Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1. Serierunde! Vålerenga - Viking. Mandag 3. April klokka 19.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1. Serierunde! Vålerenga - Viking. Mandag 3. April klokka 19.00.

Da er det 2 uker igjen til det braker løs!

For de som enda ikke har fiksa sesongkort, er billettsalget i gang http://www.vif-fotball.no/nyheter/bi...et-har-startet

Vi er inne i året da vi får vårt nye hjem, men gutta trenger alle også på Ullevaal, så vi er med når vi flytter inn på Vålerenga Stadion i September.

Vi har sett bra ut i treningskampene, og det virker som om Ronny & co har fått satt laget og spillestil kjapt.

Er vi klare?

Kom igjen Enga!!

Klar som faen! De siste treningskampene har gitt meg trua på at vi kan bli mer underholdende å se på enn på lang tid.
    Skulle gjerne sett en stopper inn, men what the hey, vi klarer oss vel greit nok med de vi har.
    Jeg tror vi vinner åpningskampen.
    Viking er omtrent der vi var i fjor. Masse negativt, snakk om likegyldighet osv. Vi er fulle av optimisme og pågangsmot.

Det er ikke verdens undergang om vi taper, men det hadde klart vært et antiklimaks. Entusiasmen blandt publikum trenger en seier i første kamp. Eller, det ville iallefall hjulpet en hel del.

Det er fullt mulig å plukke 9 poeng på den første uka, noe som hadde vært magisk! 7 poeng er også bra. 5 er ok, men litt skuff. 4 eller mindre er er ikke godt nok.

Gleder meg ihvertfall som en unge!

Comment

DNB kunder får billett til 50 spenn
      https://www.deltager.no/seriestart_valerenga_viking

"Alle billettinntekter som DNB får inn på Vålerengas kamper er øremerket Vålerengas sosiale profil. Til denne kampen støtter vi Stiftelsen Vålerenga Fotball Samfunn og deres tette samarbeid med Radiumhospitalet og kreftsyke barn."

Comment

Hvordan tror dere laget blir?
        Kamp om plassen på venstrebacken og så kan det jo komme inn en ny stopper denne uka.
        Med stallen vi har nå ville jeg startet sånn:

Sandberg
        Lundstrøm Nation Nakkim Juklerød
        Grindheim Lekven Zahid
        Finne Moa Keita
        EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
          Kamp om plassen på venstrebacken og så kan det jo komme inn en ny stopper denne uka.
          Med stallen vi har nå ville jeg startet sånn:

Sandberg
          Lundstrøm Nation Nakkim Juklerød
          Grindheim Lekven Zahid
          Finne Moa Keita
          Om alle hadde vært fit for fight er jeg enig; men tipper det kan være usikkerhet rundt Grindheim og/eller Lekven, så blir ikke overrasket om Stengel starter.
          I tilleg har jeg mine tvil på at Keita er god nok form til å starte. Tipper Grødem starter.

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post

Sånn det ser ut nå, med forbehold evt. nye spillere inn:

Sandberg
            Lundström - Nation - Nakkim - Lindkvist
            Lekven, Grindheim, Ghayas
            Finne - Moa - Jukle.

Tviler litt på at Keita er klar til første serierunde. Mangler vel litt på kampformen.

Comment

Originally posted by donny View Post
              Om alle hadde vært fit for fight er jeg enig; men tipper det kan være usikkerhet rundt Grindheim og/eller Lekven, så blir ikke overrasket om Stengel starter.
              I tilleg har jeg mine tvil på at Keita er god nok form til å starte. Tipper Grødem starter.
              Grødem er skada mener jeg å huske. Tipper, som JørgenH, at Lindkvist kommer inn på venstresida sammen med Jukle.
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                Grødem er skada mener jeg å huske.
                Er Grødem skadet ? Han spilte jo og scoret for U18 Landslaget nå nylig. Jeg tror ikke Grødem kommer til å starte så mange kamper med det første selv om han spilte mye i vinter. Han er absolutt god nok til å bidra, men tror neppe han blir å se fra start mange ganger frem til sommeren.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                  Er Grødem skadet ? Han spilte jo og scoret for U18 Landslaget nå nylig. Jeg tror ikke Grødem kommer til å starte så mange kamper med det første selv om han spilte mye i vinter. Han er absolutt god nok til å bidra, men tror neppe han blir å se fra start mange ganger frem til sommeren.
                  Med fare for å være ansvarlig for fake news; mener Deila nevnte at Grødem er ute en tre ukers tid i intervjuet før Kongsvinger-kampen.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Bare 1 uke igjen nå!!
                    Fy flate så deilig det skal bli med seriestart.
                    Blir meget spennende å se hva vi klarer å hoste opp i forsvaret vårt før fredagen er over

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                      Med fare for å være ansvarlig for fake news; mener Deila nevnte at Grødem er ute en tre ukers tid i intervjuet før Kongsvinger-kampen.
                      Du kan høre her selv: https://www.youtube.com/watch?v=FjgWnWr2YVY

Han sier ingenting om at Grødem er skadet, så det er nok fake news mister Grødem spilte forrige U18 kamp for Landslaget nå nylig og scoret han.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                        Du kan høre her selv: https://www.youtube.com/watch?v=FjgWnWr2YVY

Han sier ingenting om at Grødem er skadet, så det er nok fake news mister Grødem spilte forrige U18 kamp for Landslaget nå nylig og scoret han.
                        Da legger jeg meg langflat og sier meg enig i at Grødem fort kan havne på vingen!
                        - Douglas Adams

Comment

6 Dager igjen!

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                            Sånn det ser ut nå, med forbehold evt. nye spillere inn:

Sandberg
                            Lundström - Nation - Nakkim - Lindkvist
                            Lekven, Grindheim, Ghayas
                            Finne - Moa - Jukle.

Tviler litt på at Keita er klar til første serierunde. Mangler vel litt på kampformen.
                            Hørt rykter om at Keita har vært god på trening og er nærme en startplass.
                            Blir spennende å se hvordan Deila setter opp laget.
                            EVIG VIF

Comment

Informasjon og link til kjøp av sesongkort.
                              Informasjon og link til kjøp av enkeltbilletter.

Du får naturligvis kjøpt begge deler i Sjappa (her er åpningstidene dems den neste uka). Det er ikke mulig å kjøpe sesongkort på Ullevaal.

Minner også om at dette blir debuten til Vålerenga Fanzone hvor blant andre Vålerenga 2006 møter Bøler 2006 i Street Football (ballbinge). Fanzone-opplegget starter klokka 17 - samtidig som billettlukene åpnes.

Dollys og Egon serverer fortsatt øl og pizza.

Comment

Working...
                              X