke gikk tverligger inn, da ville det fort vært Molde som måtte jage, og med farta til Hickson eller Fredrick Pettersen på topp da, kunne vi kontra pokalen hjem. Apropos fart; Elsebutangen var i mine øyne den store skuffelsen i dag.
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                      X