Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

8. Serierunde! Aalesunds FK - Vålerenga. Fredag 12. Mai 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 8. Serierunde! Aalesunds FK - Vålerenga. Fredag 12. Mai 19:00

Igjen en ny og viktig kamp.
    Vi har 7 poeng etter 7 kamper noe som ikke er godt nok.
    Men heldigvis har vi to kamper på kort tid hvor vi kan reise oss å se oppover på tabellen.
    Aafk har imponert stort de siste kampene med seier mot Molde og poeng mot Rbk på bortebane.
    Aafk har 11 poeng, så de drar ifra oss med seier på fredag.

Håper at skadene våre snart er over og at vi kan stille opp med vårt antatt sterkeste ellever.
    Kampen her må vi ha et vanvittig høyt balltempo og agressivitet for å bryte ned forsvaret til sunnmøringene.

God kamp!

Har vi noengang vunnet i Ålesund?

Comment

Så vidt jeg kan se har vi ikke vunnet i Aalesund siden 2005. Det året rykket Aafk ned.
      I 2007 ble det tap.
      I 08 uavgjort
      2009-2015: tap
      2016: uavgjort

Det stinker ikke akkurat B av denne kampen.
      På den annen side; en eller gang må det snu der også.

Blir neppe mye mål i denne kampen. Viktig å score først.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Har vi noengang vunnet i Ålesund?
        Ja vi har vunnet der, men det er en stund siden nå.
        Etter min mening er kampene mot Ålesund sesongen hyggeligste. Er det noen som tar oss godt i mot er det sunnmøringene.
        Alltid god stemning.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
          Ja vi har vunnet der, men det er en stund siden nå.
          Etter min mening er kampene mot Ålesund sesongen hyggeligste. Er det noen som tar oss godt i mot er det sunnmøringene.
          Alltid god stemning.
          Da er det på tide med en seier der nå!
          Blir ikke lett å bryte ned forsvaret til Ålesund, men regner med at de er tar flere sjanser offensivt hjemme. Bortekampene til Ålesund i det siste har ihvertfall vært imponerende!

Comment

Så kampen mot Molde i helga og jeg synes de var imponerende til tider. Hvis de spiller like godt mot oss blir det tungt.

Husker han har blitt nevnt før her når det har vært diskutert venstreback, men Kirkeskov har vært solid nesten hver gang jeg har sett han. Hvis det er økonomisk mulig bør det være en opplagt spiller å hente da hverken Näsberg eller Juklerød ikke har overbevist hittil.
            Serimester 2018!

Comment

12 år siden siste seier i Ålesund. Kan ikke se at den neste kommer nå. Til det har vi vært for dårlige. Rett og slett.
              Takker og bukker for poeng her, men er stygt redd vi reiser slukøret hjem igjen.

Prøver ikke å være negative, eller å takke ned på gutta. Det er bare en bortekamp mot et bedre lag. På en bane vi ikke har vunnet på siden 2005.
              Statistikken er imot oss.

Men som nevnt over så er det nødt for å endre seg før eller senere, så det er alltids lov å håpe.

Comment

Bare. Vinn. Den. Jævla. Kampen.

Hadde jo vært fint om Deila og laget klarte å få med seg et resultat som ikke bare er som forventet eller dårligere.

En seier her, som følges opp med en hjemmeseier 16.mai, gjør nok at vi kan putte frykten om et nytt 2016 litt bak oss.

Det trenger vi.

Comment

Med keeperen de har kan jeg ikke skjønne hvordan vi skal klare å skåre. Men vi gir aldri opp...

Comment

Her er mitt lag:
                    Sandberg
                    Lundstrøm-Nakkim-Jääger-Näsberg(Juklerød hvis klar)
                    Grindheim-Lekven
                    Berntsen-Zahid-Finne
                    Keita

I mangel på bedre alternativer, så vil jeg gi Berntsen en kamp til. Hadde ingen stor kamp sist, men synes ikke han var så ille som mange vil ha det til. Med unntak av 2 dårlige cornere som kom kort tid etterhverandre, så hadde han ihvertfall en fin corner som Grindheim satt i tverrliggern, og et meget godt innlegg til Zahid som burde ha scora. Så han var litt uheldig at han ikke fikk en assist.
                    Ejuke ser spennende ut, men synes han burde få innhopp som sist. Virker som han trenger en del skolering sånn umiddelbart. Føler litt det samme som Grødem nå, at han burde få innhopp fra benken.

Hvis Moa er skada, så håper jeg vi får sett Keita som spiss. Han virker veldig hissig på å avslutte, så kanskje han burde spille foran i stedet for kant? Finne er best på venstrekant, men desverre er Ghayas det også. Ghayas må finne ut av 10'ern igjen!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      Her er mitt lag:
                      Sandberg
                      Lundstrøm-Nakkim-Jääger-Näsberg(Juklerød hvis klar)
                      Grindheim-Lekven
                      Berntsen-Zahid-Finne
                      Keita

I mangel på bedre alternativer, så vil jeg gi Berntsen en kamp til. Hadde ingen stor kamp sist, men synes ikke han var så ille som mange vil ha det til. Med unntak av 2 dårlige cornere som kom kort tid etterhverandre, så hadde han ihvertfall en fin corner som Grindheim satt i tverrliggern, og et meget godt innlegg til Zahid som burde ha scora. Så han var litt uheldig at han ikke fikk en assist.
                      Ejuke ser spennende ut, men synes han burde få innhopp som sist. Virker som han trenger en del skolering sånn umiddelbart. Føler litt det samme som Grødem nå, at han burde få innhopp fra benken.

Hvis Moa er skada, så håper jeg vi får sett Keita som spiss. Han virker veldig hissig på å avslutte, så kanskje han burde spille foran i stedet for kant? Finne er best på venstrekant, men desverre er Ghayas det også. Ghayas må finne ut av 10'ern igjen!
                      Nakkim istedet for Nation? Husker du hvordan det gikk sist han spillte på norvestlandet?
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Nakkim istedet for Nation? Husker du hvordan det gikk sist han spillte på norvestlandet?
                        Det var feil skrevet av meg. Nation er selvfølgelig soleklart førstevalg nå,og bør spille med Jææger i midten.

Comment

Noen som vet status på Moa?
                          For de som kan styre sitt eget lag:
                          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                            Noen som vet status på Moa?
                            Mange som lurer på det.
                            Men det er hemmelig fra klubben sin side.

Comment

Og hva skjer med Rasmus Lindkvist? Er han skada eller ute i kulda?

Comment

Working...
                              X