Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skadetråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    DFH har kontrakt ut 2018. Moa ut 2019. Tror vi får betrakte dem som luksusspillere som spiller når de er friske, men som ikke kan regnes med gjennom en hel sesong.
    Ser jo den, men den luksusen har vi dessverre ikke råd til, selv om spillerne selvsagt har sitt på det tørre og vi skal oppfylle forpliktelsene våre. Føles ille å skrive det, men håper nesten de tar en "Hæstad" ved sesongslutt.
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
      Ser jo den, men den luksusen har vi dessverre ikke råd til, selv om spillerne selvsagt har sitt på det tørre og vi skal oppfylle forpliktelsene våre. Føles ille å skrive det, men håper nesten de tar en "Hæstad" ved sesongslutt.
      Enig, og det gjelder spesielt Moa. Fredheimen har vist at han kan være i godt gammelt slag i perioder.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
        Enig, og det gjelder spesielt Moa. Fredheimen har vist at han kan være i godt gammelt slag i perioder.
        Tror ærlig talt ar Moa ikke er spesielt dyr i drift. Tror han er en ressurs for klubben, men kanskje ikke førstelaget

Comment

Moa er vel blant våre aller best betalte spillere. Tipper omlag to millioner i året. Det var vel først og fremst sign on fee-en som var feit i forbindelse med Moa-overgangen, og den tok Trøim, så lønna hans er innenfor lønnsrammene til klubben. I likhet med mange andre tror jeg at han er ferdig som stabil toppspiller, så skulle gjerne sett av vi fikk frigjort de pengene. Synd han har kontrakt i to år til.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
            Moa er vel blant våre aller best betalte spillere. Tipper omlag to millioner i året. Det var vel først og fremst sign on fee-en som var feit i forbindelse med Moa-overgangen, og den tok Trøim, så lønna hans er innenfor lønnsrammene til klubben. I likhet med mange andre tror jeg at han er ferdig som stabil toppspiller, så skulle gjerne sett av vi fikk frigjort de pengene. Synd han har kontrakt i to år til.
            Jeg er ganske sikker på at ingen av spillerne tjener over en million kroner i året. Men Moa gjør jo i praksis det hvis man regner signeringsbonusen som en del av lønna.

Moa kan sikkert bidra på mange områder. Som "VIF-ambassadør", i markedsavdelingen e.l., og sikkert også på treningsfeltet.

Så må vi ikke glemme at han putta i to kamper på rad før ferien.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
              Jeg er ganske sikker på at ingen av spillerne tjener over en million kroner i året.
              I 2015 hadde i hvert fall Grindheim, DFH, Hirsch og Lindqvist over millionen (Grindheim lå på 2,5 mill men han kan jo ha andre inntekter enn Enga seff). Hvordan det ser ut i 2017 aner jeg ikke.
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
                I 2015 hadde i hvert fall Grindheim, DFH, Hirsch og Lindqvist over millionen (Grindheim lå på 2,5 mill men han kan jo ha andre inntekter enn Enga seff). Hvordan det ser ut i 2017 aner jeg ikke.
                Kan det stemme at DFH og Grindheim siden den gang har skrevet nye kontrakter, kanskje? I så fall tror jeg begge to har gått ned i lønn i forhold til de kontraktene de skrev da Reka hentet dem tilbake i 2013. I da tipper jeg Moa, DFH, Grindheim og Azemi ligger på rundt en mil eller merl, kanskje Adam Larsen også.

Comment

Ifølge alle meldinger var det slutt på de vanvittige lønningene når vi gikk over til 2017. Da ble vel kontraktene med Hichfelt og Muri over. Det er umulig å tenke seg at klubben lagde nye lignende kontrakter, millionen må være maks. Og det er veldig få som fortjener så mye.

Comment

Noen som vet hvor lenge Finne er ute?

Comment

Working...
                    X