Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Showkamp 2017

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by christer1913 View Post
    Stengel da? Han er Manu supporter som veldig gjerne ville spilt. Tolker ikke det veldig bra...
    Stengel spilte 90 min i går for rekruttlaget.

Comment

• At Sandberg har blitt så usikker om dagen er nok 90% psykisk. Nå er han inne i en dårlig periode, og blir sannsynligvis veldig bevisst på det hver gang han får ballen i beina. Glad vi har Adam ja, og håper Sandberg finner tilbake tryggheten!

25137 billetter solgt... Litt lavere enn jeg trodde, altså. Kommer vi til å få vite om det er nok til å utløse bonusen?

Comment

• Hvorfor spiller ikke Stengel. På vei ut?.

Comment

• Originally posted by Rumex domesticus View Post
          Nakkim spilte 90 min i går. Hay satt på benken, kom inn for Fridjonsson til pause.
          Sånn det var ja.

Comment

• Selv om Stengel spilte 90 i går er det rart han ikke får 10 min på slutten.

Comment

• Det at stengel ikke får et eneste minutt er et ganske sterkt tegn på hva som er i vente.....

Comment

• Originally posted by Gorg View Post
                Selv om Stengel spilte 90 i går er det rart han ikke får 10 min på slutten.
                Ikke om du så gårsdagens kamp. Han har vært sjuk lenge, var utslitt etter 60, men måtte spille ut.

Comment

• Synes Tollås, Ghyas, Lundstrøm og Fridjofsson gjorde det bra.
                  Savnet Grindheim

Comment

• Originally posted by vif fan View Post
                    Det at stengel ikke får et eneste minutt er et ganske sterkt tegn på hva som er i vente.....
                    Ikke nødvendigvis. Spilte 90 min i går etter lang tids sykdom og har sikkert godt av å hvile i dag. I tillegg hadde vi mange midtbanespillere på benken som har fått betydelig færre sjanser til å vise seg fram i løpet av sesongen enn det Stengel har. Naturlig at Agyiri, Fridjonsson, Horn Myhre, Dønnum, Berntsen og Abdi fikk muligheten i dag.

Comment

• Originally posted by panzer View Post
                      Synes Tollås, Ghyas, Lundstrøm og Fridjofsson gjorde det bra.
                      Savnet Grindheim
                      Hadde håpet Ghayas ville vise seg frem enda litt mer, mtp salg. Dønnum var også frisk

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
                        Ikke nødvendigvis. Spilte 90 min i går etter lang tids sykdom og har sikkert godt av å hvile i dag. I tillegg hadde vi mange midtbanespillere på benken som har fått betydelig færre sjanser til å vise seg fram i løpet av sesongen enn det Stengel har. Naturlig at Agyiri, Fridjonsson, Horn Myhre, Dønnum, Berntsen og Abdi fikk muligheten i dag.
                        Men hvis intensjonen ikke var å bruke han, hvorfor ta han med i troppen? Det å ha med 12 spillere på benken er jo egentlig ganske dårlig gjort mot 12. mann uansett hvem det hadde vært.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                          Men hvis intensjonen ikke var å bruke han, hvorfor ta han med i troppen? Det å ha med 12 spillere på benken er jo egentlig ganske dårlig gjort mot 12. mann uansett hvem det hadde vært.
                          Sikkert greit å ha med en ekstra i tilfelle skader. Jeg tror ikke det er noen dramatikk i at Herman ikke var på banen i dag.

Comment

• Synest Dønnum virker fresk jeg!
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Artig å lese at United supporterne var fornøyd med andre omgangen (redcafe). De skulle bare vist at vi stilte med Vålerenga2/Grorud i den omgangen

Comment

Working...
                              X