Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

6. Serierunde! Odds Ballklubb - Vålerenga. Søndag 30. April 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6. Serierunde! Odds Ballklubb - Vålerenga. Søndag 30. April 20:00

Ny kamp nye muligheter!

2 lag som har hatt en skuffende sesongåpning og bør reise seg snart.
    Vi vant kampen mot Sogndal uten å imponere i forrige helg.
    Vi får håpe trenden fortsetter og at vi sender Odds ned i gjørma.
    Ingenting varmer mer enn å høre Fagermo klage og syte etter å ha tapt mot Enga.
    Det ryktes om 8 fulle busser som skal ned til Skien, så liv og røre skal det nok bli!

God kamp!

Ryktes at John Christian Elden skal dømme kampen, i Svein-Erik Edvartsens fravær.

JusDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Jeg spiller ikke fantasy selv, men bruker noen ganger sidene deres til å få oversikt over skader. Da særlig på motstanderne våre. De operer med frisk rød og gul. Rød betyr at en spiller garantert ikke spiller neste kamp og gul at det er 50 50 for at han spiller. Ikke veldig nøyaktig altså. Moa har i flere kamper vært skadefri i følge dem, men har nå blitt rød. https://fantasy.eurosport.no/a/stati...now_cost/te_15 Vet de noe vi ikke vet eller er det en feil? Jeg fikk med meg at han ikke var i de to siste troppene (sogndal og gran), men fikk inntrykk av Deila intervjuet før sogndal kampen at han var rett rundt hjørne. Så spørsmålet er vet noen noe om skadesituasjonen til Moa?

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Ryktes at John Christian Elden skal dømme kampen, i Svein-Erik Edvartsens fravær.

JusDuck.
        Er vel mer sannsynlig at han blir leiet inn for å gi oss et skikkelig forsvar?

Comment

Vurderer for første gang på sikkert 10 år å dra på bortekamp siden det er fridag mandag..
          Var på Falkum (tror jeg) når vi stoppa klokka dems en gang i tide.

Hvordan er ståa om dagen egentlig? Hvilke busser har plass til et par "gamle nykomlinger"?

Comment

Originally posted by j_robber View Post
            Vurderer for første gang på sikkert 10 år å dra på bortekamp siden det er fridag mandag..
            Var på Falkum (tror jeg) når vi stoppa klokka dems en gang i tide.

Hvordan er ståa om dagen egentlig? Hvilke busser har plass til et par "gamle nykomlinger"?
            Rimelig mange har visst meldt seg på allerede, men tvi-tvi! Denne generelle oversikten over busser kan være et sted å starte letingen:
            http://www.klanen.no/Blogger/Trond-L...ng-i-naerheten

Comment

Det er visst bare 20 billetter igjen av de 300 første som ble lagt ut i Sjappa. Det jobbes med å få lagt ut de resterende 300. Her blir det fullt!

Comment

Mulig det er hukommelsen som spiller meg et puss, men jeg mener vi har gjort det helt greit mot odd de siste sesongene. Vi vant vel i skien sist?
                Føler kampen er helt åpen og at det absolutt er mulig å dra med seg 3 poeng hjem. Allikevel er jeg redd vi kanskje blir skuffet. Odd har åpnet dårlig og gikk på en smell mot viking sist (og ødela kupongen min). Tror de er ganske revasjesugne. La oss bare håpe det blir nervøst og krampaktig. Vi burde kanskje fokusere litt mer på å stenge sjappa og dra ned tempoet enn vi pleier. Jo lemger tid det går, dess mer utålmodige og frustrert vil de bli. Hjemmefansen kan fort snu seg mot dem, og det kan tale til vår fordel.
                Vi spiller borte mot et lag som må tåle å være favoritter i denne kampen. Vi trenger ikke ta en "borte mot godset" som for et par år sida. For det var feigt og ga oss nada, men bare bruke huet og spille på resultat. Holder vi nullen til pause tror jeg fort odd blir stressa og kan komme til å satse fremover, noe som vil gi større rom for oss.

