Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - RBK søndag 28. mai kl. 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - RBK søndag 28. mai kl. 20.00

Jeg kjenner jeg blir litt irritert....

https://ruter.no/avvik/t-banen-steng...indern--froen/

Når det endelig kan bli litt folk på tribunen, ja, da stenges t-banen...

-jørn-
    (*´ェ`*)

Fremstår vanvittig korttenkt. Håp om at arbeidet er ferdig til kl 18?

Comment

DnB's 2500 billetter var populære.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/bi...armt-hvetebrod

Comment

Originally posted by loco View Post

-jørn-
        Man kan fortsatt ta banen andre veien. Tar ikke så veldig mye lenger tid fra Jernbanetorget.

Comment

Vi kan nok forvente en del av disse østlandske leke"supporterne" til Rosenborg. Folk uten tilknytning i det hele tatt, men som ble "supportere" fordi de ville holde med de som vant. Folk man bare ler av og ikke respekterer, men de gir jo noen kroner i kassa. Det er flott.

Kai Erik Steen dømmer matchen.

Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Vi kan nok forvente en del av disse østlandske leke"supporterne" til Rosenborg. Folk uten tilknytning i det hele tatt, men som ble "supportere" fordi de ville holde med de som vant. Folk man bare ler av og ikke respekterer, men de gir jo noen kroner i kassa. Det er flott.

Kom igjen Enga!
            Steen igjen? Han var jo ekstremt begredelig sist han dømte oss.... herre !
            Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by loco View Post

-jørn-
              Det er mange år siden Oslo kommune og oslobaserte firmaer brydde seg om Vålerenga. Dette er ett eksempel. Et annet er å legge Musikkens dag til samme dag som VIF-RBK, som vel skjedde for 2-3 år siden, og muligens også en gang tidligere.

Har gitt opp Oslo!

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                Steen igjen? Han var jo ekstremt begredelig sist han dømte oss.... herre !
                Vi fikk straffe mot Stabæk på Ullevaal, den var dog soleklar. Mande Sayouba med kraft og strake bein. Rekdal gikk ut å sa at den var håpløs, Jesper Mathisen at den var helt klar. Noe som selvsagt er rett. Nok en flau uttalelse fra Kjetil Rekdal.

Comment

Vi fikk straffe mot Stabæk på Ullevaal, den var dog soleklar. Mande Sayouba med kraft og strake bein. Rekdal gikk ut å sa at den var håpløs, Jesper Mathisen at den var helt klar. Noe som selvsagt er rett. Nok en flau uttalelse fra Kjetil Rekdal.
                  Den straffen, som også var riktig og så VELDIG RIKTIG ut fra min posisjon på motsatt side, har jeg sett mange ganger i reprise og like mange ganger "live" IRL etter at jeg kom hjem og kan egentlig ikke skjønne at dommeren klarte å se det, med mindre han har røntgensyn. Uansett, flaks for oss.

Tross det, så var dommeren svært elendig. Og han har historikk på seg å gjøre mange grove feil og rare avgjørelser. Men hvilken dommer i Norge har vel ikke det.

Husker i alle fall at jeg var svært sinna på dommeren, og ser at flere var oppgitte på dommer i kamptråden også.

Får håpe at han er bedre denne gangen. Men RBK er RBK. Ser for meg flere avgjørelser i favør dem.

Negativ nå ja, men det skjer som regel alltid. Har sett kvesting på overtid som ikke har blitt blåst på. Jeg har sett trøndere beite på Ullevaalgresset i 90 minutter tidligere, uten at dommer har reagert på det. Så er forberedt på noen grå hår til

Fagermo 2020

Comment

Kom igjen Enga!
                    "Uten tilknytning" du?
                    De fleste RBK-supportere jeg kjenner har en onkel som en gang traff en fyr som kjente en som nesten hadde møtt Gøran Sørloth på en besinstasjon.

Comment

Litt usikker før RBK kampen, men det blir nok seier likavæl.

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
                        Litt usikker før RBK kampen, men det blir nok seier likavæl.
                        Tenk for en drøm å kunne si det samtidig som en er sånn noen lunne oppegående og edru i tillegg...

Comment

2 lag som ikke får det til å stemme i det hele tatt offensivt. Fortsetter begge lag i samme spor så blir det få mål i denne kampen! Forventer ikke poeng i denne kampen, det blir en eventuell bonus. Jeg tror vi taper, men håper på 1-1!

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                            2 lag som ikke får det til å stemme i det hele tatt offensivt. Fortsetter begge lag i samme spor så blir det få mål i denne kampen! Forventer ikke poeng i denne kampen, det blir en eventuell bonus. Jeg tror vi taper, men håper på 1-1!
                            Uten at jeg kjenner nivået på Tynset; RBK scora 9 i går. Noe riktig gjør dem.
                            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                              Uten at jeg kjenner nivået på Tynset; RBK scora 9 i går. Noe riktig gjør dem.
                              Vi putta 8 mot Gran; vi sprudla ikke i neste kamp av den grunn

Comment

Working...
                              X