Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1. Serierunde! Vålerenga - Viking. Mandag 3. April klokka 19.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Angående Dagbladets clickbait i går kveld, "Ekspert om svakt oppmøte på Ullevaal Stadion: - Vålerenga har et for dårlig produkt", sier Morten Nydal følgende på Facebook i dag (for de uinnvidde, Nydal er sjef for privatmarkedet i Vålerenga, og har da ansvaret for bl. a. å få tilskuere på kamp - han er altså min sjef da jeg også jobber med det samme):

Sammenlignet med i fjor har vi netto fjernet 1500 fri-/gratis sesongkort. Det vil si at vi sammenlignbart ville hatt over 10.000 i publikumstall på mandag kveld - noe som nesten er all-time-high. I fjor trakk samme kamp ca 7.500. Vi har mao betydelig publikumsøkning, noe ingen av ekspertene har fått med seg selvfølgelig.

Jeg håndterte 7-8 klager fra publikum på mandag. Samtlige gikk på at det var for mye folk og for mye stemning der de var. De kan vi flytte til Hovedtribunen, så det går fint. Jeg tenker at når dette er utfordringene vi har, så er vi på rett vei...

Folkens, så lenge vi speller på Ullevaal, blir det aldri "15.000 på hver kamp". Det har det aldri vært. Det er bare storkamper som trekker slike tall, og så var det noen få sesonger for drøyt ti år siden man var i nærheten. Men ikke mot Viking. Og ikke mot Sandefjord og slikt heller.

Det kommer med egen stadion. Full fest på torget. Du og jeg og Vålerenga.

Fram til da trener vi på Ullevaal. Og på mandag opplevde jeg bedre stemning på Ullevaal enn på mange år. Takk til Klanen, Ikaros og andre trofaste supportere for en fantastisk ramme fra Supporter. Patriot leverte også, og Miniklanen. Og dere på Hovedtribunen så på!

Sees på søndag, skal vi si 7000 av dere? Gjerne flere. I så fall er det jævlig bra.

Comment

Working...
    X