Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Effekten av tribunestøtte

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Effekten av tribunestøtte

Vålerenga har slitt med dårlige treningskamper denne vinteren.

Dette er vært uten særlig publikum

Med mye folk og stemning vil gutta gi alt i første kamp

Jeg håper og tror at vår massive tribunestøtte i første seriekampen 9.april vil sørge for at dem har en sinnsyk vilje til løpe og vinne dueller..

Vår innsats på tribunen vil bikke kampen over til seiere på Ullevaal i år.Sann mine ord

Alle gutta skal ha "gashi" innsats og løpe til man spyr

Kom igjen Enga!
    Blårøde brødre

Re: Effekten av tribunestøtte

helt enig!

etter kampene i vinter SKAL ihvertfall vi på tribunen vise hvem som er best! håper vi får en "cola-effekt" helt fra starten av.. vi begynner å ligne en litt gammel bestefar på tribunen nå, syns jeg. på tide med litt guts og pågangsmot igjen!! håper alle går i seg sjøl og gir absolutt ALT på tribunen - det forventer jeg denne sesongen!! gjør vi det, kommer det til å smitte over på gutta på banen, som igjen gir resultater.

terje

-synger seg rød og hes-

Comment

Tradisjonelt sett har det vel ikke gått spesielt bra med Vålerenga jo flere VIF-supportere det er på tribunen.

Av de 10 mest sette oppgjørene på Ullevaal med Vålerenga i serien, har vi vel én seier eller noe. Den kom mot Stabæk, og føltes vel som tap for de fleste som var der.

Men, er det noe Rekdal har vært flink til i tiden i Vålerenga så er det å bryte slike statistikker.

Comment

Jeg tenkte mest på forsjellen på å spille treningskamper for lite folk og det å spille foran mange folk i viktige seriekamper.

Ikke om det er 14.000 eller 22.000

At man da får tilbake gutsen og 100% innsats

Man gir gjerne litt ekstra når det er bra støtte fra tribunen
        Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den fre, 24 mars 2006 15:09 skrev FrankO:

> Tradisjonelt sett har det vel ikke gått spesielt bra med Vålerenga jo flere VIF-supportere det er på tribunen.

>

> Av de 10 mest sette oppgjørene på Ullevaal med Vålerenga i serien, har vi vel én seier eller noe. Den kom mot Stabæk, og føltes vel som tap for de fleste som var der.

>

> Men, er det noe Rekdal har vært flink til i tiden i Vålerenga så er det å bryte slike statistikker.

> Tenkte på akkurat det samme jeg også

Hadde det vært sånn, så skulle enga ha vunnet ALT de siste 10 - 15 åra, men så lett er det nok, desverre, ikke...

Men vi kan ha trua på at det hjelper, det kan ingen ta i fra oss, og så håper vi at dette smitter over til spillerne, så de yter det lille extra for oss, så de vinner kampene )

Men jeg også begynner å bli smått rastløs og gleder meg villt mer og mer til seriestarten, og jeg har "rensket" stemmen og alt er klart )

Toy S

reisekåt også,og har lyst på en og annen bortetur snart..

Comment

Det blir utrolig viktig med god støtte fra tribunene denne sesongen. Er litt redd for at folk forventer litt for mye og at det blir lite folk på kamper om det butter litt imot til å begynne med. Det er nå Vålerengasupporterne må vise at VIF er kommet for å bli i toppen av norsk fotball og at det krever sitt også av folket på tribunen.

Comment

Joa, men ikke overvurder hverken klanen eller gutta i den vakre blå

Toy S

nøktern optimist

Comment

Og synginga vår de siste årene har ikke vært en all verden heller.

Comment

Men i år derimot, da.............., da..........., da skal vi faen steike meg stå på skikkelig både på vestbredden og i cola, og overalt ellers også for den sags skyld...

Nå er nok nok, og nå SKAL vi stå på hele tiden, selv om spillet kanskje er litt bob bob noen ganger eller at vi ikke scorer kjappt nok....

Nå skal vi holde oss på TOPP supportermessig, koste hva det koste vil )

Toy S

god råd i morgen,da lønna kommer

Comment

Working...
                  X