Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Terminlista 2017

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bengt View Post
    Får håpe markedsavdelingen har penger i år så vi kan få folk på stadion. De kommer ikke av seg selv når vi har motstandere ingen bryr seg om.
    Lite penger, men challenge accepted!

Comment

Fornøyd med:
      i) serieåpning hjemme
      ii) 16. mai hjemme (måtte vi skape kultur så vi alltid får dette som RBK og Brann)
      iii) stadionåpning hjemme ved første anledning
      iv) RBK hjemme på Ullevaal (noen er sikkert uenig, men denne kampen har fortsatt potensiale til å dra inn mer enn 20000 og da vil jeg ha kampen der det er plass til det)

Misliker:
      i) Hjemmekamp mot LSK i skoleferien. (Der forsvant 10000 tilskuere - håpet de ville legge de store publikumskampene på optimalt tidspunkt)
      ii) (Slik det er satt opp nå spille kampene pinseaften og pinsedag og ikke 2. pinsedag. Det betyr færre folk på arenaene, men siden vi ikke har hjemmekamp bryr jeg meg ikke)
      iii) Ikke Norway cup-kamp i år - der forsvant det noen tusen til
      iv) Siste serierunde borte (joda, vi må selvfølgelig ha det av og til, men skulle man være så heldig å ta medalje er det urkjipt å ikke få feire det på egen stadion)
      v) At vi skal spille fotball til langt ut i adventstida. Ville heller begynt litt tidligere på våren. (På den andre siden har Norge aldri vunnet en landskamp i november, og kanskje det er bra for lændsen at vi spiller lenger).

Spent på:
      i) Derbylørdagkonseptet: Lørdag har sjelden tatt av som fotballdag i Norge. Vil det ødelegge derbyene å legge de på lørdag eller bli den festen de håper på?
      ii) Åpningskampen: 08 er ikke lenger noen kasteball i eliteserien, og kommer til å spille ultradefensivt og gjøre alt for å ødelegge festen vår.

Comment

Vi starter med mandagskamp, så torsdag og så søndag? Da er det vel bare å forberede seg på unnskyldningene med "vi fikk mange skader i begynnelsen av sesongen så da havnet vi bakpå".

Comment

Originally posted by vif fan View Post
          Fotball skal da spilles i hælja!!
          Mandagskamp mot viking tidlig i april = 20.000 tomme seter.
          Dessverre er det både mandag og fredagskamper også med Discovery. Den moderne fotballen må ha sitt. Må bare håpe de blir færrest mulig, som mot Vikitng blir vi ganske alene på stadion.

Comment

Av de første 17 kampene (der spilletid er bestemt) spiller vi på mandag (3), tirsdag (1), torsdag (1), fredag (1), lørdag (2) og søndag (9).

Kampene starter kl. 15:30 (1), 18:00 (6), 19:00 (4) og 20:00 (6).

Kun én av disse kampene (Vålerenga-Sogndal 23/4) går på betalings-TV. Resten på Eurosport Norge (10), MAX (4) og TVNorge (2).

Det er sikkert like kokos for andre lag, uten at jeg har sjekka det.

Så når Jan Erik Aalbu sa fotball til folket, så var det nettopp det han mente, og ikke folket til fotball...

Tror ikke det blir publikumsrekord i Tippe... eh... Eliteserien i 2017, gitt.

Comment

Discovery skal uansett ha kudos for å ha spikra alle kamptidspunktene på de 17 første rundene. Det gjør reiseplanlegging for bortesupporterne mye lettere.

En annen ting jeg la merke til er at Vålerengas kamper vises på åpne TV-kanal i hele 16 av de 17 rundene som er spikra. Er kun kampen i runde 5 23. april mot Sogndal som man må ned på Bohemen for å se. Tipper markedsavdelinga er greit fornøyd med ekponeringsraten i dette oppsettet....

Comment

Dessverre er det både mandag og fredagskamper også med Discovery. Den moderne fotballen må ha sitt. Må bare håpe de blir færrest mulig, som mot Vikitng blir vi ganske alene på stadion.
                Når det først ble sånn, hjelper det jævlig lite å gjenta hvor få det blir. Det er mere ødeleggende enn noe annet.

Comment

Vi får Sarpsborg 08 og Brann i de to første kampene på ny stadion.
                  Garantert to fulle hus der!
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                    Av de første 17 kampene (der spilletid er bestemt) spiller vi på mandag (3), tirsdag (1), torsdag (1), fredag (1), lørdag (2) og søndag (9). Kampene starter kl. 15:30 (1), 18:00 (6), 19:00 (4) og 20:00 (6).

Det er sikkert like kokos for andre lag, uten at jeg har sjekka det.

Så når Jan Erik Aalbu sa fotball til folket, så var det nettopp det han mente, og ikke folket til fotball...

Tror ikke det blir publikumsrekord i Tippe... eh... Eliteserien i 2017, gitt.
                    Jeg tror faktisk på det motsatte og synes dette er veldig bra og folk vil komme til stadion.

Vi har kun en kamp før kl. 18.00, torsdag er midtukekamp og det var på tide å tette programmet, ene mandagen er annen påskedag, tirsdagen er 16. mai, lørdag 15.30 er i Tromsø, den andre lørdagen er Lillestrøm på Ullevaal.

Får sett de fleste bortekamper, uansett om vi drar på tur eller ser på tv. Kan ikke huske jeg tidligere har gledet meg så over programmet når det har kommet ut. Dette blir et herlig fotballår

Comment

Jeg tror faktisk på det motsatte og synes dette er veldig bra og folk vil komme til stadion.
                      Jeg tar mer enn gjerne feil, og håper du får rett.

Comment

Working...
                      X