Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Muhammed Keita!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen Muhammed Keita!

Lån med oppsjon til sommeren.

Hvis det ikke blir mål nå, blir det aldri mål!

Velkommen. Signer kontrakt når låneavtalen går ut!

Comment

Hehe, vi tørster etter rykter og nye signeringer. Når det først skjer er det stille som natta på forumet
      Det er hardt å være supporter

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
        Hehe, vi tørster etter rykter og nye signeringer. Når det først skjer er det stille som natta på forumet
        Det er hardt å være supporter
        Har da vært masse snakk om dette, bare ikke i denne tråden.

Comment

Velkommen! Fett med enda mer konkurranse i angrepet - ser frem til flere klasseskåringer fra Muhammed!
          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Må innrømme at jeg syns signeringen først virka unødvendig - Vi HAR fått inn Finne som makker/erstatter til Moa. Og en del unge "banker på"... Hva skulle vi da med en som bare blir til utpå sommeren?

Men etter å ha sett intervjuet med han og høre hvor ambisiøs han er på klubbens og på egne vegne, så ble jeg straks mer positiv. Han kan tilføre gutta en del mht. 'attitude' - i tillegg til ferdigheten sine.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/mu...-for-valerenga

Velkommen Muhamed!

Comment

Velkommen Keita ⚽👍
              Gimme hope johanna

Comment

Haha!! Keita, ass... "Helland er en tulling" "Han når meg ikke til knærne"

Så digg med løs kanon/storkjeft/klovn i klubben! Hører til i Enga!
                Ikke syt - syng!

Comment

Fantastisk signering! Håper han storspiller og vi kan benytte oss av opsjon om kjøp. Riktig alder, riktig holdninger, og godt forhold til Deila.
                  Dessverre er Fredheim Holm fryktelig skadeutsatt, og forlenger neppe kontrakten sin, og jeg anser Keita som den perfekt arvtaker! Godt jobba!

Comment

Du er eplekjekk på helt riktig måte Muhammed!

Verbal takling, rett på ball:
                    – Skjønner du at det kommer til å bli oppmerksomhet rundt dette?
                    – Jeg gleder meg. Du kan sette to streker under det: Helland er en tulling, sier Keita.

Nesten så denne involveringen i seg selv gjør Keita fortjent til egen sang. Ville det vært helt feil å bruke den gamle Mohammed Fellah-sangen?
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

"Mohammed Keita FOR en mann, Helland når'ke te ankla på han!" tralala
                      Seriemester 2005

Comment

Working...
                      X