Kom igjen! Denna tar vi!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                  Mulig det er hukommelsen som spiller meg et puss, men jeg mener vi har gjort det helt greit mot odd de siste sesongene. Vi vant vel i skien sist?
                  Føler kampen er helt åpen og at det absolutt er mulig å dra med seg 3 poeng hjem. Allikevel er jeg redd vi kanskje blir skuffet. Odd har åpnet dårlig og gikk på en smell mot viking sist (og ødela kupongen min). Tror de er ganske revasjesugne. La oss bare håpe det blir nervøst og krampaktig. Vi burde kanskje fokusere litt mer på å stenge sjappa og dra ned tempoet enn vi pleier. Jo lemger tid det går, dess mer utålmodige og frustrert vil de bli. Hjemmefansen kan fort snu seg mot dem, og det kan tale til vår fordel.
                  Vi spiller borte mot et lag som må tåle å være favoritter i denne kampen. Vi trenger ikke ta en "borte mot godset" som for et par år sida. For det var feigt og ga oss nada, men bare bruke huet og spille på resultat. Holder vi nullen til pause tror jeg fort odd blir stressa og kan komme til å satse fremover, noe som vil gi større rom for oss.

Kom igjen! Denna tar vi!
                  Vi har vært gode mot ODD på bortebane. Jeg tror også hvis vi er smarte, kan vi ta dem.
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Kom igjen! Denna tar vi!
                    Det er en dårlig tradisjon at for lag som sliter så snur det mot Vålerenga!
                    Men nå sliter vi selv, så kanskje man kan bryte den tradisjonen.

Comment

Odd spillerene er energiløse og mangler krefter etter at de økte sin treningsmengde med 30% i vinter. De er overtrente og har gått på en smell. Jeg tror vi vinner den kampen hvis vi øker energinivået vårt med 20-30% som Deila sa vi hadde inne. Går vi ut i 100 og sprudler av energi, krefter og innsats så tar vi den her. Odd vil antageligvis være i kjempeform etter sommeren en gang. Vi møter de sånn sett på ett gunstig tidspunkt. De har også spillere som Zekhnini, Occean og Broberg ute med skade.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                        Går vi ut i 100 og sprudler av energi, krefter og innsats så tar vi den her.
                        Tror jeg du har rett i, men jeg synes ikke jeg har sett VIF gå ut i 100 i noen kamper på lang, lang (lang!) tid. Er egentlig usikker på om jeg i det hele tatt har sett laget noe særlig over 80% i år.
                        Halmstrået i Skien er at Odd går for halv maskin og at vi holder oss stabilt over 75% kampen gjennom, med godperioder opp mot / over 90.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                          Odd spillerene er energiløse og mangler krefter etter at de økte sin treningsmengde med 30% i vinter. De er overtrente og har gått på en smell. Jeg tror vi vinner den kampen hvis vi øker energinivået vårt med 20-30% som Deila sa vi hadde inne. Går vi ut i 100 og sprudler av energi, krefter og innsats så tar vi den her. Odd vil antageligvis være i kjempeform etter sommeren en gang. Vi møter de sånn sett på ett gunstig tidspunkt. De har også spillere som Zekhnini, Occean og Broberg ute med skade.
                          Er Occean ute? I følge Fantasy så er han klar til kampen mot oss, men vet ikke om det kan stoles på.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                            Er Occean ute? I følge Fantasy så er han klar til kampen mot oss, men vet ikke om det kan stoles på.
                            Varden erfarer at dette blir laget som møter oss:

Rossbach Ruud - Semb - Hagen - Grøgaard Samuelsen - Oldrup - Nordkvelle Riski - Agdestein - Diouf

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                              Occean er ute ja.

Comment

Working...
                              X