Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Asker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Asker

Kamp i Vallhall om ca 50 minutter. Engas 2 ellevere.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ar...e-treningskamp

Flott at det streames! Godt arbeid fra KWR.

Comment

Endelig er det i gang - hærlig at det streames - tusen takk KWR
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Nå fikk ikke jeg sett hele 1 omgang, men av det jeg så, virker det som vi spiller hakket mer direkte under Deila med ønske om å tre igjennom spissene i bakrom. Vil tro en spiller som Azemi passer godt inn i den modellen. Ellers markerte Zahid seg positivt både deffensivt og offensivt, og Felix Myhre var også mye involvert av de minuttene jeg så.

Comment

Blir spennende å se Castro i 10`er rollen og Grødem på kant i denne omgangen.

Comment

Castro med innlegg til Grødem og scoring! Det tror jeg vi vil få se mer av i fremtiden.

Comment

Litt typisk treningskamp dette så man får ta det for det det er.

Noen som ikke trenger treningskamper dog er KWR, flott jobba folkens !
              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Helt ok gjennomkjøring, synes jeg. Asker starter og avslutter best, men synes vi er best totalt sett. Felux Horn Myhre virker veldig lovende. Synes også Grødem, Sandrakumar og Castro viste mye bra. Resten var på det jevne imo.

Noen som hvet hvorfor Lindqvist og Nedrebæ ikke var med i dag? Har ikke hørt på forhånd at noen av dem var skadet, men kan jo være noe jeg ikke har fått med meg. Savnet også Elsebutangen og Agyiri.

Comment

Lindkvist var i hvert fall syk, de andre vet jeg ikke.

Comment

Noen som har hørt noe om skaden til Nakkim? Måtte det bare være noe småpiss.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Noen som har hørt noe om skaden til Nakkim? Måtte det bare være noe småpiss.
                      Ja, jeg så gode nyheter i nettavisen i en sak som handler mest om vår finske prøvespiller. Der står det:

"Nakkim måtte ut med en ankelskade i møtet med Asker fredag, men det skal kun dreie seg om en kakk - ingen vridning" Det må da være gode nyheter. Selv om han hadde en kraftig hevelse.

Link: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423302193.html

Comment

Takker! Da satser vi på at han er tilbake kjapt.

Comment

Working...
                        X